Siis niinku...Repeilin kun se tökki kylppärin lattiaa siis niinku kuivalla harjalla ja kysyi; "Mikä järki täss siis niinku on?"Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Vaikuttaa siltä että Cheryll ei tykkää olla palveluammatissa. Pikku neiti olis mieluummin asiakas tuossa viikkotehtävässä.
Mä en nähny tota.Siivoaako se ollenkaan kotona?Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Siis niinku...Repeilin kun se tökki kylppärin lattiaa siis niinku kuivalla harjalla ja kysyi; "Mikä järki täss siis niinku on?"
Manta sitten valveutuneena huomautti, jotta vesi puuttuu ja pesuaine...
Tuskin. Sehän sanoi, että hän vaikka valvoo koko yön ja tarjoilee, jollei hänen tarvii olla hotellin siivooja .Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mä en nähny tota.Siivoaako se ollenkaan kotona?Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Siis niinku...Repeilin kun se tökki kylppärin lattiaa siis niinku kuivalla harjalla ja kysyi; "Mikä järki täss siis niinku on?"
Manta sitten valveutuneena huomautti, jotta vesi puuttuu ja pesuaine...
Ei voi alentua olemaan vähän aikaa siivoojana.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tuskin. Sehän sanoi, että hän vaikka valvoo koko yön ja tarjoilee, jollei hänen tarvii olla hotellin siivooja .
Näinpä ja ollaanko hotellissa yleensä kylpytakissa aamaisella?Oli sit 5 tähden tai joku muu.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä kyllä luulen että toi viikkotehtävä kosahtaa,miia oli tossa kylpytakissa siivoili keittiötä.no asiakkaat ei ollu heränny mutta jos ny ihan tarkkoja ollaan ni ois varmaankin pitäny työvaatteet olla päällä.ja mantahan oli käyny halaamassa adea yks ilta..
ja miia ja cheri rupes just pelaamaan shakkiaAlkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Näinpä ja ollaanko hotellissa yleensä kylpytakissa aamaisella?Oli sit 5 tähden tai joku muu.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä kyllä luulen että toi viikkotehtävä kosahtaa,miia oli tossa kylpytakissa siivoili keittiötä.no asiakkaat ei ollu heränny mutta jos ny ihan tarkkoja ollaan ni ois varmaankin pitäny työvaatteet olla päällä.ja mantahan oli käyny halaamassa adea yks ilta..
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:ja miia ja cheri rupes just pelaamaan shakkia
;D)))))Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:Nikon lohkaisuja
http://bbniko.t35.com/
No huh huh, ei uskoisi samaksi tytöksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/bb-cheryll-ja-salattu-tausta-olin-suomen-spice-girls-emma
mä oon sitä mieltä että noi koosteet antaa niin väärän kuvan noista asukkaista...muhun nikon jutut iskee,sille saa kyllä nauraa ku kuuntelee sen juttujaAlkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:sanokaa nyt mitä iloa saatte tosta mantasta?
eihän se muuta tee kuin mutise ja masenna muita mukana.
ja nikokin..sehän koko ajan poraa ja rutisee..koko kooste pelkkää nikoa. en oo nähnyt siiitä vielä mitään hauskaa.