Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolla GOJUTTAGO.COMissa oli keskustelua tuosta palautusjuomasta...Mitä mieltä olette. Voiko sitä ottaa juoksulenkin jälkeen? Itse en käy salilla ollenkaan.
Voihan palautusjuomaa ottaa välipalaksi vaikka ei urheilisi ollenkaan.
 
aa
Mietiskelin tossa että olisko ideaa jos joku punnitsis vaikka noi riisit ja makaronit ja kertois täällä esim desimäärissä paljonko on? helpottais ainakin itseäni.. ja siis raejuustot jne. Vai miten suoritatte tuon mittaus/punnitus homman? Kiitos sille joka sen viitsii tehdä ja ilmoitella tänne :)
 
Mn aamupalani ei ollut kovinkaan esteettinen, sillä vedin sen desilitramitasta, mutta koska lounas näytti jo paremmalta, niin nappasin siitä kuvan :D

Mulla oli aamupalan ja lounaan välillä 4 tuntia ja nälkä alkoi tulemaan vasta siinä vaiheessa, kun paistoin tuota broiskua eli pitkälle pötkin sen aamuaisen varassa :)

Kananpojan jauhelihaa, pirusti mausteita, salaattia, kirsikkatomaatteja, kurkkua ja öljyä :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itselläni oli lounaana tonnikalaa, parsakaalia, sipulia, jalopenoa sekä paprikaa, niin ja se kananmuna. En lähtenyt keltuaista erottelemaan.
nimenomaan se keltuainen pitää erotella. siinä on niin paljon rasvaa ja kaloreita.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itselläni oli lounaana tonnikalaa, parsakaalia, sipulia, jalopenoa sekä paprikaa, niin ja se kananmuna. En lähtenyt keltuaista erottelemaan.
Älä sitten tule kuukauden päästä ruikuttamaan, että ihan paska dieetti ...:whistle:
 
heh
Ihan toimiva noin 1600 Kcal dieetti, jossa syödään vhh:laisesti, eli tuo on hyväkarppausta, hiilarit alle 150 grammaa päivässä. Rasvaa liian vähän ja proteiinia aivan liikaa. Ei tarpeeksi kasviksia, hedelmiä tms, liikaa herkkuja (tuo proteiinipatukka) Kuitua liian alhainen määrä. Kiloklubin pallot keltaisena ja punaisena, ei yksikään vihreänä :)

Tsemppiä... :D
 
Puputan nyt välipalaa...ja kun tätä lähinnä puun makuista mössöä tässä nyt väännän, niin tuli mieleeni, että saankohan liuotettua hermesetaspilleristä makeutusnesteen?

Siis jos laittais lusikallisen kuumaa vettä...onko joku kokeillut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ihan toimiva noin 1600 Kcal dieetti, jossa syödään vhh:laisesti, eli tuo on hyväkarppausta, hiilarit alle 150 grammaa päivässä. Rasvaa liian vähän ja proteiinia aivan liikaa. Ei tarpeeksi kasviksia, hedelmiä tms, liikaa herkkuja (tuo proteiinipatukka) Kuitua liian alhainen määrä. Kiloklubin pallot keltaisena ja punaisena, ei yksikään vihreänä :)

Tsemppiä... :D
Verrattuna mun vanhaan ruokavalioon, mikä tahansa dietti on helvetin hyvä B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Puputan nyt välipalaa...ja kun tätä lähinnä puun makuista mössöä tässä nyt väännän, niin tuli mieleeni, että saankohan liuotettua hermesetaspilleristä makeutusnesteen?

Siis jos laittais lusikallisen kuumaa vettä...onko joku kokeillut?
Arvaa että minulla teki tiukkaa saada alas 250 g maitorahkaa höystettynä puolisulaneilla viimekesäisillä karviaisilla+mustilla viinimarjoilla...:x:x:x

HIUKKASEN kirpeää...:D:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Puputan nyt välipalaa...ja kun tätä lähinnä puun makuista mössöä tässä nyt väännän, niin tuli mieleeni, että saankohan liuotettua hermesetaspilleristä makeutusnesteen?

Siis jos laittais lusikallisen kuumaa vettä...onko joku kokeillut?
Arvaa että minulla teki tiukkaa saada alas 250 g maitorahkaa höystettynä puolisulaneilla viimekesäisillä karviaisilla+mustilla viinimarjoilla...:x:x:x

HIUKKASEN kirpeää...:D:whistle:
mulla teki kanssa tiukkaa saada alas rahkaa ja mustikoita, en voi sietää mustikoita....mutta en viitsi ostaa mitään muuta ku pakkasessa on mustikoita....
sulla oli kyllä pahempi vaihtoehto :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Puputan nyt välipalaa...ja kun tätä lähinnä puun makuista mössöä tässä nyt väännän, niin tuli mieleeni, että saankohan liuotettua hermesetaspilleristä makeutusnesteen?

Siis jos laittais lusikallisen kuumaa vettä...onko joku kokeillut?
Arvaa että minulla teki tiukkaa saada alas 250 g maitorahkaa höystettynä puolisulaneilla viimekesäisillä karviaisilla+mustilla viinimarjoilla...:x:x:x

HIUKKASEN kirpeää...:D:whistle:
Uskon...mä edelleen puputan tätä, eikä loppua näy :LOL: Mulla on viimekesäisiä mustikoita ja ne tosiaan maistuu lähinnä pahville :saint:
 
aa
Jokos ootte ton kotitreenin toteuttanut? Itse sen vedin äsken kaksi kertaa läpi ja VOIN KERTOA että rapakunnossa olen..huh :D Tarkoitus olis joka aamu vetää toi ennen aamupalaa..ton aerobisen treenin olen ajatellut sijoittaa mieluummin iltaan, mukava sitten mennä suihkuun ja sohvan ja iltapalan kautta raukeana nukkumaan :) Taitaakin olla rahkavälipalan aika...
 
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Jokos ootte ton kotitreenin toteuttanut? Itse sen vedin äsken kaksi kertaa läpi ja VOIN KERTOA että rapakunnossa olen..huh :D Tarkoitus olis joka aamu vetää toi ennen aamupalaa..ton aerobisen treenin olen ajatellut sijoittaa mieluummin iltaan, mukava sitten mennä suihkuun ja sohvan ja iltapalan kautta raukeana nukkumaan :) Taitaakin olla rahkavälipalan aika...
Mä vedin aamupäivällä ja herranen aika et joku voikin olla näin huonossa kunnossa... :ashamed:
 

Yhteistyössä