Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Jokos ootte ton kotitreenin toteuttanut? Itse sen vedin äsken kaksi kertaa läpi ja VOIN KERTOA että rapakunnossa olen..huh :D Tarkoitus olis joka aamu vetää toi ennen aamupalaa..ton aerobisen treenin olen ajatellut sijoittaa mieluummin iltaan, mukava sitten mennä suihkuun ja sohvan ja iltapalan kautta raukeana nukkumaan :) Taitaakin olla rahkavälipalan aika...
En ole vielä,vedän vasta huomenna kun saan haettua kaupasta palkkarin. Mies on nyt salilla, mutta heillä ei myydä tuota samaa mömmöä, joten haen huomenna Prismasta.

Mulla jaksottuu treenaus 2 viikon periodille miehen töistä riippuen. Tällä viikolla treenit ke ja la ja aerobiset menee näillänäkymin samoille päiville. Ke treenaan myöhään illalla kun lapset jo nukkuu (kokous iltapäivällä estää aiemman treenin) ja la vetästään aamu käyntiin tyhjälä mahalla treenin ja lenkin merkeissä.

Ensi viikolla sinne 3 aerobista ja treeniä 2-3 riippien miten kipeä olen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Jokos ootte ton kotitreenin toteuttanut? Itse sen vedin äsken kaksi kertaa läpi ja VOIN KERTOA että rapakunnossa olen..huh :D Tarkoitus olis joka aamu vetää toi ennen aamupalaa..ton aerobisen treenin olen ajatellut sijoittaa mieluummin iltaan, mukava sitten mennä suihkuun ja sohvan ja iltapalan kautta raukeana nukkumaan :) Taitaakin olla rahkavälipalan aika...
mä tein eilen illalla, ja sitten taas huomenna. Tänään menen salille. Aion tehdä kotitreenin aina ku ei pääse salille, eli suunnilleen joka toinen tai joka kolmas päivä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mulla jäi kokonaan lounas ja välipala väliin :snotty:
No se siitä sitten...ei tule maksimaalista tulosta tältä päivältä, koska paukutat miinuksilla. Mutta kukin toki tyylillään.
:( En päässy minnekään syömään kun kävin työkkärissä ja siin meni sairaan kauan.
Välipalan oisit voinut korvata protskupatukalla...ja jatkossa eväät mukaan ;) purkkitonnikala ja salaatti menee kylmänäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mulla jäi kokonaan lounas ja välipala väliin :snotty:
No se siitä sitten...ei tule maksimaalista tulosta tältä päivältä, koska paukutat miinuksilla. Mutta kukin toki tyylillään.
:( En päässy minnekään syömään kun kävin työkkärissä ja siin meni sairaan kauan.
Välipalan oisit voinut korvata protskupatukalla...ja jatkossa eväät mukaan ;) purkkitonnikala ja salaatti menee kylmänäkin.
Totta, mut mun olis pitäny tajuta tehdä ne eväät jo eilen valmiiks. No mut nyt osaan varmaan jatkos ennakoida paremmin :)
 
Mites muuten...paljon teillä on toiveena saada painoa 4 viikossa alas?

Me lyötiin miehen kanssa tästä vetoakin. Mä väitän (tai lähinnä toivon, mutta kuitenkin) että saisin 3,1 kg. Mies väittää että lähtee paljon enempi, kun mulla ihan hyvin on tuota mistä lähteä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mites muuten...paljon teillä on toiveena saada painoa 4 viikossa alas?

Me lyötiin miehen kanssa tästä vetoakin. Mä väitän (tai lähinnä toivon, mutta kuitenkin) että saisin 3,1 kg. Mies väittää että lähtee paljon enempi, kun mulla ihan hyvin on tuota mistä lähteä :LOL:
No mun pitäis saada parissa viikossa 5,6 kg (tästä ollaan miehen kans lyöty vetoa ) eikä todellakaan tuu onnistumaan :D
Mut mä olisin jo pariin kiloon tyytyväinen :)
 
vieras
Välipalan ja päivällisen väli on tiukka...Mull on kauhee nälkä ja päätä särkee ...:ashamed:

1,5 tuntia vielä pitää kituuttaa kahvilla...Tasoittuukohan tää olo mitä pidemmälle mennään...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Välipalan ja päivällisen väli on tiukka...Mull on kauhee nälkä ja päätä särkee ...:ashamed:

1,5 tuntia vielä pitää kituuttaa kahvilla...Tasoittuukohan tää olo mitä pidemmälle mennään...?
Miten pitkän välin sä meinaat pitää? Miten olet päivän jaksottanut?

Mä join aamulla veden kun heräsin...klo 9:30 otin aamupalan, lounaan söin klo 13:30 ja välipalan klo 16. Päivällisen meinaan puputtaa klo 18:30 mennessä ja iltapala kun siltä tuntuu, mutta menee varmaan sinne 4 tunnin päähän koska vauva valvottaa yli puolenyön.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Onkohan tässäkin ketjussa niitä, jotka eivät usko, että karppaus on terveellistä, mutta nyt aloittavat sen :) Karppaustahan tämä on...
kaurahiutaleet, riisi, pasta ja peruna ei kuulu karppaukseen. Karpatessa myöskin syödään enemmän rasvaa ja kasviksia.
:attn:

Ei tähän ketjuun riitelyä karppauksesta! Perustakaa omat riitelyketjut!
juu ei ole mikään tarkoituskaan.

Mä kävin kalorilaskurilla muuten laskemassa noi ja tulos oli 1077 kcal, kun laitoin vaihtoehdoista raejuusto, kana, paistijauheliha, kasviksina tomaatti ja kurkku.
Laskit hieman väärin, oikea kalorimäärä on noin 1600 Kcal. Eihän kukaan ammattilainen, joka haluaa lihasmassaa tai laihduttaa, suosittele noin 1000 kcalin dieettiä.

Ja eihän kukaan riitelekään tästä karppauksesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miten pitkän välin sä meinaat pitää? Miten olet päivän jaksottanut?
9, 12, 15, 18, 21
Kannattaa huomenna kokeilla mennä ennemminkin fiiliksen, kuin kellon mukaan. Hyvä toki sinänsä että on tarkat ajat, mutta jos siitä seuraa kauhea nälkä ja päänsärky, niin silloin se ei kannata. Ei tässä (vielä ) pidä itseään nälkäiseksi tuntea :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kannattaa huomenna kokeilla mennä ennemminkin fiiliksen, kuin kellon mukaan. Hyvä toki sinänsä että on tarkat ajat, mutta jos siitä seuraa kauhea nälkä ja päänsärky, niin silloin se ei kannata. Ei tässä (vielä ) pidä itseään nälkäiseksi tuntea :)
No mun on pakko seurata kelloa...Muuten ei tule mitään koko dieetistä...Tuo on ainoa järjellinen jaksotus...Mulle...

Mutta luotan siihen, että kunhan elimistö tottuu tähän, helpottaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
eikös vedenjuonti auta?
mä en ainakaan tunne nälkää ku oon juonut paljon enemmän vettä ku mitä mä yleensä juon, tai nälkä ei ehdi tulla ennen kun on taas aika syödä...
Olen juonut vettä...Nyt kittaan kahvia.
 
Just kotiuduin töistä!!Broileria ja wok rehuja plus kananmunan valkuainen meni lounaaksi.Heti hiffasin ainakin kaksi asiaa....raejuustoon mausteita :D ja maitorahka-marjavälipalaan makeutusainetta,oli aikas karvasta syötävää:)

Mulla jaksotus pikkasen pielessä kun olen lounasravintolassa töissä...eihän siellä pääse aina juuri tiettyyn aikaan syömään,täytyy vastedes syödä aamupala vasta töissä 8 -9 aikaan.

Tää on kivaa!! B) jumpan teen hetken päästä,piti kävelylle mutta vettä tulee taivaan täydeltä... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tää on kivaa!! B) jumpan teen hetken päästä,piti kävelylle mutta vettä tulee taivaan täydeltä... :headwall:
...vielä! :LOL:

kävin muuten tänään salilla, ja heti pisti silmään eräs nainen, jolla oli kuntosaliohjelma tehty ruutuvihon irtirepästyyn sivuun, ja ne muutamat liikkeet mitä kerkesin "seuraamaan", oli just nää ensimmäisen salipäivän liikeet :D hauskaa :D saatto toki olla sattumaakin, tuskin kaikki kaupassakaan kanaa,tonnikalaa ja kasviksia ostavat on "juttadietillä" :LOL:
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tää on kivaa!! B) jumpan teen hetken päästä,piti kävelylle mutta vettä tulee taivaan täydeltä... :headwall:
...vielä! :LOL:

kävin muuten tänään salilla, ja heti pisti silmään eräs nainen, jolla oli kuntosaliohjelma tehty ruutuvihon irtirepästyyn sivuun, ja ne muutamat liikkeet mitä kerkesin "seuraamaan", oli just nää ensimmäisen salipäivän liikeet :D hauskaa :D saatto toki olla sattumaakin, tuskin kaikki kaupassakaan kanaa,tonnikalaa ja kasviksia ostavat on "juttadietillä" :LOL:
Juttadieetti eli vhh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tää on kivaa!! B) jumpan teen hetken päästä,piti kävelylle mutta vettä tulee taivaan täydeltä... :headwall:
...vielä! :LOL:

kävin muuten tänään salilla, ja heti pisti silmään eräs nainen, jolla oli kuntosaliohjelma tehty ruutuvihon irtirepästyyn sivuun, ja ne muutamat liikkeet mitä kerkesin "seuraamaan", oli just nää ensimmäisen salipäivän liikeet :D hauskaa :D saatto toki olla sattumaakin, tuskin kaikki kaupassakaan kanaa,tonnikalaa ja kasviksia ostavat on "juttadietillä" :LOL:
juuh,voi olla eri ääni kellossa viikon päästä...mutta perkule sitkeesti aion vetää tän läpi!! :kieh: :LOL:

Mä kanssa aamulla mietin kun joku nainen otti 4 maitorahkapurkkia samasta kun itse että onkohan tuo...tuleekohan tästä ihan maanlaajuinen juttu :D :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Niin, siis siksi mietin kun tota "ei saa syödä klo 18 jälkeen" toitotetaan aina jossain dieettien yhteydessä :xmas:
Mä taas olen lukenut useammastakin lehdestä, että tämä uskomus on huttua.
Ei ole väliä, mihin aikaan vuorokaudesta ruuan syö :).
 
joo¨
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Niin, siis siksi mietin kun tota "ei saa syödä klo 18 jälkeen" toitotetaan aina jossain dieettien yhteydessä :xmas:
Mä taas olen lukenut useammastakin lehdestä, että tämä uskomus on huttua.
Ei ole väliä, mihin aikaan vuorokaudesta ruuan syö :).
kunhan ei syö kauhesti hiilihydraattia illalla
 

Yhteistyössä