Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Missä te ihmiset oikein asutte kun ette löydä protskupatukoita?
Täälläpäin niitä löytyy kyllä melkein joka ruokakaupasta, ja jos ei ruokakaupasta löydy niin luontaistuotekaupasta tai sitten urheiluliikkeistä...
Itse asun n 10 000 asukkaan kaupungissa. S ketju ei tarjoa kuin Nutrilett patukoita :(

Niitä ei kuulemma saa syödä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
Alkuperäinen kirjoittaja suv:
Mää en tajua, mun on tosi vaikea saada syödyksi tuota koko määrää päivän aikana. Iltapala jää väkisin syömättä ja välipalan rahka-annos jää mulla 100g ohjetta pienemmäksi. Mahtaakohan tuo loppumääräkin alkaa mennä alas muutaman päivän tai viikon kuluttua?
Mulla on ihan sama juttu. Mäkin mietin, että onko siitä haittaa ja tuleeko nuo ohjelman määrät totuttelun jälkeen menemään alas...
Kyllä sä totut syödä noin paljon.

Siinä jutan blogissa lukee näin: "osa taas ajattelee, että onpas liikaa syömistä ja vatsa on täynnä. Naisten ongelma onkin usein se, että ollaan totutettu elimistö liian vähälle ravinnolle. Ensimmäisen viikon aikana tilanne kuitenkin tasaantuu ja homma alkaa toimimaan. Vielä kerran korostan, että älkää soveltako ruokavaliotanne!"
 
Penni
Iltapalat taisteltu alas ja pian nukkumaan. Nuo leseet tekee kyllä tiukkaa, suutuntuma on jotenkin tosi ällöttävä!! Tekisi mieli skipata, mutta pakko kai niitä kuitujakin on saada. Mitä jos ne sekoittaisi jo aamulla puuron sekaan?!

Vessassa saa varmaan taas juosta koko yön kun on tullut tuota vettä lipitettyä ja muutenkin tuntuu että aineenvaihdunta on päässyt vauhtiin. Ihanaa kun läski lähtee!!!
 
vieras
Nämä leseet on oksettavia. Nyt iltapalaksi sekoitin ne rahkan joukkoon...KAMALAA!!! :x:x:x

Tämän neljän viikon jälkeen en koske kauraleseisiin pitkällä tikullakaan :x :x :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nämä leseet on oksettavia. Nyt iltapalaksi sekoitin ne rahkan joukkoon...KAMALAA!!! :x:x:x

Tämän neljän viikon jälkeen en koske kauraleseisiin pitkällä tikullakaan :x :x :x
Eikun vehnäleseisiin...Mitä nämä on :D
 
M
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
 
tt ei kirj
Minä aloitan tässä joku päivä kanssa vhh:n uudelleen ja paremmin, mutta syön terveellisemmin, kun tässä dieetissä. Tässä dietissähän kaikki pallot ovat kiloklubissakin keltaisella tai punaisella.

Ajattelin siis korvata tai ottaa vielä lisää terveellisiä tuotteita mukaan, mutta siten, että hiilarit jäävät alle sen 140-150 gramman, mitä tässä dietissä on.

Lisäksi lisään hyvää rasvaa tuonne noin 100 grammaan, tässähän se jää muisaakseni alle 50 grammaan ja proteiinin määrä ehkä jää samaan eli noin 150 gramman tietämille.

Tänään pitkästä aikaa tein sitä pitsapohjaa hieman soveltaen ja välipalaksi söin muutaman pienen pitsapohjalättysen ja rahkaa vadelmilla ja täytyy sanoa, että kyllä tuli maha täyteen.

Eipä oisi hiilarivälipalan jälkeen ollut maha täynnä, kun hetkisen :)

 
vieras
Mä en käsitä näitä kiloklubilaisia ja tuota yhtä vhh-taulapäätä.

Mikäli tämä dieetti vituttaa teitä, pysykää nyt hyvät ihmiset poissa tästä ketjussa ja tehkää tyylillänne.

Ihme vinkunaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mulla venyi lounaan ja välipala väli 6 tuntiin :/ mä tein kyllä parhaani ja juoksin 7 eri kauppaa läpi, jotta ooisin voinut korvata välipalan protskupatukalla mutta niitä ei myydä MISÄÄN :kieh:

Nyt odottelen että kuluu puoli tuntia, että pääsen syömään päivällisen. Illalla vielä kotitreenit, palkkari ja iltapala ja sitten on päivä pulkassa :D
PÄIVÄLLINEN klo 20.30...hiukan sulla on rytmitys sekaisin!!
Niin on...johtuu siitä, että mulla tuli niin pitkä väli siihen lounaan ja välipalan väliin.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en käsitä näitä kiloklubilaisia ja tuota yhtä vhh-taulapäätä.

Mikäli tämä dieetti vituttaa teitä, pysykää nyt hyvät ihmiset poissa tästä ketjussa ja tehkää tyylillänne.

Ihme vinkunaa!
Mikäs sun ongelma on? Eikö dieetti miellytä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Missä te ihmiset oikein asutte kun ette löydä protskupatukoita?
Täälläpäin niitä löytyy kyllä melkein joka ruokakaupasta, ja jos ei ruokakaupasta löydy niin luontaistuotekaupasta tai sitten urheiluliikkeistä...
Itse asun n 10 000 asukkaan kaupungissa. S ketju ei tarjoa kuin Nutrilett patukoita :(

Niitä ei kuulemma saa syödä...
Turussa ja Raisiossa kävin etsimässä, ei löytynyt.

Kävin hansakorttelin Life kaupaassa, stokmannin urheiluosastolla, wiklundin urheiluosastolla, Länsikeskuksen Tarjoustalossa, Euromarketin Life kaupassa, Myllyn Life kaupassa sekä Myllyn Prismassa.

Kaikissa oli kyllä protskupatukoita ja jopa Fastin pro FX patukoita, mutta EI sitä low carppia, mitä sen nyt pitäisi olla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en käsitä näitä kiloklubilaisia ja tuota yhtä vhh-taulapäätä.

Mikäli tämä dieetti vituttaa teitä, pysykää nyt hyvät ihmiset poissa tästä ketjussa ja tehkää tyylillänne.

Ihme vinkunaa!
Mikäs sun ongelma on?
Kerroin jo yllä. Jos ette ole pätkääkään kiinnostuneet tästä dieetistä, MIKSI ihmeessä roikitte tässä ketjussa hehkuttamassa oman dieettinne erinomaisuutta? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
Kuka on palaamassa "normiruotuun"? En mä ainakaan. Kuka jaksaa syödä tuota joka päivä. Mä. 10 kg pudotus reilusti ylipainoiselle kuukaudessa on kyllä varmasti terveellisempää, kuin se ruokavalio jota ennen noudatin...levyllinen suklaata JOKA PÄIVÄ ja siihen päälle limut, karkit yms. hötöt.

Jotta tosiaan go go :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
Kuka on palaamassa "normiruotuun"? En mä ainakaan. Kuka jaksaa syödä tuota joka päivä. Mä. 10 kg pudotus reilusti ylipainoiselle kuukaudessa on kyllä varmasti terveellisempää, kuin se ruokavalio jota ennen noudatin...levyllinen suklaata JOKA PÄIVÄ ja siihen päälle limut, karkit yms. hötöt.

Jotta tosiaan go go :LOL:
Kyllä mä tätä nyt kuukauden syön, neljän viikon päästähän Jutta lupasi muistaakseni tuolla sivuilla uuden ruokalistan...?
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
Kuka on palaamassa "normiruotuun"? En mä ainakaan. Kuka jaksaa syödä tuota joka päivä. Mä. 10 kg pudotus reilusti ylipainoiselle kuukaudessa on kyllä varmasti terveellisempää, kuin se ruokavalio jota ennen noudatin...levyllinen suklaata JOKA PÄIVÄ ja siihen päälle limut, karkit yms. hötöt.

Jotta tosiaan go go :LOL:
Juu muuta tapaahan ei ookkaan syödä ku tota Jutan diettiä tai suklaalevy. Jeah.

Kuntoilemalla, normi ruualla laihtunut 5 kk 15 kg, eikä tasan tule takaisin ku ei oo nopeeta pudotettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
Kuka on palaamassa "normiruotuun"? En mä ainakaan. Kuka jaksaa syödä tuota joka päivä. Mä. 10 kg pudotus reilusti ylipainoiselle kuukaudessa on kyllä varmasti terveellisempää, kuin se ruokavalio jota ennen noudatin...levyllinen suklaata JOKA PÄIVÄ ja siihen päälle limut, karkit yms. hötöt.

Jotta tosiaan go go :LOL:
Juu muuta tapaahan ei ookkaan syödä ku tota Jutan diettiä tai suklaalevy. Jeah.

Kuntoilemalla, normi ruualla laihtunut 5 kk 15 kg, eikä tasan tule takaisin ku ei oo nopeeta pudotettu.
Toki on muitaki tapoja, mutta mä kerroin nyt vain omasta tavastani ;)

Eikä ftule Jutan dietilläkään grammaakaan takaisin jos jatkossakin pitää liikunnan ja syöpöttelyn suhteen hyvänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kaikissa oli kyllä protskupatukoita ja jopa Fastin pro FX patukoita, mutta EI sitä low carppia, mitä sen nyt pitäisi olla.
Pro-Fx 10-carp bar vissiin viralliselta nimeltään...?
Ei, kun PROFX Lo-carb ja lopuksi vielä ! :)

mutta mä lupasin aikaisemmin että jos löydän korvaavan vaihtoehdon tälle niin ilmoitan täällä, en ole vielä edes alkanut etsiä koska mulla on vielä kotona noi profx lo-carbit.
 
epäilevä
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
Vähän samaa olen tässä mietiskellyt, että toivottavasti ihmiset tämän jollain tasolla ymmärtävät. Miten porukka tuon 4 vk jälkeen syö, sitten kun kuuri on ohi? Eikös olisi järkevämpää opetella terveelliset ruokailutottumukset, sellaiset jotka kantavat vaikka loppuelämän, eikä mitään tuollaista kitudieettiä. Kuinkahan moni oikeasti kykenee noudattamaan tätä kyseistä dieettiä ja kuinka moni masentuu ja luovuttaa jo heti ensi metreillä?? Sitten mässyttää ja lihoo vielä kahta kauheammin kun on luuserifiilis.

Itse omaan hyvin vahvan itsekurin ja olen hyvässä kunnossa. Silti en jaksiasi vetää näitä kotiäidin päiviä ja suositeltuja treenejä läpi tuollaisilla ruoilla. Kyllä olisi mies ja lapset helisemässä jo muutaman päivän päästä.

Tsemppiä kuitenkin kaikille mukanaoleville! Toivottavasti olen ihan väärässä mietintöineni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kaikissa oli kyllä protskupatukoita ja jopa Fastin pro FX patukoita, mutta EI sitä low carppia, mitä sen nyt pitäisi olla.
Pro-Fx 10-carp bar vissiin viralliselta nimeltään...?
Ei, kun PROFX Lo-carb ja lopuksi vielä ! :)

mutta mä lupasin aikaisemmin että jos löydän korvaavan vaihtoehdon tälle niin ilmoitan täällä, en ole vielä edes alkanut etsiä koska mulla on vielä kotona noi profx lo-carbit.
Mistä sä olet niitä ostanut?
 
epäilevä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
Kuka on palaamassa "normiruotuun"? En mä ainakaan. Kuka jaksaa syödä tuota joka päivä. Mä. 10 kg pudotus reilusti ylipainoiselle kuukaudessa on kyllä varmasti terveellisempää, kuin se ruokavalio jota ennen noudatin...levyllinen suklaata JOKA PÄIVÄ ja siihen päälle limut, karkit yms. hötöt.

Jotta tosiaan go go :LOL:
Kyllä mä tätä nyt kuukauden syön, neljän viikon päästähän Jutta lupasi muistaakseni tuolla sivuilla uuden ruokalistan...?

Vai oliskohan sitten vuorossa maksullisten ruokalistojen lanseeraus...Eikös se Jutta ole viimeisen päälle bisnesnainen?? Tuskin ihan hyvähyvyttään näitä neuvojaan jakelee...
 
71kg
ensin kuka käskee sekoittaan leseitä sinne rahkaan? eikö siitäkin voi tehdä puuron ja maustaa suolalla??? :D meni alas ja hyvin ;)

toisekseen TT joka vhh:sta kirjoitteli, proteiinin määrähän on suositeltavaa painokiloa kohden 1-2g. liika proteiinihan rasittaa elimistöä ja alkaa toimimaan kuten rasva yhdistettynä sokeriin.
oikeassa olet että hyvien rasvojen määrä tässä on vähäistä, mutta tän dietin ideana on vissiinkin ymmärtääkseni polttaa elimistön rasvaa joka sitten taas "huijataan" tällä käyntiin. eiköhän sen Jutankin kisojaan varten tartte saaha rasvaa pois. ( vaikka ei minun mielestäni mutta sitähän ei kysytty.. ) .

UGH!
 

Yhteistyössä