Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:Merkkailen ja huokailen kuvien perään.... :ashamed:
Kuulin huhuja että 6.11 ilmestyis twilight special edition ( taisin kirjoittaa ton ihan täysin päin mäntyä ) tupla dvd levy jossa mukana fani tuotteita. Siis kyllähän jokainen tarttee 2 twilight dvd:tä
ja voisi kuvitella että sitten joskus kun kaikki leffat on tulleett dvd:lle tulee vielä joku kokoelma boksikin.
ihanko tosi...pakko saada, pakko saada ja on just tytön synttäripäiväkin, ihmetteliskö kaikki jos ostaisin sen "tytölle"![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tämmönen löyty.. 6.11.2009 julkaisupäivä
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=69727&lang=fi&subsite=posters&&ref=
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tämmönen löyty.. 6.11.2009 julkaisupäivä
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=69727&lang=fi&subsite=posters&&ref=
Laitoin sitten varauksen menemään. Oon kattonut elokuvaa vaan koneelta ja on ihan kiva saada dvd-versiokin missä lisämateriaalit. Ei malta odottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:hitsi kun ehdit varata.. täältä löyty pari päivää aiemmin julkaistava ja halvempi:
http://cdon.fi/elokuvat/twilight_-_deluxe_edition_(2_disc)-7171993
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Goddamn, mä mietin josko varaisin netistä itselleni Aamunkoin sitten kun se suomennettuna tulee.. mut en mä tiedä toivoa suhteellisen nopeita toimitusaikoja kun se tulee :snotty:
Yks kirjakauppa ois tossa lähellä, mut mun tuurilla kun sinne keksin piipahtaa sitä katsomaan niin ne on myyty loppuun :kieh: Onks ketään varaillut mistään ja jos niin mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:eiks sinne kirjakauppaan voi tehdä varausta?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:eiks sinne kirjakauppaan voi tehdä varausta?
En mä usko. Eikä mulla kyllä silleen mikään hätä ole, kun tuo enkuksi kirjahyllystä löytyy, mutta silti.. u know :saint:
Vaan laittaahan se satavarmasti vetuttamaan, jos joutuu jonku kaksin viikkoa venaa et kirja kalahtaa postilaatikkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:cothis, eiköhän sen sieltä teidän läheisestäkin kirjakaupasta saa varattua ennakkoon.
onnistu meidänkin pikkukaupungin kirjakaupasta. Ja lupasivat vielä laittaa tekstiviestin kun on noudettavissa
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tiedänmä aion kärsiä sen verran että tilaan sen suoraan postilootaan..
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tiedänmä aion kärsiä sen verran että tilaan sen suoraan postilootaan..
Muakin haluttais.. ootsä vielä ajatellut mistä tilaat? Mä kävin vilkasee bookplussasta, mut viime tilaus venyi niin jumalattomasti että perhana sentään :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:joo, mun pitää tilata sielä BD: luin mun lainakappaleen rikki *nolo*
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:joo, mun pitää tilata sielä BD: luin mun lainakappaleen rikki *nolo*