Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Mä retkahdin jo. Olen maailman ällöttävin luuseri.

Aamulla klo 07.30 vettä, kahvia, omega 3, kaurahiutaleista tehty puuro, päällle raejuustot ja mahukeitto (yllättävän hyvä seos).

Lounaalle pääsin klo 10.30, ruokalalinjastosta valitsin ison lautasellisen salaattia ja silmämääräisesti katsoen 100g lohta sekä n. 1 dl riisiä. Tässä vaiheessa jo työtoverit kysyi isoon ääneen "eksä ota leipää, kato tota jälkkärii, ihanaaaa!". Plääh :/

Sit tuli VIRHE, en ehtinyt syödä mitään ennen kuin klo 17.00 kotona. Paistoin kukkakaali-parsakaali-porkkanakasviksia ja 100g naudan jauhelihaa, sipulia... sit iski vaan hillitön himo ja söin sit aika paljon myös pastaa ja miehen tekemää jauhelihakastiketta, jäätelön ja leipää :(

MÄ EN KYENNYT EDES YHTEEN PÄIVÄÄN, VOI MUA LUUSERIA! :( :( :(
No nyt ei sitten vaan selvästikään ollut oikea aika aloittaa...mutta oiskos se oikea aika huomenna? Et sä paljon perässä tule, jos päivällä myöhästyt :D
 
miettii ja tuumii
Apua ruokailuaikojen muokkaamiseen...

työpaikalla ei ole mahdollisuutta puuron keittämiseen joten aamupalan söisin kotona klo 06.00

mitäs sitten työpaikalla aamun kahvitunnilla (09.30) kun lounas on sitten 12.30

rahkavälipalan ajattelin syödä 15.00 ennen kotiin lähtöä, ettei ole kiljuva nälkä
 
Alkuperäinen kirjoittaja miettii ja tuumii:
Apua ruokailuaikojen muokkaamiseen...

työpaikalla ei ole mahdollisuutta puuron keittämiseen joten aamupalan söisin kotona klo 06.00

mitäs sitten työpaikalla aamun kahvitunnilla (09.30) kun lounas on sitten 12.30

rahkavälipalan ajattelin syödä 15.00 ennen kotiin lähtöä, ettei ole kiljuva nälkä
Mä vetäisin sinuna aamupalaksi vettä ja 9:30 söisin sen dietin määrittelemän aamupalan. Puuron pystyy tekemään mikrossakin ja jos ei edes mikroa ole niin syö ne hiutaleet raakoina mehukeiton joukossa. Niin mäkin tänään tein. Ei välttämättä mikään makuelämys, mutta alas meni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja miettii ja tuumii:
Apua ruokailuaikojen muokkaamiseen...

työpaikalla ei ole mahdollisuutta puuron keittämiseen joten aamupalan söisin kotona klo 06.00

mitäs sitten työpaikalla aamun kahvitunnilla (09.30) kun lounas on sitten 12.30

rahkavälipalan ajattelin syödä 15.00 ennen kotiin lähtöä, ettei ole kiljuva nälkä
Mä vetäisin sinuna aamupalaksi vettä ja 9:30 söisin sen dietin määrittelemän aamupalan. Puuron pystyy tekemään mikrossakin ja jos ei edes mikroa ole niin syö ne hiutaleet raakoina mehukeiton joukossa. Niin mäkin tänään tein. Ei välttämättä mikään makuelämys, mutta alas meni.
Ja varmaan vedenkeitin löytyy työpaikalta? Minä teen aamupuurot aina pikahiutaleista niin, että lautaselle hiutaleet ja veenkeittimestä veet, sekoitus... ja hyvä tulee!
Mehukeiton kanssa minäkin söin tänään hiutaleet ja oli ihan ok "mössöä"
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja Tica:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja miettii ja tuumii:
Apua ruokailuaikojen muokkaamiseen...

työpaikalla ei ole mahdollisuutta puuron keittämiseen joten aamupalan söisin kotona klo 06.00

mitäs sitten työpaikalla aamun kahvitunnilla (09.30) kun lounas on sitten 12.30

rahkavälipalan ajattelin syödä 15.00 ennen kotiin lähtöä, ettei ole kiljuva nälkä
Mä vetäisin sinuna aamupalaksi vettä ja 9:30 söisin sen dietin määrittelemän aamupalan. Puuron pystyy tekemään mikrossakin ja jos ei edes mikroa ole niin syö ne hiutaleet raakoina mehukeiton joukossa. Niin mäkin tänään tein. Ei välttämättä mikään makuelämys, mutta alas meni.
Ja varmaan vedenkeitin löytyy työpaikalta? Minä teen aamupuurot aina pikahiutaleista niin, että lautaselle hiutaleet ja veenkeittimestä veet, sekoitus... ja hyvä tulee!
Mehukeiton kanssa minäkin söin tänään hiutaleet ja oli ihan ok "mössöä"
Mä en syö pikakaurahiutaleita, ainoastaan Puuppolan aitokauraa...
 
Nyt on salilta kotiuduttu ja valokuvat otettu :)

Mietin tässä jos pitäisi hamstrata vähän jos toi lakko alkaa huomenna? ettei vaan dieetti mene pilalle sen takia, eniten mietin jos rahka ja raejuusto loppuu...... Mutta en mä tiiä jos kannattaa, en mä ole mikään hamstraaja nii en mä kuitenkaan jaksa.
Aikooko joku muu ostaa vähän ylimääräistä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Nyt on salilta kotiuduttu ja valokuvat otettu :)

Mietin tässä jos pitäisi hamstrata vähän jos toi lakko alkaa huomenna? ettei vaan dieetti mene pilalle sen takia, eniten mietin jos rahka ja raejuusto loppuu...... Mutta en mä tiiä jos kannattaa, en mä ole mikään hamstraaja nii en mä kuitenkaan jaksa.
Aikooko joku muu ostaa vähän ylimääräistä?
Mäkin otin tänään valokuvia. :eek: :ashamed: :headwall:

Hmm, en oo ajatellu et hamstraan. Taino siis, eilen kun käytiin kaupassa, ostin sillonkin varmaan viideksi päiväksi rahkat+raejuustot. :whistle: Mut en lakon takia. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Nyt on salilta kotiuduttu ja valokuvat otettu :)

Mietin tässä jos pitäisi hamstrata vähän jos toi lakko alkaa huomenna? ettei vaan dieetti mene pilalle sen takia, eniten mietin jos rahka ja raejuusto loppuu...... Mutta en mä tiiä jos kannattaa, en mä ole mikään hamstraaja nii en mä kuitenkaan jaksa.
Aikooko joku muu ostaa vähän ylimääräistä?
Just kävin kaupassa ostamassa evästä. Jauhelihahyllyt oli jo melkein tyhjät!! Muutama hassu paketti vaan hyllyssä. Prismassakin oli otettu myytiin saksalaista kanaa... Jospa nuita eväitä löytys, ainakin ulkolaisia.

huomasin just, että viikonloppuna on äitienpäivä! Kakut taitaa jäädä syömättä tänä vuonna... mies jo hihku ilosta, ettei tartte kakkua hommata.
:'( Luki vielä lehestä ilmoituksia äitienpäivämenuista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tica:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Nyt on salilta kotiuduttu ja valokuvat otettu :)

Mietin tässä jos pitäisi hamstrata vähän jos toi lakko alkaa huomenna? ettei vaan dieetti mene pilalle sen takia, eniten mietin jos rahka ja raejuusto loppuu...... Mutta en mä tiiä jos kannattaa, en mä ole mikään hamstraaja nii en mä kuitenkaan jaksa.
Aikooko joku muu ostaa vähän ylimääräistä?
Just kävin kaupassa ostamassa evästä. Jauhelihahyllyt oli jo melkein tyhjät!! Muutama hassu paketti vaan hyllyssä. Prismassakin oli otettu myytiin saksalaista kanaa... Jospa nuita eväitä löytys, ainakin ulkolaisia.

huomasin just, että viikonloppuna on äitienpäivä! Kakut taitaa jäädä syömättä tänä vuonna... mies jo hihku ilosta, ettei tartte kakkua hommata.
:'( Luki vielä lehestä ilmoituksia äitienpäivämenuista...
Mua "pelottaa" kanssa toi äitienpäivä, olemme menossa syömään mun äidin luo, pitää vaan pysyä vahvana. Tai mennä lenkille kun äiti ottaa kakut esiin, siinä muut sukulaiset saa sit kahvitella ku mä oon metsässä juoksemassa :D
Ja olen myös menossa lauantaina illanistujaisiin mun ystävän luo, tosin sille sanoin jo et otan omat eväät mukaan enkä juo alkoholia...
 
KKorento
Huomenna alkaa meikäläisen koitos! Ruoat valmiina jääkaapissa. :)

Tää vaikuttaa kyllä tosi kivalta dieetiltä, koska noi sallitut ruoka-aineet on aikalailla semmosia, mihin oon tottunut ja mitä vetelen viikottain. Annoskoot kyllä mietityttää, koska toi rahkan määrä on ihan älyttömän iso. :D

Meinaan huomenna ostaa muutaman raejuustopurkin extraa, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Ja tän tytön mitat: 160cm ja 55kg, tarkoituksena kiinteytyminen!
Tsemppiä vaan kaikille!
 
vieras
Tuo äitienpäivä tulee olemaan paha kyllä... Varmaan aika moni tulee tänne kertomaan kuinka "ihan vähän vaan maistoin kakkua" :D pysytään nyt lujana! :D tätä EI ALOTETA JOKA MAANANTAI UUDESTAAN.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo äitienpäivä tulee olemaan paha kyllä... Varmaan aika moni tulee tänne kertomaan kuinka "ihan vähän vaan maistoin kakkua" :D pysytään nyt lujana! :D tätä EI ALOTETA JOKA MAANANTAI UUDESTAAN.
Onneksi oon itse töissä ja omaa äitiäkään ei ole mailla halmeilla:)
 
Mua ei mitkään äitienpäivät saa repsahtamaan :) Mä ajattelin äitienpäiväkakuksi pyytää mansikkarahkaa, eli tuon dietin välipalan :LOL:

Mua ei se tapaaminen kiinnosta koska mä veikkaan saavani kaikki vastaukset kysymyksiini ihan täällä kotopuolessakin. Mies siis treenaa aktiivisesti joten hällä on kyllä tuosta ruokapuolesta ja treenipuolesta perustiedot hallussa. Lisäksi miehen paras ystävä oli juuri kisaamassa menestyksekkäästi muutama viikko sitten samoissa kisoissa missä Jutta oli (tosin miesten sarjassa) jotta jos tartten syvällisempää infoa niin sekin onnistuu :D

Paitsi jos siellä ois se Bulli :p :p :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mua ei mitkään äitienpäivät saa repsahtamaan :) Mä ajattelin äitienpäiväkakuksi pyytää mansikkarahkaa, eli tuon dietin välipalan :LOL:

Mua ei se tapaaminen kiinnosta koska mä veikkaan saavani kaikki vastaukset kysymyksiini ihan täällä kotopuolessakin. Mies siis treenaa aktiivisesti joten hällä on kyllä tuosta ruokapuolesta ja treenipuolesta perustiedot hallussa. Lisäksi miehen paras ystävä oli juuri kisaamassa menestyksekkäästi muutama viikko sitten samoissa kisoissa missä Jutta oli (tosin miesten sarjassa) jotta jos tartten syvällisempää infoa niin sekin onnistuu :D

Paitsi jos siellä ois se Bulli :p :p :p :LOL:
en mäkään menisi sinne sen takia, ei mulla edes ole mitään kysymyksiä ja vastauksia saa muualtakin mutta olisi ehkä jännää nähdä muut jotka ovat mukana, millaisia ne ovat ja jos ne ovat onnistuneet ym...
mutta en mä varmaan silti mene sinne....mulla on niin vähän vapaa-aikaa ja käytän vapaa-aikani mielummin salilla :)
 
71kg
noniin aloitin kanssa. mittailin eilen illalla ittiäni ja vaa alla kävin aamusta ja oli 71kg. treeni vedetty 2 toisto kerralla ja olenpa surkeassa rapakunnossa. :O:O juoksua harrastan myös 2-4 kertaa viikossa. mutta mukana ollaan mukana ollaan!! :D

 
titri
Minulla kanssa yksi päivä takana. Ihan hyvin meni. Kävin tunnin kävelyllä. Aamupalaksi söin tänään kaurapuuro+mehukeitto ja raejuusto päälle. Ihmeen hyvä seos, ei kyllä uskois. Eilen söin päivälliseksi soijarouhetta+riisiä+parsakaalia ja paprikaa.

Mulla on mitat 62 kg ja 165 cm, eli painonpudotus ei ole tavoitteena. Sen sijaan tämän suunnattoman höllyvän takamuksen pienennys olisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Voi kun toteutuisi tuo 10kg! :D Mulla siis ylipainoa reilusti.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1112154/jutta-gustafsberg-lupaa-ylipainoisilta---kg
Kyllä tämä on tosiaan ihan mahdollista. Ukon kanssa kun eilen lyötiin asiasta vetoa, niin hän sanoi, että 8 kiloa multa lähtee seuraavan 4 viikon aikana sillä treenimäärällä mitä suunniteltiin :)
 

Yhteistyössä