Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei onko kukaan nähnyt unia Eetusta tahi muista ihanuuksista :wave: ?

Itse olen kova näkemään unia jos jonkinmoisia mutta Edward ei ole tullut uniini :/ . Deppikin yhden ainokaisen kerran enkä siinäkään päässyt iholle :'( . Suosin vain suomalaista sillä Villestä on tullut nähtyä melkoisesti.

Pitänee kahlailla tätä pinoa hetki jos hyvinkin nämä alitajuntaan uppoaisi ja sitä kautta uniin :xmas: .

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:
Mie olen kuvitellut nuo Volturit ihan erilaisiksi, eivät ole sinnepäinkään sen näköisiä kuin omassa päässni olen ajatellut :| .
mä en jotenkin ole ehtinyt ajatella niitä niin paljon.. kiintopiste ollut jossain ihan muualla :whistle: joten kaikki kelpaa :D hirmusesti on auttanut se, että katsoin leffan ennen kirjoja, mielikuvat tuli sit sen mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:
Hei onko kukaan nähnyt unia Eetusta tahi muista ihanuuksista :wave: ?

Itse olen kova näkemään unia jos jonkinmoisia mutta Edward ei ole tullut uniini :/ . Deppikin yhden ainokaisen kerran enkä siinäkään päässyt iholle :'( . Suosin vain suomalaista sillä Villestä on tullut nähtyä melkoisesti.

Pitänee kahlailla tätä pinoa hetki jos hyvinkin nämä alitajuntaan uppoaisi ja sitä kautta uniin :xmas: .
joo ei oo tullut uniin täälläkään pahemmin (mikä pettymys!!), kerran oon tainnut eetusta unta nähdä. pahakseni en pistä jos uniin tulisivat *kuulethan nukkumatti* :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:
Mie olen kuvitellut nuo Volturit ihan erilaisiksi, eivät ole sinnepäinkään sen näköisiä kuin omassa päässni olen ajatellut :| .
mä en jotenkin ole ehtinyt ajatella niitä niin paljon.. kiintopiste ollut jossain ihan muualla :whistle: joten kaikki kelpaa :D hirmusesti on auttanut se, että katsoin leffan ennen kirjoja, mielikuvat tuli sit sen mukana.

Mä oon myös ihan tyytyväinen, että katoin leffan ekaksi ja sitten vasta luin kirjat. Yleensä oon aina ollut pettynyt jos oon tehnyt toisinpäin, just sen takia kun oon kuvitellut henkilöt ihan toisenlaiseksi. Volturit kuvittelin myös aika erilaisiksi, mutta nyt kun on tullut noita trailereita ja kuvia tuijoteltua päivittäin alkaa nämäkin näyttää ihan hyvältä =)
 
Täytyy tunnustaa, että mä oon nähnyt jo kivoja uniakin susipojista :snotty: (saahan kolmikymppiset mammat uneksia teinipojista?) Oon yleensäkin sellainen, että näen tosi helposti unia, jos esim. just ennen nukkumaanmenoa katon jotain leffaa tai luen. Se on kyllä muuten ihanaa, mutta herääminen on joskus tooooodella vaikeeta :/
 
Voi noita kuvia... *huokailee* Mie kanssa kuvittelin volturit ihan erinäköiseksi, mutta eiköhän noiden kanssa voi elää.

Jokohan mie antaisin itselleni luvan aloittaa houkutuksen ( taas kerran ) olen kiduttanyt itseäni etten lue vaan viivytellyt edes tänne lokakuun puolelle. Saisi sitten luettua kaikki neljä putkeen kun uusimmankin saa sitten lopulta suomeksi käsiinsä. Pitäisi vaan yrittää lukea tosi, tosi hitaasti... leikitään että se onnistuu.

Nippeli tietoa Ropert Pattinsonista
1. Robert Thomas Pattinson syntynyt 13 toukokuuta 1986 Lontoossa
2. Ennen Twilight elukuvaa näytteli mm. Cedric Diggotyn Roolin Harry potterissa
3.Näyttelijä kertoo olevansa ujo ja kuvailee itseään erakoksi
4.On kertonut ettei ole ikinä osannut pyytää tyttöjä treffeille ( enää ei varmastikkaan tarvikse erikseen pyytää )
5.Aloitti työt mallina 12vuotiaana mutta kyllästyi ja lopetti ne neljän vuoden jälkeen
6.Robertilla on asunnot Lontoossa ja Los Angelissa
7. Aloitti näyttelimisen 15v.
8.Tykkää viettää aikaa yksinään tai muutaman kaverin kanssa
9. Edustuvierailuilla häiritsee ettei ehdi tutustua vierailukohtaine oleviin kaupunkeihin, ainoastaan hotellihuoneisiin
10.Lauloi itse kahdessa kappaleessa twilightissa ja säveltää itse
11Pitää musiikki uraa varasuunnitelmana mikäli näyttelijän ura ei onnistu
12 On kerran mennyt ulos sitkeän fanin kanssa ja kyllästyttänyt tämän niin ettei tämä ottanut enää yhteyttä
13. tyra Banks pyysi show saan puremaan ja Robert teki työtä käskettyä
14. Roberilla on kaksi vanhempaa siskoa. Clare äiti työskentelee mallitoimistossa ja isä tuo amerikkalaisia klassikko autoja Englantiin
15. Robert pitää tytöistä jotka eivät ole pelkästään vaaleanpunaista hattaraa.



starahoroskooppi härkä 13.5.1986
Lumoa, ole romanttinen ja sukella satuihin, Robert Pattinson, mutta palaa virtuaalipyörteistäsi välillä myös meidän kuolevaisten joukkoon


Suosikko koululaiskalenterissa oli ihan oma aukeama omistettua Robbielle ja pakko oli jakaa tämä teidän kanssanne. Vaikka tuttuahan tietoa tuossa jo oli....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä