Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Sain Houkutuksen luettua ja soitin sitten heti miehelle että tuo kotimatkalla seuraavan. Pitää äkkiä päästä lukemaan miten jatkuu.
:flower: :flower: näin se etenee. kolmannen voit oikeastaan tilata samalla.. ja neljännen jos englanniks haluat jo lukea :LOL:
 
Tää sarja on kyllä niin koukuttava kuin olla ja voi, aku ankkaakaan minä en samaa tahtia ole koskaan lukenut kuin tätä sarjaa, vähintää kirja per päivä :LOL: nyt vaan epäilys menossa taas ja sitten jos kaveri ois saanu luettua uusikuun laittaisin sen uusintaan ja siskolla on sit raising dawn (ollu jo liian monta viikkoa) aarrgghh...haluaa lukea muutakin kuin houkutusta ja epäilystä :headwall:
 
selleri
Voi kun mies oli lutununen. Oli prismassa ja olis ostanut sen uusikuun sieltä mutta kun ei ollut niin sanoi että käy hakemassa muualta. Pitäähän kuulemma minulla olla jotain lukemista:)
 
Mä taidan liittyä muiden sekopäiden joukkoon ja tilata sen deluxe-dvd:n vaikka yhden jo omistankin :whistle:
Taisin tossa yks päivä vahingossa tilata yhden julisteenkin B) Muistaakseni Tyttö kuin taivas puhui tuolla aiemmin tyhjästä olosta joka jäi kirjat luettua, mulla sama tilanne täällä mutta alotin korvaushoidon viekkareihin eli Houkutusta luetaan taas... On tää kans touhua! Onneksi on paljon kohtalontovereita :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Mä taidan liittyä muiden sekopäiden joukkoon ja tilata sen deluxe-dvd:n vaikka yhden jo omistankin :whistle:
Taisin tossa yks päivä vahingossa tilata yhden julisteenkin B) Muistaakseni Tyttö kuin taivas puhui tuolla aiemmin tyhjästä olosta joka jäi kirjat luettua, mulla sama tilanne täällä mutta alotin korvaushoidon viekkareihin eli Houkutusta luetaan taas... On tää kans touhua! Onneksi on paljon kohtalontovereita :D
vahingossa tilannut :LOL:
 
Nuin, nyt on bluuray deeveedee, joten kun nappula on unillaan niin aletaan katsomaan. Toivottavasti on hyvä, mä en vielä uusintakierroksella ole tuosta saagasta, vaikka mikäs tässä estäis sitä lukemasta uudelleenkin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Nuin, nyt on bluuray deeveedee, joten kun nappula on unillaan niin aletaan katsomaan. Toivottavasti on hyvä, mä en vielä uusintakierroksella ole tuosta saagasta, vaikka mikäs tässä estäis sitä lukemasta uudelleenkin =)
:flower: :flower:

hirmuisen erilaisia julkaisupäiviä näyttääolevan noilla "toimittajilla" tuosta deluxe versiosta.. cdon.com 4.11, discshop 7.11 ja homeenter 11.11. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Nuin, nyt on bluuray deeveedee, joten kun nappula on unillaan niin aletaan katsomaan. Toivottavasti on hyvä, mä en vielä uusintakierroksella ole tuosta saagasta, vaikka mikäs tässä estäis sitä lukemasta uudelleenkin =)
:flower: :flower:

hirmuisen erilaisia julkaisupäiviä näyttääolevan noilla "toimittajilla" tuosta deluxe versiosta.. cdon.com 4.11, discshop 7.11 ja homeenter 11.11. :eek:
millonkohan se kauppoihin tulee :p :p
 
Ihana lukea näitä kirjotuksia täällä :D Lohduttaa niin kuulla että on muitakin aivan sekaisin menneitä ku minä :LOL: (Lopetin juuri kahden päivän putken uuttakuuta ja epäilystä) :D Mies ihan hermona ku ollu kaksi päivää lasten kans keskenään.. B)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä