Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
MissCissy
Robert nyt tietysti on ihqu, mutta tykkääkö kukaan muu erityisesti Kristen Stewartista, siis Bellan esittäjästä? Mä en ensin oikein lämmennyt hänelle, mutta mitä enemmän olen tytöstä lukenut ja haastatteluja sun muuta nähnyt, niin olen alkanut olla jopa fani!

Hän on nuori, mutta silti virkistävän erilainen nuori nainen hollywoodissa, joka pursuaa Paris Hilton-Megan Fox-nukkehirvityksiä!

Täydellinen pääpari nämä Robert ja Kristen:)
 
selleri
Luin netistä ekan sivun tuosta bd:stä ja kaipa mun pitää mennä ostamaan se enkkuversio kun ei malta odottaa. Oli pakko sitten lukea Houkutus uudestaan kun olin lukenut sen Edwardin version. Eikä sekään tietenkään riittänyt vaan aloitin tuossa Uusikuun lukemista. Eli kaipa sitten pitää lukea noi kaikki ennen sen enkku bd:n lukemista.
 
Hei hitto vieköön, midnight sun! Epäilys menossa kohti loppuaan (taas) ja moon jo miettinyt mitä sitten teen.. enkuksi on bd hyllyssä, mutta tahtois odottaa sen suomennetun version. Mutta onhan mulla tosiaan vielä midnight sun joka lukea vielä (taas) tässä odotellessa :D
 
seleri
Kun rupesin lukemaan tuota bd:ia ajattelin ensin että en varmaan tykkää niin paljoa lukea Jaken näökulmasta mutta hyvää luettavaa. Oishan se tosiaan ollut vähän yksitoikkoista lukea vaan Bellan tuskista. Vieläkin elättelen toiveita Edward-versioista kun ei hänen näkökulmaa kirjaan laitettu:)
 
MissCissy
Minustakin sen Jaken näkökulmapätkä oli yllättävän hyvä! Ja Jake oli sen kautta oikein...kiva:)

Kun siis muuten mä ehdottomasti inhoan koko Jacob/Bella-kuviota niin paljon, etten meinaa Eclipsestäkään aina oikein tykätä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä