Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Sssalla
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
eikös tuon aamunkoin pitäny 15.10 julkaista?

suomalasen sivuilla on 22.10
Mä oon koko ajan ollut siinä uskossa, että 22.10. on se julkaisupäivä. En tiiä onko sitten joskus keväällä vielä väitetty, että 15. jo tulisi ulos?
22.10 lukee mun lahjakortissa minkä ostin hmm, elokuun? alussa
 
Ei kait kukaan kiellä toisen ja kolmannen kirjan kuvia laittamasta? Vai kieltääkö? Itsehän olen todellakin lukenu kaikki kirjat moneen kertaan joten mulle on ihan sama, mutta on kohtuullista vaatia että tähän ketjuun osallistuvat olis jo näiden kuukausien aikana lukeneet kolme suomeksi ilmestynyttä kirjaa? Tai jos eivät ole niin eivät kieltäisi muita kuvia laittamasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Olen kyllä tyhmä, mutta en tajua miten ne kuvat voi spoilata... :ashamed:

Pistä linkkeinä?
musta niitä on niin "vammasta" availla yksitellen jos ja kun niitä on monta. jotenkin kivempi kun ne on suoraan nähtävissä. menee vaikeeks. ehkä niistä kuvista nyt sit voi olettaa ja arvata mitä tuleman pitää. kuitenkaan musta ei voi rajata vain yhtä kirjaa pois kuvista, koska niitä lukemattomia voi olla muitakin kuin se neljäs kirja. tosin myöhästähän se nyt jo taitaa olla :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Hihi ;) Et saa nöppönen lopettaa kuvien laittoa ku mitä me sitte enää katellaan jos sinä et tänne kuvia linkitä!!
twilight-dvd:tä :D mulla taitaa olla kohta puhkikulunut toi oma :snotty: :p voi luoja sitä päivää kun saa new moonin katsoa kotonakin niin usein kuin lystää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Hihi ;) Et saa nöppönen lopettaa kuvien laittoa ku mitä me sitte enää katellaan jos sinä et tänne kuvia linkitä!!
twilight-dvd:tä :D mulla taitaa olla kohta puhkikulunut toi oma :snotty: :p voi luoja sitä päivää kun saa new moonin katsoa kotonakin niin usein kuin lystää..
Älä puhu vielä tuommosia ku pittää heti mennä youtuubiin kahtomaan trailereita :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä