Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

ff
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Minä aloitan tässä joku päivä kanssa vhh:n uudelleen ja paremmin, mutta syön terveellisemmin, kun tässä dieetissä. Tässä dietissähän kaikki pallot ovat kiloklubissakin keltaisella tai punaisella.

Ajattelin siis korvata tai ottaa vielä lisää terveellisiä tuotteita mukaan, mutta siten, että hiilarit jäävät alle sen 140-150 gramman, mitä tässä dietissä on.

Lisäksi lisään hyvää rasvaa tuonne noin 100 grammaan, tässähän se jää muisaakseni alle 50 grammaan ja proteiinin määrä ehkä jää samaan eli noin 150 gramman tietämille.

Tänään pitkästä aikaa tein sitä pitsapohjaa hieman soveltaen ja välipalaksi söin muutaman pienen pitsapohjalättysen ja rahkaa vadelmilla ja täytyy sanoa, että kyllä tuli maha täyteen.

Eipä oisi hiilarivälipalan jälkeen ollut maha täynnä, kun hetkisen :)
ja tämähän kiinnosti varmasti ihan kaikkia :D
joo´o, jokainen voi toki diettailla miten lystää.
Nimenomaan, terveellisesti, ei epäterveellisesti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ot:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
Kuka on palaamassa "normiruotuun"? En mä ainakaan. Kuka jaksaa syödä tuota joka päivä. Mä. 10 kg pudotus reilusti ylipainoiselle kuukaudessa on kyllä varmasti terveellisempää, kuin se ruokavalio jota ennen noudatin...levyllinen suklaata JOKA PÄIVÄ ja siihen päälle limut, karkit yms. hötöt.

Jotta tosiaan go go :LOL:
Juu muuta tapaahan ei ookkaan syödä ku tota Jutan diettiä tai suklaalevy. Jeah.

Kuntoilemalla, normi ruualla laihtunut 5 kk 15 kg, eikä tasan tule takaisin ku ei oo nopeeta pudotettu.
Toki on muitaki tapoja, mutta mä kerroin nyt vain omasta tavastani ;)

Eikä ftule Jutan dietilläkään grammaakaan takaisin jos jatkossakin pitää liikunnan ja syöpöttelyn suhteen hyvänä.
sä olt kovin varma tästä dietistä vaikka toinen päivä menossa monta viikkoa jäljellä..

mä tsemppaan taustalta en lähde mukaan kun on flunssa päällä :/
Ei tää meidän perheessä ole mikään uusi juttu vaikka itse en olekkaan ennen painoa tällä tavoin pudottanut. Jotta siksi uskallan olla varma :)

 
vieras
Meneeköhän minun dieettini ihan perseelleen nyt. Viikonloppuna juhlat, joihin olen luvannut mennä ennen kuin tiesin tästä dieetistä...:(

Syömisen pystyn haltsaamaan...Eli en aio syödä juhlissa mitään, mutta siideriä joisin 6-7 :(

Kuinkakohan paljon menee penkin alle vai onko koko dieetistä sitten noiden juonnin jälkeen enää mitään hyötyä??? :(

Juomattomuus ei siis ole vaihtoehto =).

Vai kieltäydynkö vain koko juhlista...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meneeköhän minun dieettini ihan perseelleen nyt. Viikonloppuna juhlat, joihin olen luvannut mennä ennen kuin tiesin tästä dieetistä...:(

Syömisen pystyn haltsaamaan...Eli en aio syödä juhlissa mitään, mutta siideriä joisin 6-7 :(

Kuinkakohan paljon menee penkin alle vai onko koko dieetistä sitten noiden juonnin jälkeen enää mitään hyötyä??? :(

Juomattomuus ei siis ole vaihtoehto =).

Vai kieltäydynkö vain koko juhlista...?
No menee kyllä täysin perseelleen. Jos sun on PAKKO juoda tuolla niin aloita dietti vasta tuon jälkeen. Tai sitten et mene juhliin. Tai sitten et vaan vedä tätä diettiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
voiko kana/liha olla marinoitua? esim. hunajam. kana?
Mun mielestä blogissa luki ettei mielellään marinoituja o_O? Korjatkaa jos muistan päin honkia.
eiku nimenomaan mielellään marinoimattomia :)
ja se eroaa SweetZoeJanen kehotuksesta miten..? :D
Pieni ajatusvirhe, ehkä :D
 
Tica
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Jos kuukaudessa lähtee 10 kg, ni tulee kyllä ropisten takasin ku palaa normi ruotuun. Kuka tollasta jaksaa syödä joka päivä. Eihän toi 10 kg kk ole terveellistä Et go go vaan
Vähän samaa olen tässä mietiskellyt, että toivottavasti ihmiset tämän jollain tasolla ymmärtävät. Miten porukka tuon 4 vk jälkeen syö, sitten kun kuuri on ohi? Eikös olisi järkevämpää opetella terveelliset ruokailutottumukset, sellaiset jotka kantavat vaikka loppuelämän, eikä mitään tuollaista kitudieettiä. Kuinkahan moni oikeasti kykenee noudattamaan tätä kyseistä dieettiä ja kuinka moni masentuu ja luovuttaa jo heti ensi metreillä?? Sitten mässyttää ja lihoo vielä kahta kauheammin kun on luuserifiilis.
Tottakai on hyvä juttu, että ihmiset laihtuu, mutta en tiedä, mikä tässä "tyylissä" muakin mietityttää. Ehkä se, että osallistujille tuntuu nämä ruuat olevan niin eriskummallisia (hyi se, hyi tämä, oksettavaa tuo), että en tiedä, miten he tämän dietin jälkeen homman tosiaan handlaavat. Itselleni tällainen tai tämän tyylinen ruokavalio on ihan normaalia, joten voin jatkaa vaikka lopun ikääni. Erona on vain se, etten ole dietillä, vaan elän näin, tottakai mässyttelenkin, mutta kohtuudella. Ja se on jännä, miten ihmiset tunnollisesti noudattavat tätä diettiruokavaliota, vaikka tietävät, että kun vähentäisivät omasta nykyisestä ruokavaliosta sen paskan pois, niin avot, alkaa varmasti jotain tapahtua. Että pitää olla joku jutta kertomassa grammalleen, mitä saa syödä. Mutta mietiskelen vain.

Mää ainakin tarvin tälläsen potkun persuuksille, jonka jälkeen voi jatkaa terveellisemmin ts. ilman jokapäiväisiä herkkuja... hyvä syy olla lipsumatta kaupassa sen sulkaapatukan puoleen, kun joku sanoo tarkalleen, mitä syöt! Tämän "vierotusjakson" jälkeen ei pitäis enää olla herkkuongelmia. :)
Minä saatan mussuuttaa ihan muutenkin tuollasia rahkavälipaloja, aamupuuroja ja raejuustohässäköitä eli hyvin maistuu.
 
Apuja!
Kolmanen päivän kohdalla raejuuston näkeminen jääkaapissa saa aikaan oksennusrefleksin.. Enkä tiedä miten kykenen vielä kolme ja puoli viikkoa jatkamaan samalla ruokavaliolla.. Kaameeta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Mullakin ois tulossa kahet synttärit. :headwall: Toiset on sellaset kakkukahvittelut ja toiset sellaset aikuisten kemut jossa on toi alkoholikin mukana :eek: :headwall:
Kakkukahvikemuilla vedät rahkaa ja juomakemuissa pepsmaxia :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Mullakin ois tulossa kahet synttärit. :headwall: Toiset on sellaset kakkukahvittelut ja toiset sellaset aikuisten kemut jossa on toi alkoholikin mukana :eek: :headwall:
Kakkukahvikemuilla vedät rahkaa ja juomakemuissa pepsmaxia :saint:
Niiin. Hmmh. Hitto sentään. Kakkujutuista pystyn hyvin kieltäytymään... muttamutta. Kyllä siis alkostakin pystyn kieltäytymään, don't get me wrong :LOL: ... muttakun ei kovin usein pääse "tuulettumaan" niin voi olla aika paha paikka kyllä tossa parin vkon päästä.

Mun mahdollinen juominen riippuu siitä mitä vaaka näyttää. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Mullakin ois tulossa kahet synttärit. :headwall: Toiset on sellaset kakkukahvittelut ja toiset sellaset aikuisten kemut jossa on toi alkoholikin mukana :eek: :headwall:
Kakkukahvikemuilla vedät rahkaa ja juomakemuissa pepsmaxia :saint:
Niiin. Hmmh. Hitto sentään. Kakkujutuista pystyn hyvin kieltäytymään... muttamutta. Kyllä siis alkostakin pystyn kieltäytymään, don't get me wrong :LOL: ... muttakun ei kovin usein pääse "tuulettumaan" niin voi olla aika paha paikka kyllä tossa parin vkon päästä.

Mun mahdollinen juominen riippuu siitä mitä vaaka näyttää. :saint:
Onko sulla iso vai pieni painonpudotus edessä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Mullakin ois tulossa kahet synttärit. :headwall: Toiset on sellaset kakkukahvittelut ja toiset sellaset aikuisten kemut jossa on toi alkoholikin mukana :eek: :headwall:
Kakkukahvikemuilla vedät rahkaa ja juomakemuissa pepsmaxia :saint:
Niiin. Hmmh. Hitto sentään. Kakkujutuista pystyn hyvin kieltäytymään... muttamutta. Kyllä siis alkostakin pystyn kieltäytymään, don't get me wrong :LOL: ... muttakun ei kovin usein pääse "tuulettumaan" niin voi olla aika paha paikka kyllä tossa parin vkon päästä.

Mun mahdollinen juominen riippuu siitä mitä vaaka näyttää. :saint:
Onko sulla iso vai pieni painonpudotus edessä?
No ehkä sellanen 5kg kun nyt ainakin ensiks tippuis ni ois hyvä :eek: Enemmänkin tiettyvois tippua, mut tohon tähtään nyt ensiks. Oon ennenkin ollu tän kaltasella dieetillä, ja kesken "dieetin" pitänyt ehkä yhden ns. retkahdus päivän silloin tällöin. Mutta, eipä se järkevää ole. Siitä on helppo lipsua sit kokonaan :$

Enmä kyllä ala mitään alkoa nyt juomaan. Katotaan sitten joskus. Mielummin jatkan tätä linjaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Mullakin ois tulossa kahet synttärit. :headwall: Toiset on sellaset kakkukahvittelut ja toiset sellaset aikuisten kemut jossa on toi alkoholikin mukana :eek: :headwall:
Kakkukahvikemuilla vedät rahkaa ja juomakemuissa pepsmaxia :saint:
Niiin. Hmmh. Hitto sentään. Kakkujutuista pystyn hyvin kieltäytymään... muttamutta. Kyllä siis alkostakin pystyn kieltäytymään, don't get me wrong :LOL: ... muttakun ei kovin usein pääse "tuulettumaan" niin voi olla aika paha paikka kyllä tossa parin vkon päästä.

Mun mahdollinen juominen riippuu siitä mitä vaaka näyttää. :saint:
Mulla on sama juttu lauantaina edessä :/ ilmoitin kyllä ystävälleni jo etten aio juoda, ja että otan eväät mukaan....sitten jos tulee juotua menee dieetti pilalle ja sit menee kans sunnuntain treenit pilalle...
 
Penni
Piti oikein tulla heti hehkuttamaan kuinka hyvä olo on!! Pääkipu on poissa ja muutenkin tuntuu että pystyisi tekemään vaikka mitä!! Ihanaa tämä laihduttaminen taas, kun paino putoaa vauhdilla, ennen tätä paino jumitti melkein kuukauden.
 
Kkorento
Ihme kitinää täällä noista ruoista. Mitä ihmiset sitten syö normaalisti? :D Okei, kaikki ei vedä raejuustoa päivittäin, mutta eihän se nyt pahalta maistu, oikeastaan ei miltään. Mehukeittokin on päivän paras herkku! Leseitä tässä vedellään puuron muodossa ja hyvää on! Eikä tule heti nälkä. Rahkakin maistuu tosi hyvältä vadelmien tai mansikoiden kanssa, määrä on kylä aika iso mutta kyllä se siinä menee vähitellen .:)

Meni ensimmäinen päivä ihan loistavasti ja onnistuin syömään kaikki ajallaan, vaikka olinkin muualla 12h.. Kun ehtis vaan treenaamaan! Onneksi huomenna salille ja sit sunnuntaina juoksemaan. Ensi viikon alusta sitten kunnon treenit. :)
 
Ku tässä oli muuten kyse juhlista nii mä voin kyllä kertoa teille että vika viikonloppu toukokuussa, eli ihan dieetin lopussa, aion lipsua koska silloin mulla on yo-juhlat ja aion juoda pari lasillista skumppaa :)
ruokatarjoilu on kyllä suunniteltu niin että voin ihan huoletta syödä, ainakin osan ruoista, eli kalaa, perunoita ja salaattia. Silliä en syö, enkä pastasalaatti, enkä kastikkeet. Ja kakkua en todellakaan aio syödä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mininni:
hei minäkin taidan liittyä tähän, tosin vasta huomenna pääsen alottaa kunnolla,kun tänään vasta illemmalla pääsen kauppaan, mutta olen samantyylisellä ruokavaliolla laihduttanut jo 6 kiloa, nyt vaan tuli taas kauhee herkkuvaihde ja jumitus päälle, josko tällä sais taas hiukan painoa alaspäin!! Nyt esitän muutamia "tyhmiä" ja ehkä jo miljoonaan kertaan esitettyjä kysymyksiä, mumtta en jaksanut lukea koko ketjua saati jutan blogia..

1. siis saako sitä pepsimaxia juoda? joka päivä? kuinka paljon? entä muut nesteet esim jos juon teetä 0,5 litraa päivässä niin tarviiko vettä silti juoda se 3l vai riittääkö 2,5l? Oon huono juomaan :ashamed: ja mietin kai millä saisin tuon 3l nestettä meneen alas, mutta kai se siitä kun siihen ensin tottuu :)

2.

Tervetuloa vaan :wave:

Saa sitä juoda, kohtuudella. Noi tollaset (oman kokemuksen mukaan ainakin) aiheuttaa makeanhimoa :p Siks ois parempi olla ottamatta vaan.

Ja tuo pepsi/kahvi tms. ei korvaa sitä veden määrää :) Kyllä sen alas saa, pikkuhiljaa litkimällä. =)
 

Yhteistyössä