Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
hups
ootteko nähny tän? http://www.youtube.com/watch?v=o8r-xcnlSOA mahtava!

herranjestas, pillitin melkein koko trailerin ajan, mähän olen ihan hysteerinen sitten siellä leffateatterissa...! :D

 
selleri
Nyt aloitan Epäilyksen lukemisen. Saas nähdä miten saan unta kun ei malta lopettaa. En ole kattonut yhtään telkariikaan tällä viikolla kun kirja koko ajan edessä. Mitäköhän huomenna teen kun kirja loppuu. Ajattelen nyt jo vieroitusoireita:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Nyt aloitan Epäilyksen lukemisen. Saas nähdä miten saan unta kun ei malta lopettaa. En ole kattonut yhtään telkariikaan tällä viikolla kun kirja koko ajan edessä. Mitäköhän huomenna teen kun kirja loppuu. Ajattelen nyt jo vieroitusoireita:)
katsot leffan ja aloitat neljännen kirjan lukemisen englanniks :D ja sit alusta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
ootteko nähny tän? http://www.youtube.com/watch?v=o8r-xcnlSOA mahtava!

herranjestas, pillitin melkein koko trailerin ajan, mähän olen ihan hysteerinen sitten siellä leffateatterissa...! :D
voi luoja!! mä oon ihan kananlihalla.. IHANA! miksei ole jo marraskuu!!!!! |O |O |O :p :p *täält puuttuu se kosteet pöksyt hymiö*
 
selleri
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Nyt aloitan Epäilyksen lukemisen. Saas nähdä miten saan unta kun ei malta lopettaa. En ole kattonut yhtään telkariikaan tällä viikolla kun kirja koko ajan edessä. Mitäköhän huomenna teen kun kirja loppuu. Ajattelen nyt jo vieroitusoireita:)
katsot leffan ja aloitat neljännen kirjan lukemisen englanniks :D ja sit alusta..
Nolona myönnän että katon leffaa melkein joka päivä. Joskus kokonaan ja joskus vaan parhaat palat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Nyt aloitan Epäilyksen lukemisen. Saas nähdä miten saan unta kun ei malta lopettaa. En ole kattonut yhtään telkariikaan tällä viikolla kun kirja koko ajan edessä. Mitäköhän huomenna teen kun kirja loppuu. Ajattelen nyt jo vieroitusoireita:)
katsot leffan ja aloitat neljännen kirjan lukemisen englanniks :D ja sit alusta..
Nolona myönnän että katon leffaa melkein joka päivä. Joskus kokonaan ja joskus vaan parhaat palat.
mä oon katsonut sen varmaan 30-40 kertaa.. ei kehtaa joka kerta ääneen sanoa kun laitan sen pyörimään. :ashamed:
 
Esme
Huh, mikä megapitkä traileri, hullukshan tässä tulee, kun joutuu odottamaan..... :(

Mä tilasin ainakin cdonilta ton new moonin sountrackin ja se tulee, kun se ilmestyy suomessa... nam....
 
selleri
Luin Epäilyksen loppuun ja hyvä etten ruvennut itkemään. Siinähän kävi niin kuin olin olettanut ja yöunet jäi aika vähiin. Miten ihmeessä maltan odottaa vikaa kirjaa ja mitä sitten kun se loppuu. Minäkö muka hurahtanut:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Luin Epäilyksen loppuun ja hyvä etten ruvennut itkemään. Siinähän kävi niin kuin olin olettanut ja yöunet jäi aika vähiin. Miten ihmeessä maltan odottaa vikaa kirjaa ja mitä sitten kun se loppuu. Minäkö muka hurahtanut:)
Saako kertoa? Mä itkeä vollotin breaking dawnin lopussa... :ashamed:
 
selleri
Nyt mulle on hieman epäselvää. Aloin lukea tuota midningh sunia netistä. Onko se kirjana olleskaan tai tuleeko sitä ikinä. Kun luin jotain ettei aio kirjoittaa loppuun jne.
 
selleri
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Luin Epäilyksen loppuun ja hyvä etten ruvennut itkemään. Siinähän kävi niin kuin olin olettanut ja yöunet jäi aika vähiin. Miten ihmeessä maltan odottaa vikaa kirjaa ja mitä sitten kun se loppuu. Minäkö muka hurahtanut:)
Saako kertoa? Mä itkeä vollotin breaking dawnin lopussa... :ashamed:
Voipi olla niin käy minullekkin. Kun on jonkin näköinen käsitys miten kaikki tulee päättymään ja senkin takia että se ylipäätänsä päättyy. Pitää vaan sitten aloittaa alusta ja onneksi on elokuvat:) Se jo lohduttaa että niistä on kolme näkemättä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä