Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ohjeissa on myös; Pro-Fx 10-carp proteiinipatukka, dietmix, burnerit, green tea...KAIKKI Fastin tuotteet siis kirjoitettu tuohon.
Kai niitä voi soveltaa niin, että käyttää vastaavasti JONKUN MUUN VALMISTAJAN proteiinipatukoita tai vihreä tee kapseleita.

FAST SPONSOROI TUOTA JUTAN JUTTUA, SIKSI "AINOIKSI OIKEIKSI" ON KERROTTU FASTIN TUOTTEET!!
tämä on varmasti totta. Mutta ennenkun "kokemattomat" menee korvaamaan mitään millään, niin kannattaa oikeesti panostaa niihin pienen pieniin tekstipräntteihin siellä takana. moni "proteiinipatukka" esim sisältää vähemmän proteiinia verrattuna johonkin toiseen. moni "kokematon" myös saattaa sekottaa energiapatukat proteiinipatukoihin mikä ei todellakaan ole sama asia, vaikka ne siitä samalta hyllyltä löytyykin.
että helpommalla pääsee jos ostaa nuo fastin tuotteet ;) meillä ainakin löytyy prismasta kaikki.

jutta oli muuten lisännyt sivulle, että pepsi maxia saa juoda-kohtuudella :wave: itse olen kyllä aina noita litkuja vastaan, mutta joillekin ne on niin tärkeitä ;) ne turvottaa, ja hampaille olis parempi jos niistä juomista eroon pääsis, mutta jokuhan voi lasillisen juoda "karkkipäivänään" jos niin kovasti haluaa ;)
 
Penni
Täytyy tunnustaa, että kuulun juuri noihin limsan lipittäjiin ja nytkin on pullo jemmassa, mutta korkki tiukasti kiinni. Jotenkin se antaa henkistä tukea tähän hommaan, kun tietää, että tuolla kaapissa se odottaa jos oikein tulee tiukka tilanne =D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penni:
Täytyy tunnustaa, että kuulun juuri noihin limsan lipittäjiin ja nytkin on pullo jemmassa, mutta korkki tiukasti kiinni. Jotenkin se antaa henkistä tukea tähän hommaan, kun tietää, että tuolla kaapissa se odottaa jos oikein tulee tiukka tilanne =D
korkkaat sen vasta, kun on oikeesti hätä :D eihän se varmasti maailmaa kaada jos lasillinen sitä juo pahimpaan himoon, kunhan ei sitten ala litkimään sitä pullotolkulla.
 
vieras
Heippa kaikille iltaan! :D

Tuhoan tässä parhaillaan päivällistä;

jäävuorisalaatti, raaka sipuli, kurkku, tomaatti - salaatti oliiviöljyllä, sekä tummaa makaronia & jauhelihaa :D

Mitäs muut on tänäpä syöneet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja kaipaan edelleen vinkkejä noiden kauraleseiden "nauttimiseen" illallisessa. Onko YHTÄÄN parempaa, jos sekoittaa ne maitorahkaan?
entäs jos et sekota niitä mihinkään? siis sekotat rahkan ja mehukeiton ja siihen vaan niinku päälle ne leseet? :D ettei ne kerkeis imee itseensä mitään... oisko YHTÄÄN parempaa?
 
Niin siis liikun kyllä koko päivän töissä,mutta miten muuten sais itestään irti.

By the way...olen huomannut jo tässä kahden päivän aikana ,varsinkin tänään lounaan jälkeen : ei tullut sitä ihme väsymysoloa syömisen jälkeen!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Niin siis liikun kyllä koko päivän töissä,mutta miten muuten sais itestään irti.

By the way...olen huomannut jo tässä kahden päivän aikana ,varsinkin tänään lounaan jälkeen : ei tullut sitä ihme väsymysoloa syömisen jälkeen!!
siis eikö sua kiinnosta liikunta, "ei ole aikaa", vai et vaan saa itseä liikkumaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Niin siis liikun kyllä koko päivän töissä,mutta miten muuten sais itestään irti.

By the way...olen huomannut jo tässä kahden päivän aikana ,varsinkin tänään lounaan jälkeen : ei tullut sitä ihme väsymysoloa syömisen jälkeen!!
siis eikö sua kiinnosta liikunta, "ei ole aikaa", vai et vaan saa itseä liikkumaan?
Varmaan kaikkia noita,työpäivän jälkeen on niin puhki(keittiöhommia) ettei meinais mitään muka jaksaa.Kyllä tuon treenin vedän tänään ja koitan huomenna lenkille,lenkeillä käyn kyllä silloin tällöin muutenkin:)
 
Iltaa. B)

Ei oo väsynyttä oloa täälläkään syömisen jälkeen :) Ja ihana huomata että uni tulee niin paljon paremmin nyt kun on taas alkanu vähän useemmin ja säännöllisemmin käymään noissa aerobiceissa sun muissa.

Mä oon syönynnä tänään aamupalaks puuroa+sekaan raejuustoa ja mehukeittoa, vettä puolisen litraa. Lounaaks vedin jauhelihaa + kurkkua + sekavihannespussi. Ja vettä taas.
Välipalaksi rahkaa ja vadelmia, nam.
Päivälliseksi söin broilerin suikaleita, wok-vihanneksia ja täysjyväpastaa, sekotin ne pannussa keskenään ja hyvää oli.
Toi on hirveen iso annos toi päivällinen jotenkin :eek:

Vettä tässä just parhaillaan litkitään, ja kohta vuorossa iltapala.

Ja meijän kaupasta oli rahkat melkein loppu :attn: :eek:

Onneks vein loput sieltä kotiini. :LOL:
 
suv
Mää en tajua, mun on tosi vaikea saada syödyksi tuota koko määrää päivän aikana. Iltapala jää väkisin syömättä ja välipalan rahka-annos jää mulla 100g ohjetta pienemmäksi. Mahtaakohan tuo loppumääräkin alkaa mennä alas muutaman päivän tai viikon kuluttua?
 
Rouva
Kerta-annokset tuntuu kyllä minustakin suurilta! Mäkin tein jauhelihapihvejä tänään, söin perunan ja salaatin kera, hyvää tuli! =)

Mietin noista iltapalavärkeistä pyöräyttää tehosekottimessa pirtelön, siis rahka, mehukeitto ja leseet, tulen sitten raportoimaan, mille maistui!

Kaikki muu mulla menee kevyesti alas, mutta raejuusto tökkii muutaman ruokalusikallisen jälkeen, kaurahiutaleet ei mene ollenkaan ja rahkaakin on liian paljon kerralla, ei saa nieltyä.

Tein tuon kotitreenin tänään; sehän oli tosi kiva ohjelma! Punnerruksissa teki kyllä tiukkaa, jaksoin vain 10 kerrallaan ja nekin polvet maassa... Mutta kivaa vaihtelua tuo on mun normaaleihin liikkumisiin, eli zumbaan ja astangajoogaan. Pitää myös siirtää ulos osa liikkumisista, kun kelit vielä paranee! =)

Ja mikä ilouutinen: Pepsi Max on sallittua, eli mun ei tarvi alkaa kärsimään vierotusoireista! :D
 
Mä olen myös pirteämpi ruokailun jälkeen, vaikka annokset ovat suuria.

Tänään on kyllä ollut vähän vaikeampi päivä, on tehnyt mieli paahtoleipää ym. Johtuu varmaan siitä että ollaan oltu kotona koko päivän niin kaikki "herkut" kaapissa ovat olleet niin lähellä, ja sen verran tylsä päivä että ruokaa on ollut ajatuksissa :ashamed:
Onneksi huomenna on taas paljon tekemistä...

Meidän kaupassa ei ollut yhtään kanaa jäljellä, ainoastaan naudanlihaa ja possunlihaa, jauhelihaa ym ostin sitten monta purkkia tonnikalaa, toivottavasti kanaa löytyy toisesta kaupasta. Olisi pitänyt viikonloppuna ostaa :headwall: etten tarvitsisi syödä tonnikalaa/kalaa monta päivää putkeen.

Nyt lapset nukkumaan niin voin aloittaa kotitreenin :D :wave:
 
Mulla venyi lounaan ja välipala väli 6 tuntiin :/ mä tein kyllä parhaani ja juoksin 7 eri kauppaa läpi, jotta ooisin voinut korvata välipalan protskupatukalla mutta niitä ei myydä MISÄÄN :kieh:

Nyt odottelen että kuluu puoli tuntia, että pääsen syömään päivällisen. Illalla vielä kotitreenit, palkkari ja iltapala ja sitten on päivä pulkassa :D
 
JOO-O!!!! :kieh: :kieh:

Poika tuli fazerin makeistehtaalta luokkaretkeltä ja kappas,kassillinen suklaata ja karkkia :xmas:

Mies tuli ingmannilta työtehtävistään ja kappas, kassillinen erilaisia juustoja,jogurtteja...vanukkaita ARGH.

Elämä on niin ihanaa
:D

*en sortunut enkä sorru*
 
kohtalotoveri
Alkuperäinen kirjoittaja suv:
Mää en tajua, mun on tosi vaikea saada syödyksi tuota koko määrää päivän aikana. Iltapala jää väkisin syömättä ja välipalan rahka-annos jää mulla 100g ohjetta pienemmäksi. Mahtaakohan tuo loppumääräkin alkaa mennä alas muutaman päivän tai viikon kuluttua?
Mulla on ihan sama juttu. Mäkin mietin, että onko siitä haittaa ja tuleeko nuo ohjelman määrät totuttelun jälkeen menemään alas...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
JOO-O!!!! :kieh: :kieh:

Poika tuli fazerin makeistehtaalta luokkaretkeltä ja kappas,kassillinen suklaata ja karkkia :xmas:

Mies tuli ingmannilta työtehtävistään ja kappas, kassillinen erilaisia juustoja,jogurtteja...vanukkaita ARGH.

Elämä on niin ihanaa
:D

*en sortunut enkä sorru*
pysy vahvana :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mulla venyi lounaan ja välipala väli 6 tuntiin :/ mä tein kyllä parhaani ja juoksin 7 eri kauppaa läpi, jotta ooisin voinut korvata välipalan protskupatukalla mutta niitä ei myydä MISÄÄN :kieh:

Nyt odottelen että kuluu puoli tuntia, että pääsen syömään päivällisen. Illalla vielä kotitreenit, palkkari ja iltapala ja sitten on päivä pulkassa :D
PÄIVÄLLINEN klo 20.30...hiukan sulla on rytmitys sekaisin!!
 

Yhteistyössä