Virallinen twilight-pino vol.3

Mina
Huoh, aika surullinen leffa tuo Uusikuu.. Ja kuvanlaadussa toivomista, mutta kyllä mie sen vielä DVDnä tai Blue-Rayna hankin ^^ Nöppönen, tee niin, että menet nyt sinne naamakirjaan, sieltä sitten otat esille sen kuvan mistä kyse, sitten klikkaat siinä päällä oikeeta namiskuukkelia, sieltä tallenna kuva nimellä, tallennat vaikka työpöydälle sen ja voilá! Se kuva on koneella ;) Ja sen jälkeen kuvan voi poistaa jossei sitä halua pitää koneellansa.
 
Ihan fiksu elokuva-arvostelu vaikkei arvostelija elokuvasta innostunutkaan:

Jotta 350 miljoonaa netonneen edeltäjän jatko-osasta jaksaisi innostua, on katsojan oltava joko ykkösosan tai Meyerin romaanien vannoutunut fani. Mieluiten molempia. Jos taas molemmat edellä mainitut vaatimukset jäävät täyttymättä, on tilanne huolestuttavampi.

Yli kaksituntinen vampyyrieepos laahaa eteenpäin siirappisen innottomana yrittäen epätoivoisesti puolustella olemassaoloaan erikoistehosteella jos toisellakin.

Tuntuu kieltämättä myös kyyniseltä arvostella teinitytöille suunnattua fantasiaromantiikkaa näin kovin sanankääntein. Vanhemman katsojan näkökulma on aivan toinen. Se kun on pelkkää palavassa tunteessa vellomista tarkoitushakuisempi ja kriittisempi katsantokanta. On tärkeä muistaa, ettei Twilight-saagaa olekaan tarkoitettu varttuneemmalle yleisölle.

Elokuvan nuoret näyttelijät, eritoten Bellaa esittävä Kristen Stewart, heittäytyvät rooleihinsa ihailtavalla intohimolla. Jatko-osan menestys on taattu, kiitos kohdeyleisön supersuosikiksi kohonneen Robert Pattinsonin, jonka on onnistunut lainata jamesdeanmäistä traagisuutta muutoin niin kovin kalpeaan olemukseensa.

Teksti: Outi Heiskanen
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
en mie saa tuota kuvaa tuonne sähköpostiin oikein. mulla on nyt seuraavanlainen ongelma.. se kuva on lähetetty mun kännykästä naamakirjaan. mulla ei siis ole sitä kuvaa koneella, linkityksenä ei näytä onnistuvan. kuinka hitossa mä sen kuvan nyt sit sellerille saan??
Tallenna koneelle? Kuvan päällä hiiren oikeella ja save image as.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Huoh, aika surullinen leffa tuo Uusikuu.. Ja kuvanlaadussa toivomista, mutta kyllä mie sen vielä DVDnä tai Blue-Rayna hankin ^^ Nöppönen, tee niin, että menet nyt sinne naamakirjaan, sieltä sitten otat esille sen kuvan mistä kyse, sitten klikkaat siinä päällä oikeeta namiskuukkelia, sieltä tallenna kuva nimellä, tallennat vaikka työpöydälle sen ja voilá! Se kuva on koneella ;) Ja sen jälkeen kuvan voi poistaa jossei sitä halua pitää koneellansa.
kiitos. olihan tuo taas itsekin voinut älytä kun olis vaivautunut vähän miettimään :LOL:
 
huomenta
I never thought I became that huge fan of you or anyone in my age, but I did. Thank you all that joy you bring in my life <3

korjatkaa nyt ja laittakaa se parempaan muotoon ku mä en ole mikään englannin professööri:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja huomenta:
I never thought I became that huge fan of you or anyone in my age, but I did. Thank you all that joy you bring in my life <3

korjatkaa nyt ja laittakaa se parempaan muotoon ku mä en ole mikään englannin professööri:)
Tuo on kans hyvä lisä.. Minä en oo koskaan fanittanu muuta kun spice girlsejä kun olin 12 :D
 
25v. fani :P
Tietäiskö täältä joku, mistä sais sen semmosen käsikorun, joka Bellalla oli, jonka Jacob antoi syntymäpäivälahjaksi, johon Edward antoi sen jalokivisydämen?

Joku oli siitä kuvan tämän ketjun alussakin linkittänyt.
 
Käänsin nyt näitä muutaman ja korjatkaa ihmeessä paremmiksi jos jotain kummaa tulee vastaan :)


"That man is so yummy"

"I have to admit that Rob looks like he just walked from my daydream.perfect package.
No can I do but just dream about him. Fantastic guy!!!!!!!"

"I like also listen his music. He has a certain edge in his voice."

"I could stare Rob's eyes forever."

"Rob is really happy and wonderfully self-ironic + he has a great sense of humor."

"I would give almost anything if I could find, even once him in my bed."

"Hello, Rob. I'm from Finland and I'm desperately in love with you. If you see my husband anywhere, run. Fast."

"How anyone can have so hot eyes."

"He is a wonderful divine! I go speechless watching him."

"It is his smile, and such lovely eyes."

"Can someone really be so wonderful!!!!!!"

"I like a lot of his music. He should make a cd."

"I think he will make it even more attractive when he likes to be in his own and small crowds."

 

Yhteistyössä