Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Mitä ne vollotti? Meni ihan ohi..
ilmeisesti nimeämisiä tai jotain...

No nyt mä seuraan josko toi marttyyri-Andreas jättää lihan väliin...
:LOL:
mäkin seuraan...ja toi marianne jatkaa naukumistaan ja vittuiluaan!! Nyt sitten jättäis tero ton miehen puutteessa olevan pikkulikan nukkuun sohvalle!

Kellehän
se Johan lahjoittaa sen 5000e pokerivoittonsa vai olikohan vaan pisteiden kerääminen mielessä? Tuli vaan mieleen, että josko vaikka sille sen tulevalle lapselle....

Ade on ollut alusta lähtien mun suosikkini, mutta parin viime päivän aikana mun mielipide siitä on muuttunut ihan päinvastaiseksi. Mä en oo milloinkaan nähnyt noin kaksnaamasta tyyppiä, joka suu vaahdossa jauhaa peetä muista selän takana ja edessäpäin taas on niin kieli ruskeena....

Alkuperäinen kirjoittaja Kellehän:
se Johan lahjoittaa sen 5000e pokerivoittonsa vai olikohan vaan pisteiden kerääminen mielessä? Tuli vaan mieleen, että josko vaikka sille sen tulevalle lapselle....

Ade on ollut alusta lähtien mun suosikkini, mutta parin viime päivän aikana mun mielipide siitä on muuttunut ihan päinvastaiseksi. Mä en oo milloinkaan nähnyt noin kaksnaamasta tyyppiä, joka suu vaahdossa jauhaa peetä muista selän takana ja edessäpäin taas on niin kieli ruskeena....
Mä luulin kans, että siinä olis voittaja ainesta, mutta p.askat!!! :( Ei tollanen kaksnaamanen saa voittaa, ei ikinä.
En voi sietää sitä koko tupakka rinkiä, jotka vaan puhuu selän takana toisista pahaa ja luulevat, et ite ovat niin parhaita.

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Mitä ne vollotti? Meni ihan ohi..
ilmeisesti nimeämisiä tai jotain...

No nyt mä seuraan josko toi marttyyri-Andreas jättää lihan väliin...
:LOL:
mäkin seuraan...ja toi marianne jatkaa naukumistaan ja vittuiluaan!! Nyt sitten jättäis tero ton miehen puutteessa olevan pikkulikan nukkuun sohvalle!
Joo, todellakin Tero voi feidata ton pikkulikan. Mä en jaksais kuunnella samasta asiasta jälkeenpäin päänaukomista noin pitkään...jos asia oli siinä silloin alkuillasta puhuttu niin minkä takia tää turvatarkastuksen pissis jatkaa kettuilua vieläkin ?

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kellehän:

Mä luulin kans, että siinä olis voittaja ainesta, mutta p.askat!!! :( Ei tollanen kaksnaamanen saa voittaa, ei ikinä.
En voi sietää sitä koko tupakka rinkiä, jotka vaan puhuu selän takana toisista pahaa ja luulevat, et ite ovat niin parhaita.
Just näin !!!

Oikeasti,ei tuolla talossa ole ketään jonka haluaisin voittavan.Enää.Tai tuosta Jari-Matista en vielä tiedä,vaikuttaa olevan ainut normaali?Miten ne onkin saanut kaikki pahimmat paskanpuhujat tänä vuonna tuonne??

Mulla on mennyt ihan ohi,mikäs kyyhkyläisille on tullut?(Marianne ja Tero)

jaiks
aivan kammottavia noi uudet miehet, huiiiiiiii menee ihan kylmänväreitä..

Aluksi Maria vaikutti mukavan erilaiselta ja nyt se on vaan niin karsee, että hävettää todella sen puolesta... :(

Tuuli vaikuttaa ihan ok. Toistaiseksi.

Mun uusi inhokki on Tuuli :x :x Kamala tarve pitää "mainetta yllä", ja isoveljellekin käy itkemässä Johanin juoruiluista, ja sitten kun sviittiin pääsevät, niin heti alkaa kyrpää vonkaamaan :kieh:
(Eilisessä koosteessa oli tämä )

Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Oikeasti,ei tuolla talossa ole ketään jonka haluaisin voittavan.Enää.Tai tuosta Jari-Matista en vielä tiedä,vaikuttaa olevan ainut normaali?Miten ne onkin saanut kaikki pahimmat paskanpuhujat tänä vuonna tuonne??

Mun mielestä Marianne meni hieman liian pitkälle eilisessä keskustelussaan Teron kanssa....katso pari kolme sivua taaksepäin niin näet mitä tarkoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mun uusi inhokki on Tuuli :x :x Kamala tarve pitää "mainetta yllä", ja isoveljellekin käy itkemässä Johanin juoruiluista, ja sitten kun sviittiin pääsevät, niin heti alkaa kyrpää vonkaamaan :kieh:
Muistathan katsoessas noita koosteita jotta eivät kerro koko totuutta.

Hyvä esimerkki oli silloin, kun Harri märisi Cherrylistä...eipä koosteessa näytetty kuin Cherryl sanoi Harrille ihan suoraan jotta ovat vain kavereita ja siksi ei suutele Harri kans.
Ja toi kohta oli jätetty kokonaan pois koosteesta joten se näytti Cherrylin todella huonossa valossa...ja Harri sai säälipisteet, eikä edes se killisilmä kertonut jotta näin oli hänelle aiemmin sanottu.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Muistathan katsoessas noita koosteita jotta eivät kerro koko totuutta.

Hyvä esimerkki oli silloin, kun Harri märisi Cherrylistä...eipä koosteessa näytetty kuin Cherryl sanoi Harrille ihan suoraan jotta ovat vain kavereita ja siksi ei suutele Harri kans.
Ja toi kohta oli jätetty kokonaan pois koosteesta joten se näytti Cherrylin todella huonossa valossa...ja Harri sai säälipisteet, eikä edes se killisilmä kertonut jotta näin oli hänelle aiemmin sanottu.
Joo, ei näytetä ei.. Mut en silti tykkää tuosta Tuulista :snotty:

Mitäs mieltä olette siitä, kun esim Johan ja Tero ovat sanoneet etteivät ole tuolla talossa omia itseään ?
Maria ja Nikohan siitä eilen hermostuivat. Mutta niin se vain on ettei tuolla voi olla ihan täysin oma itsensä sillä aivan varmasti joutuu miettimään mitä kenellekkin sanoo jne ihan vain siitä syystä kun ei tunne ihmisiä. Se ihmisen todellinen minä tulee esiin vasta sitten, kun on tutustunut muihin ja kokee olonsa turvalliseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:

Mun mielestä Marianne meni hieman liian pitkälle eilisessä keskustelussaan Teron kanssa....katso pari kolme sivua taaksepäin niin näet mitä tarkoitan.
Kiitos!Miten mennytkin multa ohi...Kyllä nyt Marianne hieman mokas :whistle:

Yhteistyössä