Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

olisin toivonut vähän rankempaa kotitreeniä, mutta pitää varmaan tehdä sitten heti 4-6 kierrosta. Salitreenit en edes katsonut läpi koska mä en ala vaihtaa mun omaa saliohjelmaa.

Mites te muut? Oletteko tyytyväisiä treeniohjeisiin?

Mä luulen että mulla menee nyt ekat päivät ihan ok, enkä varmaan kirjoita tänne paljon, mutta sitten heti kun alkaa tökkii tai tuntuu ettei jaksa niin alan varmaan kirjoittaa taas enemmän. Pitää kuitenkin yrittää lukea teidän kokemuksia :)

Huomenna se alkaa :D onnea matkaan :wave:
 
Minä mukana heti huomisesta!!!Kotitreenillä /lenkkeillen,ja ruokavaliotaaion noudattaa Pilkullisesti!!!Niinhän se on tarkoituskin...

Omat mitat kamalat 169cm ja 75kiloa,katsotaan 4 viikon päästä,tsemppiä meille kaikille(voi hirvitys) :D
 
sondersson
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Onkohan tässäkin ketjussa niitä, jotka eivät usko, että karppaus on terveellistä, mutta nyt aloittavat sen :) Karppaustahan tämä on...
kaurahiutaleet, riisi, pasta ja peruna ei kuulu karppaukseen. Karpatessa myöskin syödään enemmän rasvaa ja kasviksia.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Onkohan tässäkin ketjussa niitä, jotka eivät usko, että karppaus on terveellistä, mutta nyt aloittavat sen :) Karppaustahan tämä on...
kaurahiutaleet, riisi, pasta ja peruna ei kuulu karppaukseen. Karpatessa myöskin syödään enemmän rasvaa ja kasviksia.
:attn:

Ei tähän ketjuun riitelyä karppauksesta! Perustakaa omat riitelyketjut!
 
Rouva
Jeps, huomenna alkaa ruokavalion noudattaminen; ihan jänskä nähdä, millainen olo noista ruuista tulee! =)

Mulla on viikossa 3 x 50 min aerobista treenia, lihaskunnon olen tähän mennessä hoitanut voimajoogalla, mutta pitänee alkaa tekemään tuo Jutan kotitreeni ainakin 2 x viikossa. Osaako joku arvioida, kaunko tuohon menee aikaa?
 
sondersson
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Onkohan tässäkin ketjussa niitä, jotka eivät usko, että karppaus on terveellistä, mutta nyt aloittavat sen :) Karppaustahan tämä on...
kaurahiutaleet, riisi, pasta ja peruna ei kuulu karppaukseen. Karpatessa myöskin syödään enemmän rasvaa ja kasviksia.
:attn:

Ei tähän ketjuun riitelyä karppauksesta! Perustakaa omat riitelyketjut!
juu ei ole mikään tarkoituskaan.

Mä kävin kalorilaskurilla muuten laskemassa noi ja tulos oli 1077 kcal, kun laitoin vaihtoehdoista raejuusto, kana, paistijauheliha, kasviksina tomaatti ja kurkku.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nostellaas vähän tähän aamuun :wave: löytää sitten aamuvirkutkit tämän heti eikä unohda mitä piti syödä :D
:wave: akko käydä kaupan kautta ennen töihin menoa,vaikka ruokaravintolassa olenkin töissä :LOL: en kehta kaikkia näitä sieltä syödä,lihat aion ottaa työpaikalta suuhuni:)

Tsemppiä,tästä se alkaa....
 
Täällä on aamu aloitettu vedenlipittämisellä...eli se 3 dl mikä aamulla pitää juoda tyhjään mahaan heti herättyä, on nyt meneillään.

Tämä on mulle ehkä vaikein osuus, koska vesi on PAHAA. Ennen en juonut vettä ikinä ja nyt sitä pitää juoda heti aamusta ja koko päivän aikana minimissään 3 litraa :eek: mutta minkäs teet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu ei:
Tuli ihan hirvee ripuli noista ruuista. Paska lentää hirveällä paineella.
eilen ku kävin kaupassa laitoin viestin exälle et nyt on rahkaa ja raejuustoa ostettua, sit se laittoi takas et aiotko aloittaa ummetuksella :whistle:
mut mä selitin sitten et kyllä siihen kuuluu muutakin, esim. puurossa on kuituja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Täällä on aamu aloitettu vedenlipittämisellä...eli se 3 dl mikä aamulla pitää juoda tyhjään mahaan heti herättyä, on nyt meneillään.

Tämä on mulle ehkä vaikein osuus, koska vesi on PAHAA. Ennen en juonut vettä ikinä ja nyt sitä pitää juoda heti aamusta ja koko päivän aikana minimissään 3 litraa :eek: mutta minkäs teet :D
Kylmä raikas vesi taas on mun mielestä ihanaa! :p Mulla menee aivan kevyesti tuo 3 litraa päivässä.

Mun pitää aloittaa aamu kyllä syömällä 4 viljan puuroa ja vasta lounaalla pääsen kunnolla aloittamaan tuon ohjeen mukaan.
 
Pitäisikö mun tuonne ekaan viestiin kerätä meidän mitat aina? Jos joka viikko uusi pino aina tiistaina ja silloin punnitaan? Jos nyt laittaisitte mittoja tulemaan (siis paino ja pituus ) ettei mun tarvitse tästä ketjusta niitä alkaa keräämään.

Itsellä paino oli sen 101kg kun vatsa on tyhjä, kävin aiemmin aamulla puntarilla.
 
vieras
Mä olen jo napannut omega 3 x 2, vihreä tee kapselin x 1, tyhjään vatsaan vettä.
Nyt on edessä raejuusto, iso kuppi kahvia ja kaurahiutaleet sekoitettuna mehukeittoon :D.

Nyt on myös uutta tuo kellon tarkkailu, pitää syödä vähintään 4n tunnin välein. Ennen syönyt millon sattuu...
 
No ihan ei tosiaan mitään gourmeet-elämyksiä tästä ruokavaliosta saa...raejuusto paljaalttaan on ihan helkutin pahaa, eikä se mehukeitto+kaurahiutaleetkaan varsinainen makuelämys ole :LOL: mutta kaipa se tosiaan niin menee, että kauneuden vuoksi pitää kärsiä :LOL:
 

Yhteistyössä