Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Twilight taas katottuna.. Eihän se oo outoa, jos on pakko katsoo se joka viikko??? En tiedä mitä tapahtuu kun New moon tulee ulos! Lisää Jakea :p
minulle kun tulee himo saatan katsoa sen useampana päivänä peräkkäin eli monta kertaa viikossa :p :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Twilight taas katottuna.. Eihän se oo outoa, jos on pakko katsoo se joka viikko??? En tiedä mitä tapahtuu kun New moon tulee ulos! Lisää Jakea :p
minulle kun tulee himo saatan katsoa sen useampana päivänä peräkkäin eli monta kertaa viikossa :p :wave:

Hyvä! Sittenhän mä kuulostan jo lähestulkoon normaalilta :LOL: Nyt taitaa kyllä tulla vielä useemmin katsottua, kun marraskuu lähestyy :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana ketju teillä täällä :)

Palautetta antaisin sen verran vielä, että spoilausvaroitukset sais olla selkeämpiä ja tänne oli laitettu monen monta kuvaa jossa näytetään aika suuri spoilaus neloskirjasta :( Eikä mitään varotusta...
:wave: :ashamed: myönnän. noi kuvat on vaan niin inhottavia katsoa jos kaikki pitää erikseen napata auki. suurin osa taitaa kuitenkin olla jo lukenut kaikki kirjat. antakaa kuitenkin anteeks :ashamed: ja mä kun just ajattelin laitella lisää kuvia.
Ei mun mielestä tarvitse linkkejä laittaa, eli kuvia vaan suoraan. Tarkotin lähinnä noita Bellan mahakuvia, sen tiedon olisin mielelläni saanut vasta lukiessa. Muut ns. spoilaukset ei ole haitannut. Mut ei hätää, ehkä mä selviän :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä