Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Mä varasin sen Suomalaisesta kirjakaupasta, kantsii käydä kysyyn. Luulis et ottavat varauksia, kun on noin suositusta sarjasta kyse :)
Mä tossa tilasin sen bookplussasta.. saa nähdä miten käy, bd:tä odotin sieltä pari-kolme viikkoa enkä todellakaan kestänyt sitä viikkoa kauempaa vaan kävin kirjakaupasta sen sitten ostamassa :D Tällä kertaa en tosin maksanut sitä etukäteen, ihan vaan jos venyy taas :LOL:
Toivotaan parasta! Mä oon varmaan raapimassa ovea siellä kirjakaupalla jo aamutuimaan :D
 
MissCissy
Jaahas, miten siis selittää miehelle seuraava: ostin joo kultaseni sen Twilight-dvd:n muutama kuukausi sitten ja voi olla jopa, että olen sitä katsellut enemmän kuin on ehkä terveellistä, mutta here's the deal. Mun täytyy nyt heti paikalla ostaa toinenkin Twilight-dvd!!!

Voi olla, etteivät ilmaisut kuten deluxe, Robertin siis niin ihana kommenttiraita tai vain pelkkä pikkutyttömäinen hihkuminen mun puoleltani, ole tarpeeksi vakuuttamaan paljon kiusattua miesparkaa...

Mikä siis neuvoksi...voi voi...
 
huomenta
joku kirjoitti noista fanien kirjoittamista versioista. Mä olen kyllä sen verran perverssi, että haluisin lukea, (jos joku olis oikein hyvä kirjoittamaan ) siitä, jos edward ei oliskaan ollu niin perkuleen täydellinen vaan oikeasti itsekäs vampyyri, joka ois sortunu ja juonu Bellan veret ja harrastanu yyder-villiä-seksiä sen kanssa ennen avioliittoa.

nyt sarjan noin 6 kertaa lukeneena oisin toivonnu, ettei edwardillä ois ollu mikään super itsehillintä...heh..päinvastoin...(kotiäidillä on vähän vilkas mielikuvitus)

mutta New Moonia odotellessa..onpa tosissaan pitkä aika marraskuuhun
 
Alkuperäinen kirjoittaja huomenta:
joku kirjoitti noista fanien kirjoittamista versioista. Mä olen kyllä sen verran perverssi, että haluisin lukea, (jos joku olis oikein hyvä kirjoittamaan ) siitä, jos edward ei oliskaan ollu niin perkuleen täydellinen vaan oikeasti itsekäs vampyyri, joka ois sortunu ja juonu Bellan veret ja harrastanu yyder-villiä-seksiä sen kanssa ennen avioliittoa.

nyt sarjan noin 6 kertaa lukeneena oisin toivonnu, ettei edwardillä ois ollu mikään super itsehillintä...heh..päinvastoin...(kotiäidillä on vähän vilkas mielikuvitus)

mutta New Moonia odotellessa..onpa tosissaan pitkä aika marraskuuhun
mä olisin kans toivonut vähän vivahteikkaampaa kuivailua ko touhuista :snotty: tosin.. mulla on onneks hyyyyvää mielikuvitus :snotty: :p se osa kirjasta onkin parasta.
 
huomenta
heh..kiva kuulla, etten ole ainoa. ehkä se onkin teineille suunnatuissa kirjoissa vikana, että ovat sitten hieman liian siveitä. Mutta antaapa tilaa mielikutvitukselle.

Mut mun kirjassa edward ois ollu hieman törkeempi, vampyyrimpi ja itsekuriton. Ehkä vasta toisessa versiossa, sillä kyllä se tollaisenaankin saa kylmiä väreitä aikaan ja onhan se aika söpöä rakkautta..ehkä mä oon vaan lukenu nyt liian monta kertaa ne kirjat ;D

ehkä pitää pitää muutaman viikon tauko ja katsois New Moonin traileria sen ajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huomenta:
heh..kiva kuulla, etten ole ainoa. ehkä se onkin teineille suunnatuissa kirjoissa vikana, että ovat sitten hieman liian siveitä. Mutta antaapa tilaa mielikutvitukselle.

Mut mun kirjassa edward ois ollu hieman törkeempi, vampyyrimpi ja itsekuriton. Ehkä vasta toisessa versiossa, sillä kyllä se tollaisenaankin saa kylmiä väreitä aikaan ja onhan se aika söpöä rakkautta..ehkä mä oon vaan lukenu nyt liian monta kertaa ne kirjat ;D

ehkä pitää pitää muutaman viikon tauko ja katsois New Moonin traileria sen ajan.
toisaalta se itsekuri itsessään on aika seksikästä.. mut joo. teinikirjoissa on juuri tää puute, jospa tuo leffa aavistuksen tulis luistamaan rajoistaan tässä suhteessa.
 
MissCissy
Tahdon nyt suositella teille erästä fanin kirjoittamaa tarinaa. Mä en osaa linkittää koska olen tyhmä, mutta se löytyy netistä nimellä Wide Awake ja sen on kirjoittanut angstgoddess003. Pitäisi löytyä. Tietysti enkuksi kirjoitettu ja niiiin sairaan HYVÄ! Siis sanalla sanoen loistava. Ja Edward on aika...paha;)

Tosin...tarinassa ei esiinny meidän kaikkien tuntemat Edward ja Bella, Edward kun on siinä ihan tavallinen ihminen. Ja muutenkin tarina on ihan omansa. Mutta siinä ei olla liiaksi siveitä, tekstiä riittää vissiin yli neljänkymmenen luvun verran ja edelleen tulee lisää. Itse olen luvussa 12 ja aivan. totaalisen. koukussa.

Todellakin suosittelen. Hyvää ajanvietettä leffaa odotellessa, tai BD:n suomennosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Tahdon nyt suositella teille erästä fanin kirjoittamaa tarinaa. Mä en osaa linkittää koska olen tyhmä, mutta se löytyy netistä nimellä Wide Awake ja sen on kirjoittanut angstgoddess003. Pitäisi löytyä. Tietysti enkuksi kirjoitettu ja niiiin sairaan HYVÄ! Siis sanalla sanoen loistava. Ja Edward on aika...paha;)

Tosin...tarinassa ei esiinny meidän kaikkien tuntemat Edward ja Bella, Edward kun on siinä ihan tavallinen ihminen. Ja muutenkin tarina on ihan omansa. Mutta siinä ei olla liiaksi siveitä, tekstiä riittää vissiin yli neljänkymmenen luvun verran ja edelleen tulee lisää. Itse olen luvussa 12 ja aivan. totaalisen. koukussa.

Todellakin suosittelen. Hyvää ajanvietettä leffaa odotellessa, tai BD:n suomennosta.
pitääkö noi joka luku aina avata erikseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Jaahas! Uus telkkarisrjavinkki:D "the vampire diaries"

pääjuoni: sisarukset koittavat aloittaa uuden elämän vanhempien kuoleman jälkeen.

Uutena kouluvuonna tyttö Elena tapaa koulussa mystisen Stefan Salvatoren. Molemmat tuntevat vetoa toisiinsa. Salvatorella on synkkä salaisuus..- Hän on vampyyri!

jotenki tuttua kenties :LOL:

http://tvshack.net/tv/The_Vampire_Diaries/season_1/episode_1/


Sain eilen illalla katsottua nuo ukon työkoneella missä puolta nopeempi nettiyhteys. Huomasitteko muuten että siellä oli myös osat 2 ja 3 Suosikkeihin tallennettu niin voi jatkoakin seurata.

Olihan toi ihan katsottava sarja. Ja mitä ihanaa fiilistelyä twilightin hengessä.

Meijän nuorimmainen ollut täysimetyksellä, nyt tuli neiti puoli vuotta niin aloitettiin kiinteät, haaveena että kun uusikuu tulee leffateatteriin pärjäisi neiti minusta erossa jo niin kauan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Mä varasin sen Suomalaisesta kirjakaupasta, kantsii käydä kysyyn. Luulis et ottavat varauksia, kun on noin suositusta sarjasta kyse :)
Mä tossa tilasin sen bookplussasta.. saa nähdä miten käy, bd:tä odotin sieltä pari-kolme viikkoa enkä todellakaan kestänyt sitä viikkoa kauempaa vaan kävin kirjakaupasta sen sitten ostamassa :D Tällä kertaa en tosin maksanut sitä etukäteen, ihan vaan jos venyy taas :LOL:
Toivotaan parasta! Mä oon varmaan raapimassa ovea siellä kirjakaupalla jo aamutuimaan :D


Mulla vähän samafiilis, vaatii ehkäpä hiukka itsekuria kun ne lupas laittaa tekstiviestin kun kirja on noudettavissa, jos sitä tekstiviestiä ei tulekkaan het 22. pvä aamuna, etten mene sinne huutelemaan että missä miun kirja on.
On tää odotuttaminen yhtä fanien kiusaamista. Ihmisrääkkäystä, eikö se ole laissa kielletty... hmm...
 
Tää kirjasarja oli kyllä pahin koukuttaja kaikista lukemistani kirjoista :whistle: Kun ostin ekan, piti vartavasten samana päivänä käydä kaupasta toka kun eka oli purkissa ja kolmas perään samantien. Sit vasta huomasin että hitto se jatkuu vieläkin - ja pakko oli tilata adlibrikseltä se vika kirja vaikka se englanniksi olikin. Ostan kyllä vielä sen suomenkielisenkin, vaikka mukavaa vaihtelua olikin lukea englanniksi. Sen ekan leffan käyn tänään vuokraamassa, joutunee ostamaan sit ne leffatkin vielä.. uskomaton kirjasarja, ei vaan voinu jättää kesken!
 
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Tää kirjasarja oli kyllä pahin koukuttaja kaikista lukemistani kirjoista :whistle: Kun ostin ekan, piti vartavasten samana päivänä käydä kaupasta toka kun eka oli purkissa ja kolmas perään samantien. Sit vasta huomasin että hitto se jatkuu vieläkin - ja pakko oli tilata adlibrikseltä se vika kirja vaikka se englanniksi olikin. Ostan kyllä vielä sen suomenkielisenkin, vaikka mukavaa vaihtelua olikin lukea englanniksi. Sen ekan leffan käyn tänään vuokraamassa, joutunee ostamaan sit ne leffatkin vielä.. uskomaton kirjasarja, ei vaan voinu jättää kesken!
Osta vaan suoraan se leffa! Itse vuokrasin sen ensin, katsoin 3 kertaa sen, enkä olis millään halunnut luopua :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Tää kirjasarja oli kyllä pahin koukuttaja kaikista lukemistani kirjoista :whistle: Kun ostin ekan, piti vartavasten samana päivänä käydä kaupasta toka kun eka oli purkissa ja kolmas perään samantien. Sit vasta huomasin että hitto se jatkuu vieläkin - ja pakko oli tilata adlibrikseltä se vika kirja vaikka se englanniksi olikin. Ostan kyllä vielä sen suomenkielisenkin, vaikka mukavaa vaihtelua olikin lukea englanniksi. Sen ekan leffan käyn tänään vuokraamassa, joutunee ostamaan sit ne leffatkin vielä.. uskomaton kirjasarja, ei vaan voinu jättää kesken!
Malta mielesi niin voit ostaa suoraan tuon deluxe version, ei tartte kahta ostaa ;)


Mutta toi sarja on tosi tosi paha koukuttaja. Se vie yöunetkin. Ja sen pariin voi palata aina vain uudestaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Nolona myönnän että alotin Houkutuksen lukemisen vasta eilen ja nyt siitä on enää muutama sivu jäljellä. Ei voi vaan laskea alas.
Sellasta sattuu... nimim. kahdessa päivässä kaikki kolme :xmas:
nimim. päivässä kolme ekaa.. :snotty:
hitto että oot nopee! mulla meni yks kokonainen yö sen kolmannen kanssa.. värit alko aamukuudelta näyttää jo ihan kummilta kun laskin viimein kirjan käsistäni. ja lukemisen olin aloittanut ajatuksella, että vähän vaan vilkaisen ja painun nukkumaan. :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä