Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikissa oli kyllä protskupatukoita ja jopa Fastin pro FX patukoita, mutta EI sitä low carppia, mitä sen nyt pitäisi olla.
Pro-Fx 10-carp bar vissiin viralliselta nimeltään...?
Ei, kun PROFX Lo-carb ja lopuksi vielä ! :)

mutta mä lupasin aikaisemmin että jos löydän korvaavan vaihtoehdon tälle niin ilmoitan täällä, en ole vielä edes alkanut etsiä koska mulla on vielä kotona noi profx lo-carbit.
Mistä sä olet niitä ostanut?
Cittarista.
Prismastakin saa niitä, ainakin sai ennen.
Ne ovat mun mielestä vaan aika kalliita (2,50?/kpl) niin haluaisin löytää halvemman vaihtoehdon.

M
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
Vähän samaa olen tässä mietiskellyt, että toivottavasti ihmiset tämän jollain tasolla ymmärtävät. Miten porukka tuon 4 vk jälkeen syö, sitten kun kuuri on ohi? Eikös olisi järkevämpää opetella terveelliset ruokailutottumukset, sellaiset jotka kantavat vaikka loppuelämän, eikä mitään tuollaista kitudieettiä. Kuinkahan moni oikeasti kykenee noudattamaan tätä kyseistä dieettiä ja kuinka moni masentuu ja luovuttaa jo heti ensi metreillä?? Sitten mässyttää ja lihoo vielä kahta kauheammin kun on luuserifiilis.

Itse omaan hyvin vahvan itsekurin ja olen hyvässä kunnossa. Silti en jaksiasi vetää näitä kotiäidin päiviä ja suositeltuja treenejä läpi tuollaisilla ruoilla. Kyllä olisi mies ja lapset helisemässä jo muutaman päivän päästä.

Tsemppiä kuitenkin kaikille mukanaoleville! Toivottavasti olen ihan väärässä mietintöineni.
Totta. Jos joku viä rahaansa laittaa tollaseen mitä niillä hintoja on niin paskaan rahansa pistää. Ei se unelma body tuu kuukaudessa eikä kahessa, siihen ei kovin monella motivaatio riitä.

Mulla on Personal Trainer, sille puhu näistä hiilarittomista dieteistä ym, se on sanonu et älä ikinä, laihdut näin ja pysyvästi, niin on tapahtunutkin.

71KG
Mua hermostuttaa vähän toi iltapala ku mä en eilen syönyt noi vehnäleseet (ostin vasta tänään) ja nyt melkein kaikki ovat valittaneet täällä mausta ym niin nyt mua hermostuttaa ja jännittää jos saan ne alas vai ei :/
HUOM HUOM. TEE PUURO JA MAUSTA SE SUOLALLA! :D kuten just äskö kirjoitin.

ot
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
Kuka on palaamassa "normiruotuun"? En mä ainakaan. Kuka jaksaa syödä tuota joka päivä. Mä. 10 kg pudotus reilusti ylipainoiselle kuukaudessa on kyllä varmasti terveellisempää, kuin se ruokavalio jota ennen noudatin...levyllinen suklaata JOKA PÄIVÄ ja siihen päälle limut, karkit yms. hötöt.

Jotta tosiaan go go :LOL:
Juu muuta tapaahan ei ookkaan syödä ku tota Jutan diettiä tai suklaalevy. Jeah.

Kuntoilemalla, normi ruualla laihtunut 5 kk 15 kg, eikä tasan tule takaisin ku ei oo nopeeta pudotettu.
Toki on muitaki tapoja, mutta mä kerroin nyt vain omasta tavastani ;)

Eikä ftule Jutan dietilläkään grammaakaan takaisin jos jatkossakin pitää liikunnan ja syöpöttelyn suhteen hyvänä.
sä olt kovin varma tästä dietistä vaikka toinen päivä menossa monta viikkoa jäljellä..

mä tsemppaan taustalta en lähde mukaan kun on flunssa päällä :/

71KG
Kaikissa oli kyllä protskupatukoita ja jopa Fastin pro FX patukoita, mutta EI sitä low carppia, mitä sen nyt pitäisi olla.

mutta mä lupasin aikaisemmin että jos löydän korvaavan vaihtoehdon tälle niin ilmoitan täällä, en ole vielä edes alkanut etsiä koska mulla on vielä kotona noi profx lo-carbit.
Cittarista.
Ne ovat mun mielestä vaan aika kalliita (2,50?/kpl) niin haluaisin löytää halvemman vaihtoehdon.
meijän prismassa oli 2,2e kpl ja makuvaihtoehdot oli caramel ja pähkinä

Niin
Vähän samaa olen tässä mietiskellyt, että toivottavasti ihmiset tämän jollain tasolla ymmärtävät. Miten porukka tuon 4 vk jälkeen syö, sitten kun kuuri on ohi? Eikös olisi järkevämpää opetella terveelliset ruokailutottumukset, sellaiset jotka kantavat vaikka loppuelämän, eikä mitään tuollaista kitudieettiä. Kuinkahan moni oikeasti kykenee noudattamaan tätä kyseistä dieettiä ja kuinka moni masentuu ja luovuttaa jo heti ensi metreillä?? Sitten mässyttää ja lihoo vielä kahta kauheammin kun on luuserifiilis.
Tottakai on hyvä juttu, että ihmiset laihtuu, mutta en tiedä, mikä tässä "tyylissä" muakin mietityttää. Ehkä se, että osallistujille tuntuu nämä ruuat olevan niin eriskummallisia (hyi se, hyi tämä, oksettavaa tuo), että en tiedä, miten he tämän dietin jälkeen homman tosiaan handlaavat. Itselleni tällainen tai tämän tyylinen ruokavalio on ihan normaalia, joten voin jatkaa vaikka lopun ikääni. Erona on vain se, etten ole dietillä, vaan elän näin, tottakai mässyttelenkin, mutta kohtuudella. Ja se on jännä, miten ihmiset tunnollisesti noudattavat tätä diettiruokavaliota, vaikka tietävät, että kun vähentäisivät omasta nykyisestä ruokavaliosta sen paskan pois, niin avot, alkaa varmasti jotain tapahtua. Että pitää olla joku jutta kertomassa grammalleen, mitä saa syödä. Mutta mietiskelen vain.

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Minä aloitan tässä joku päivä kanssa vhh:n uudelleen ja paremmin, mutta syön terveellisemmin, kun tässä dieetissä. Tässä dietissähän kaikki pallot ovat kiloklubissakin keltaisella tai punaisella.

Ajattelin siis korvata tai ottaa vielä lisää terveellisiä tuotteita mukaan, mutta siten, että hiilarit jäävät alle sen 140-150 gramman, mitä tässä dietissä on.

Lisäksi lisään hyvää rasvaa tuonne noin 100 grammaan, tässähän se jää muisaakseni alle 50 grammaan ja proteiinin määrä ehkä jää samaan eli noin 150 gramman tietämille.

Tänään pitkästä aikaa tein sitä pitsapohjaa hieman soveltaen ja välipalaksi söin muutaman pienen pitsapohjalättysen ja rahkaa vadelmilla ja täytyy sanoa, että kyllä tuli maha täyteen.

Eipä oisi hiilarivälipalan jälkeen ollut maha täynnä, kun hetkisen :)
ja tämähän kiinnosti varmasti ihan kaikkia :D
joo´o, jokainen voi toki diettailla miten lystää.

Alkuperäinen kirjoittaja 71KG:
Mua hermostuttaa vähän toi iltapala ku mä en eilen syönyt noi vehnäleseet (ostin vasta tänään) ja nyt melkein kaikki ovat valittaneet täällä mausta ym niin nyt mua hermostuttaa ja jännittää jos saan ne alas vai ei :/
HUOM HUOM. TEE PUURO JA MAUSTA SE SUOLALLA! :D kuten just äskö kirjoitin.
Kiitos, pitää kokeilla.

71KG
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Tottakai on hyvä juttu, että ihmiset laihtuu, mutta en tiedä, mikä tässä "tyylissä" muakin mietityttää. Ehkä se, että osallistujille tuntuu nämä ruuat olevan niin eriskummallisia (hyi se, hyi tämä, oksettavaa tuo), että en tiedä, miten he tämän dietin jälkeen homman tosiaan handlaavat. Itselleni tällainen tai tämän tyylinen ruokavalio on ihan normaalia, joten voin jatkaa vaikka lopun ikääni. Erona on vain se, etten ole dietillä, vaan elän näin, tottakai mässyttelenkin, mutta kohtuudella. Ja se on jännä, miten ihmiset tunnollisesti noudattavat tätä diettiruokavaliota, vaikka tietävät, että kun vähentäisivät omasta nykyisestä ruokavaliosta sen paskan pois, niin avot, alkaa varmasti jotain tapahtua. Että pitää olla joku jutta kertomassa grammalleen, mitä saa syödä. Mutta mietiskelen vain.
ei ne vehnäleseet ollu pahoja. ;) otin lusikallisen sinällään, kuivakkaa oli mutta jees maku. :) tosin olen käyttäny niitä jo piiiiitkääään oma sekoittamassa "myslissä" :D mutta puhunkin vain omasta puolestani.

Cittarista.
meijän prismassa oli 2,2e kpl ja makuvaihtoehdot oli caramel ja pähkinä
ovat näköjään halvempia prismassa, pitää ensi kerralla käydä prismassa :)

::
Jos ne leseet niin pirun oksettavia on, ei sun tarvitse niitä syödä kun jutta sanoo :D. Eikö olisi mukavampi syödä terveellisiä raaka-aineita, joista pidät oikeasti tai edes vähän enemmän. Ettei tarvitsisi iltapalan vuoksi olla hermostunut.

Mua kyllä ärsyttää tällänen vinkuminen tässä ketjussa.

Tätä ei tietääkseni oo tehty sen takia että jotkut tulee vinkumaan tästä dieetistä tänne. Niille voi perustaa ihan oman jookosta? :attn:

Sen ei pitäis kaivella kenenkään per*että mitä joku syö? Syököön vaikka paskaa, ei kaikkien ole pakko jollei maistu. PISTE.

Alkuperäinen kirjoittaja :::
Jos ne leseet niin pirun oksettavia on, ei sun tarvitse niitä syödä kun jutta sanoo :D. Eikö olisi mukavampi syödä terveellisiä raaka-aineita, joista pidät oikeasti tai edes vähän enemmän. Ettei tarvitsisi iltapalan vuoksi olla hermostunut.
ei koska jos olen tietyllä ruokavaliolla seuraan sen tarkalleen, ja ei koska ne sisältää kuitenkin paljon kuituja ja tarvitsen kuituja tällä hetkellä ja ei koska olen jo ostanut paketin niin syön paketin loppuun vaikka ne maistuis paskalle.
On paljon asioita mistä en tykkää mutta syön silti koska se on terveellistä, tai mistä en tykkää mutta en silti pärjää ilman.
Ja mä oon todellakin sitä mieltä ettei ruoan aina tarvitse maistua niin hyvälle jos se kuitenkin tekee hyvää sun kropalle.
Tietysti jännittää koska en yhtään tiiä mitä odottaa.....

Joo. mä laattasin sitte aamupuurot. Tunnin kärvistelin ja nieleskelin ja sit lensi ku ajattelin huomis aamua taas |O Eikä ne mee kyl mehukeitossa pelkälteenkään. :$ Mä en vaan voi sietää kaurapuuroo. :x

Mitäs sitä sitte soveltais aamupalaks :snotty:

Henu
Minäkin lähden tähän mukaan, vaikkakin vaan näin muutaman päivän jälkijunassa. Minulle tämä dieetti vaikuttaa miellyttävältä ja mukavalta (jos noin voi sanoa :)) koska olen aikaisemminkin käyttänyt kaikkia tämän dieetin raaka-aineita ruokavaliossani. Olen vaan noiden raaka-aineiden lisäksi syönyt paaaljon kaikkea muutakin esim. vaaleaa leipää (liikaa), suklaata, kaikkia herkkuja..

Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Mua kyllä ärsyttää tällänen vinkuminen tässä ketjussa.

Tätä ei tietääkseni oo tehty sen takia että jotkut tulee vinkumaan tästä dieetistä tänne. Niille voi perustaa ihan oman jookosta? :attn:

Sen ei pitäis kaivella kenenkään per*että mitä joku syö? Syököön vaikka paskaa, ei kaikkien ole pakko jollei maistu. PISTE.
PEESI!!!!!Mä itse otan tämän ainakin ihan huvin ja urheilun kannalta :D kaikkee pitää kokeilla,sen katsoo sitten mikä olo on tämän jälkeen ja mitä sitten keksii/tapahtuu.

Ette te jotka ette ole tällä dieetillä jaksais lässyttää siellä taustalla :attn:

71KG
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Joo. mä laattasin sitte aamupuurot. Tunnin kärvistelin ja nieleskelin ja sit lensi ku ajattelin huomis aamua taas |O Eikä ne mee kyl mehukeitossa pelkälteenkään. :$ Mä en vaan voi sietää kaurapuuroo. :x

:/

mikä sulle on aiheuttanu tollasen puurokammon?

:/

mikä sulle on aiheuttanu tollasen puurokammon?
emmä tiä. se on vaan jotenki ällöö :x

Jos vähän vaihtelisit paikkoja! ;)

Tekisit aamulla pirtelön :D? Jossa ois maitorahkaa sen 250g + kaurahiutaleet + mehukeittoa.

Sit siinä välipalan kohalla vedät rahkan sijasta raejuuston :p?

Tekisit aamulla pirtelön :D? Jossa ois maitorahkaa sen 250g + kaurahiutaleet + mehukeittoa.

joo en mä koske koko hiutaleisiin enää. mulla tulee sellanen yökkäysrefleksi pelkästä puuropaketista jo :$

kai mä ilman puurooki pärjään. vedän mehukeiton ja raejuuston hyvällä halulla :LOL:

71KG

vois toimia hyvin kun hiutaleet pameksilla sekasin ja jollain sekoittimella kuohkeaksi. ??? :D

vois toimia hyvin kun hiutaleet pameksilla sekasin ja jollain sekoittimella kuohkeaksi. ??? :D
Niiin, nams :LOL: Mut juu, en tiedä miltä tuntuu jos pelkkä ajatuskin saa etomaan. Mulle kelpaa kaikki. :p

Hyi, nä vehnäleseet on sitten niin ällöjä :D Tein sen virheen että sekoitin raejuuston, mehukeiton ja leseet yhteen... :x

Mäkään en ole löytänyt niitä patukoita, mutta menen huomenna lapsen kanssa leaf arenalle leikkimään niin ostan sieltä niitä, jos ei ole loppu :LOL:

Yhteistyössä