Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
Merkkailen ja huokailen kuvien perään.... :ashamed:

Kuulin huhuja että 6.11 ilmestyis twilight special edition ( taisin kirjoittaa ton ihan täysin päin mäntyä ) tupla dvd levy jossa mukana fani tuotteita. Siis kyllähän jokainen tarttee 2 twilight dvd:tä

ja voisi kuvitella että sitten joskus kun kaikki leffat on tulleett dvd:lle tulee vielä joku kokoelma boksikin.
ihanko tosi...pakko saada, pakko saada ja on just tytön synttäripäiväkin, ihmetteliskö kaikki jos ostaisin sen "tytölle" :LOL: :LOL:
Huhu toi vaan on joten ihan varmaksi en voi tietää. Mutta toivotaan parasta.

googlelle voisi varmaan joku jolla on nopeampi nettiyhteys löytää jotain vinkkejä ( meillä niin tuhottoman hidas etten jaksa alkaa ny googlettamaan )

 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Laitoin sitten varauksen menemään. Oon kattonut elokuvaa vaan koneelta ja on ihan kiva saada dvd-versiokin missä lisämateriaalit. Ei malta odottaa.
hitsi kun ehdit varata.. täältä löyty pari päivää aiemmin julkaistava ja halvempi:
http://cdon.fi/elokuvat/twilight_-_deluxe_edition_(2_disc)-7171993
 
Goddamn, mä mietin josko varaisin netistä itselleni Aamunkoin sitten kun se suomennettuna tulee.. mut en mä tiedä toivoa suhteellisen nopeita toimitusaikoja kun se tulee :snotty:
Yks kirjakauppa ois tossa lähellä, mut mun tuurilla kun sinne keksin piipahtaa sitä katsomaan niin ne on myyty loppuun :kieh: Onks ketään varaillut mistään ja jos niin mistä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Goddamn, mä mietin josko varaisin netistä itselleni Aamunkoin sitten kun se suomennettuna tulee.. mut en mä tiedä toivoa suhteellisen nopeita toimitusaikoja kun se tulee :snotty:
Yks kirjakauppa ois tossa lähellä, mut mun tuurilla kun sinne keksin piipahtaa sitä katsomaan niin ne on myyty loppuun :kieh: Onks ketään varaillut mistään ja jos niin mistä?
eiks sinne kirjakauppaan voi tehdä varausta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
eiks sinne kirjakauppaan voi tehdä varausta?
En mä usko. Eikä mulla kyllä silleen mikään hätä ole, kun tuo enkuksi kirjahyllystä löytyy, mutta silti.. u know :saint:
Vaan laittaahan se satavarmasti vetuttamaan, jos joutuu jonku kaksin viikkoa venaa et kirja kalahtaa postilaatikkoon.
 
cothis, eiköhän sen sieltä teidän läheisestäkin kirjakaupasta saa varattua ennakkoon.

onnistu meidänkin pikkukaupungin kirjakaupasta. Ja lupasivat vielä laittaa tekstiviestin kun on noudettavissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
eiks sinne kirjakauppaan voi tehdä varausta?
En mä usko. Eikä mulla kyllä silleen mikään hätä ole, kun tuo enkuksi kirjahyllystä löytyy, mutta silti.. u know :saint:
Vaan laittaahan se satavarmasti vetuttamaan, jos joutuu jonku kaksin viikkoa venaa et kirja kalahtaa postilaatikkoon.
tiedän :D mä aion kärsiä sen verran että tilaan sen suoraan postilootaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
cothis, eiköhän sen sieltä teidän läheisestäkin kirjakaupasta saa varattua ennakkoon.

onnistu meidänkin pikkukaupungin kirjakaupasta. Ja lupasivat vielä laittaa tekstiviestin kun on noudettavissa
Njoo.. mut toisaalta ois siistiä venailla sitä postilaatikkoon kolahtavaksi, kunhan ei tarttis kauaa odottaa. Olo ois ku pikku-cothiksella jouluaattona :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tiedän :D mä aion kärsiä sen verran että tilaan sen suoraan postilootaan..
Muakin haluttais.. ootsä vielä ajatellut mistä tilaat? Mä kävin vilkasee bookplussasta, mut viime tilaus venyi niin jumalattomasti että perhana sentään :headwall:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä