Mä liikun 4krt viikossa. En noita jutan ohjeita noudattaen, vaan jatkan mun normaaleja jumppia ym. missä oon käyny. Ne on aika sellasia rankkoja aerobic tyylisiä, ja lihaskuntoa paljon.Alkuperäinen kirjoittaja mininni:niin toinen 2 kysymys, piti välissä lähtee käymään toimittamassa asioita...Alkuperäinen kirjoittaja mininni:hei minäkin taidan liittyä tähän, tosin vasta huomenna pääsen alottaa kunnolla,kun tänään vasta illemmalla pääsen kauppaan, mutta olen samantyylisellä ruokavaliolla laihduttanut jo 6 kiloa, nyt vaan tuli taas kauhee herkkuvaihde ja jumitus päälle, josko tällä sais taas hiukan painoa alaspäin!! Nyt esitän muutamia "tyhmiä" ja ehkä jo miljoonaan kertaan esitettyjä kysymyksiä, mumtta en jaksanut lukea koko ketjua saati jutan blogia..
1. siis saako sitä pepsimaxia juoda? joka päivä? kuinka paljon? entä muut nesteet esim jos juon teetä 0,5 litraa päivässä niin tarviiko vettä silti juoda se 3l vai riittääkö 2,5l? Oon huono juomaan :ashamed: ja mietin kai millä saisin tuon 3l nestettä meneen alas, mutta kai se siitä kun siihen ensin tottuu
2.
liikunnasta, liikkuuko kaikki? kuinka paljon? ja onko tuo palautusjuoma pakollinen? mä en oikein perusta sellasista palautusjuomista.... Toimiikohan tää dieetti vaikkei liikkuisikaan niin paljoa? Itse pääsen vain kävelylenkille viikosta riippuen 0-4krt viikossa
kiitos jos joku viitsisi vastailla näihin..
Palkkareista en tiiä onko pakollisia, tuskin pakollisia, mutta jos paljon reenaat niin sitten tulee kyllä ihan tarpeeseen. Kyllä mä uskon että toimii, muttei varmaan ihan niin tehokkaasti jollei liiku. Ainakin muissa vhh- dieeteissä paino on pudonnut vähän kuin itsestään.