Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Nyt on Uusikuu luettu ja värisyttää. Pitääpi mennä tänään hakemaan se kolmas:) Onneksi olen sairaslomalla niin ei työtkään estä lukemista;)
:flower: :LOL: näin sitä pitää. mä aloitin äsken lukemaan kirjoja kuudetta kertaa :ashamed: :snotty:
 
selleri
Mieskin on jotenkin oudosti kattonut mun lukemisintoilua ja sanoi että lukee kirjat varmaan. Ainut kirjantapainen minkä olen nähnyt hänen kädessään on ollut aku ankan taskukirja:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Mieskin on jotenkin oudosti kattonut mun lukemisintoilua ja sanoi että lukee kirjat varmaan. Ainut kirjantapainen minkä olen nähnyt hänen kädessään on ollut aku ankan taskukirja:)
Mun ukko on vihanen mulle kun kaikki vapaa-aika menee lukemiseen toisinaan.. Se jo inhoaa noita kirjota :D Ja aku ankkaa taitaa tuokin lukea vain.. ja autolehtiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:
Kääks.. Mun piti lukee kirjat ihan rauhalliseen tahtiin... nyt on kolmannesta enää vajaa 100 sivua lukematta.. Mitä mä sit teen..?????????? :ashamed:
luet uudestaan tietysti :D

ja selleri.. väkisin niitä tulee laitettua samoja kuvia, en minä ainakaan voi muistaa edes niitä mitä itse oon laittanut.. niitä kun on PALJON :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä