Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
sanokaa nyt mitä iloa saatte tosta mantasta?
eihän se muuta tee kuin mutise ja masenna muita mukana.

ja nikokin..sehän koko ajan poraa ja rutisee..koko kooste pelkkää nikoa. en oo nähnyt siiitä vielä mitään hauskaa.
mä oon sitä mieltä että noi koosteet antaa niin väärän kuvan noista asukkaista...muhun nikon jutut iskee,sille saa kyllä nauraa ku kuuntelee sen juttuja
totta!!!!ja kuten ruben sanoi illan bb-extrassa, nikolla on yllättävän hyvä tilannetaju...ei se oo pelkkää paskankaan puhumista.

jensku
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
LUOJA TOI MARIANNE ON TYHMÄ!!!!!!! :headwall: :headwall:
Mä olen ihan samaa mieltä...jos nyt viittaat tuohon keskusteluun jota hän käy Teron kanssa.
JUURI SIIHEN VIITTAAN! Huomaatko kuinka jankkaa!!!!? teron kanssa oon täysin samaa mieltä.
Joo todellakin, jos mä oisin tuolla niin mä tasan tarkkaan haluaisin jotta sillä samalla rahalla jolla ostetaan röökiä niin tupakoitsemattomat sais jotain herkkuja joihin tupakoitsijoilla ei ois osaa.
Marianne selittää et hän antais lahjaksi...se ei tajua tota asiaa pitkässä juoksussa et on kyse enemmästä kuin yhdestä askista.

Mä olen ihan samaa mieltä...jos nyt viittaat tuohon keskusteluun jota hän käy Teron kanssa.
JUURI SIIHEN VIITTAAN! Huomaatko kuinka jankkaa!!!!? teron kanssa oon täysin samaa mieltä.
Joo todellakin, jos mä oisin tuolla niin mä tasan tarkkaan haluaisin jotta sillä samalla rahalla jolla ostetaan röökiä niin tupakoitsemattomat sais jotain herkkuja joihin tupakoitsijoilla ei ois osaa.
Marianne selittää et hän antais lahjaksi...se ei tajua tota asiaa pitkässä juoksussa et on kyse enemmästä kuin yhdestä askista.
Näin juuri!!! Täysin samaa mieltä...mariannella ilmeinen halu miellyttää suurempaa osaa porukkaa, sillä että "lahjoittaa" osuuden tupakoitsijoille!! Huomaan tuossa kuinka nuori marianne on.....ja typerä! Maku meni tuohon pikkulikkaan. :LOL:

ja sen on pakko tehostaa "filosofista" keskusteluaan joka välissä v-sanalla! :eek:

jensku
Näin juuri!!! Täysin samaa mieltä...mariannella ilmeinen halu miellyttää suurempaa osaa porukkaa, sillä että "lahjoittaa" osuuden tupakoitsijoille!! Huomaan tuossa kuinka nuori marianne on.....ja typerä! Maku meni tuohon pikkulikkaan. :LOL:

ja sen on pakko tehostaa "filosofista" keskusteluaan joka välissä v-sanalla! :eek:
No niinpä.
Sitten ainoa mihin Marianne kykenee niin on se et hän menee henkilökohtaiselle tasolle ja arvostellen sanoo Teron syntymäpaikasta ja säästäväisyydestä.
Noi Mariannen esimerkit on niin huonoja....

ja niko, ade ja miia puhuu äänestyksistä terassilla ja pohtivat kuka tippuu!!!! paskanjauhantaa parhaimmillaan, TAAS! ja cherin haukkumista... |O

ja manta liittyi porukkaan, haukkuun harria ja mariannea!!! :LOL: :LOL:

oikeen juorukerho!!!!!!!

jensku
Marianne meni hieman vaikeaksi siis hetkellisesti kun tajusi jotta 90e budjetista oli mennyt vajaa 30e röökiin ja mitä muut sai sillä rahalla itselleen...ei mitään.

Manta on kans yksi luojan luoma lantakasa....puhuu periaatteista ja kaikesta siitä miten tuolla ihmisten tulis toisiaan kohdella...ja kuinkas ollakkaan puhuu paskaa porukasta minkä ehtii.

Marianne meni hieman vaikeaksi siis hetkellisesti kun tajusi jotta 90e budjetista oli mennyt vajaa 30e röökiin ja mitä muut sai sillä rahalla itselleen...ei mitään.

Manta on kans yksi luojan luoma lantakasa....puhuu periaatteista ja kaikesta siitä miten tuolla ihmisten tulis toisiaan kohdella...ja kuinkas ollakkaan puhuu paskaa porukasta minkä ehtii.
:LOL: :LOL: oon niin samaa mieltä sun kanssa!!!

jensku

:LOL: :LOL: oon niin samaa mieltä sun kanssa!!!
Ja nyt kun Manta yrittää saada muut ymmärtämään et miksei pidä Antista...no ei kait kun Antilta ei tursua lehmänpaska kainaloista. On liian siisti poika Mantan makuun...
Anders ei kans tykkää Antista, mutta mun mielestä syy on siinä et Antti on niin samankaltainen kuin hän itse.

Ja taas Manta ja Niko kertoo faktaa.....

ne vois kerätä porukan sohvalle ja näyttää pätkän tuosta terassikeskustelusta KAIKILLE! ois niin oikein!!
Hehee...siitä saatais sellainen sotatila tuolla aikaiseksi...
Mä muistelisin että olis jonain vuonna näytetty joku juoru.kohtaus kaikille...oonko väärässä?? muistaako kukaan muu?

jensku
ne vois kerätä porukan sohvalle ja näyttää pätkän tuosta terassikeskustelusta KAIKILLE! ois niin oikein!!
Hehee...siitä saatais sellainen sotatila tuolla aikaiseksi...
Mä muistelisin että olis jonain vuonna näytetty joku juoru.kohtaus kaikille...oonko väärässä?? muistaako kukaan muu?
Oliko se Suomen vaiko Brittien bb:ssä ? Miten mä muistelen et se ois ollut Brittien...

jensku
ihana tuo Andeas kun isoon ääneen huutaa et hän ei syö lihaa ja tero saa hänen lihansa kun hän haluaa tupakkaa...tarviiko tuota tolleen esittää vaan miksei voi sanoa asiaa kauniimmin.
On tainnut mennä tulevalla isukilla iso palko nenuun.

ihana tuo Andeas kun isoon ääneen huutaa et hän ei syö lihaa ja tero saa hänen lihansa kun hän haluaa tupakkaa...tarviiko tuota tolleen esittää vaan miksei voi sanoa asiaa kauniimmin.
niinpä!! ja oikeen määräävästi: TUPAKKAA OSTETAAN! piste.

jensku
niinpä!! ja oikeen määräävästi: TUPAKKAA OSTETAAN! piste.
Ja kukas muu kuin Manta kertoo mitä tehdään...siis sunnuntaille röökiä hänelle ja nikolle. Miettis nyt jotta saa sitä tupakkaa sitten heti sunnuntaina suoran lähetyksen jälkeen niin paljon kuin haluaa..siellä hotellissa nimittäin :D

jensku
Nyt on hyvä katsoa miten Manta ja Mia tekevät ostokset kaupassa...jos Manta ois halunnut edes yrittää luoda kontaktia noihin uusiin ni ois valinnut jonkun uuden mukaansa kauppaan.

Yhteistyössä