Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
cothis
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
En mä mitään ois laittanutkaan, en ainakaan itse näe että pelittäis tää homma nyt yhtään.. prkleen kuvat :kieh:
mä jo mietinkin että mitähän sieltä piti tulla :D :D
Pitihän sieltä tulla vaikka mitä, mutta jostain syystä ei nyt toiminut tää homma.. damn, ja mä ku löysin niin ehanan kuvan eetusta new moonin sceneistä :(
 
MissCissy
Täältä suunnasta kiihkeä kannanotto sille, että ehdottomasti laitat niitä kuvia kaikessa rauhassa, nöppönen! Tosiasia kuitenkin on, että missä tahansa ja milloin tahansa spoilaantuu ja voisihan vaikka nelosta spoilaaviin kuviin laittaa pienen varoituksen sen kuvan yläpuolelle tai jotain? Sitten kukin on sen verran itse vastuussa, että välttää sellaisia kuvia katsomasta!

Mutta minusta ainakin on hullu ajatus, että muista kirjoista ei tässä ketjuissa saisi olla spoilaavia kuvia. Puhutaan kuitenkin jo kirjoista joiden ilmestymisestä on jo aikaa kulunut, ja sitten suurin osa tämän ketjun osanottajista on taatusti ainakin kolme ekaa kirjaa lukenut. Spoilaus ei ole kivaa, mutta mikäli varoitetaan teksteissä ja kuvissa, niin asia on kai ok?

Sekavasti sepustettu taas, mutta on kamalaa, jollei saa niitä kuvia, nih!
 
bella
Mistä löytyy matskua Eclipsen kuvauksista? Onko ne nyt tosiaan käynnissä? New Moonin kuvausten aikaan oli joka sivustolla tarkat sepustukset melkein joka päivältä, missä milloinkin kukakin näyttelijä oli ja mitä kohtauksia kuvattiin, mutta Ecplipsestä en nyt osaa etsiä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä