Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Esme
Mooiiiiiii <pitkästä aikaa....


Ihania kuvia, mun puolesta jatkakaa vaan... Ja toi viimisin you tube-pätkä, mul meni kylmät väreet ja kyyneleet tuli silmiin.... En kestä marraskuuhun, oikeesti....
 
MissCissy
Minäkin olen kaivannut (hyvää) Twilight-fanfictionia! Tietääkö joku muita hyviä sivustoja, kuin tuon fanfiction.netin, kun se ei ainakaan ollut lempisivustojani kun lueskelin Harry Potter-ficcejä. Yhtä sivustoa olen vilkaissut, enkä muista sen nimeä, mutta siinä oli ehtona, ettei tarinat saa jatkua Breaking Dawnista eteenpäin, joten se oli vähän rajoittavaa minusta...

Niin ja onko olemassa suomalaista Twilight-fanfiction-sivustoa? Minä kyllä lukisin ja ja myöskin kirjoittaisin sitä erittäin mielelläni!!

Ja oi noita kuvia taas....huoh.
 
Merkkailen ja huokailen kuvien perään.... :ashamed:

Kuulin huhuja että 6.11 ilmestyis twilight special edition ( taisin kirjoittaa ton ihan täysin päin mäntyä ) tupla dvd levy jossa mukana fani tuotteita. Siis kyllähän jokainen tarttee 2 twilight dvd:tä

ja voisi kuvitella että sitten joskus kun kaikki leffat on tulleett dvd:lle tulee vielä joku kokoelma boksikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
Merkkailen ja huokailen kuvien perään.... :ashamed:

Kuulin huhuja että 6.11 ilmestyis twilight special edition ( taisin kirjoittaa ton ihan täysin päin mäntyä ) tupla dvd levy jossa mukana fani tuotteita. Siis kyllähän jokainen tarttee 2 twilight dvd:tä

ja voisi kuvitella että sitten joskus kun kaikki leffat on tulleett dvd:lle tulee vielä joku kokoelma boksikin.
ihanko tosi...pakko saada, pakko saada ja on just tytön synttäripäiväkin, ihmetteliskö kaikki jos ostaisin sen "tytölle" :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
Merkkailen ja huokailen kuvien perään.... :ashamed:

Kuulin huhuja että 6.11 ilmestyis twilight special edition ( taisin kirjoittaa ton ihan täysin päin mäntyä ) tupla dvd levy jossa mukana fani tuotteita. Siis kyllähän jokainen tarttee 2 twilight dvd:tä

ja voisi kuvitella että sitten joskus kun kaikki leffat on tulleett dvd:lle tulee vielä joku kokoelma boksikin.
:wave: :wave: :flower: :heart: toivotaan parasta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä