Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Maa
Onko kukaan samaa mieltä että tän vuotinen BB on ihan tylsä?
Tyhmää että lähes kaikki on parikymppisiä,isompi ikähaarukka ois saanut aikaan ethkä vähän muutakin kuin pelkkää peitonaluskivaa.
Tyypit on tylsiä ja jutut samoja jatkuvasti. Nikolta tulee välillä hauskoja sutkauksia,mutta muuten olemus ärsyttää.
Tuntuu myös että kaikki on jo nähty,nää ei tästä muutu.
Noh,eihän tää oo kuin mun mielipide ja voin hyvin lopettaa katsomisen,mutta pako oli kysellä että olenko mä ainoa.

Mua alkaa ärsyttään tuolla vuorotellen kaikki! :LOL: Nyt pännii, kun toi Adekin saa olla koko ajan kokkina, kiva juttu! Tykkää laittaa sapuskaa ja osaakin jonkin verran, mutta TYLSÄÄHÄN tuo on!! Olis vähän enempi säpinää ja tulis sanaharkkaa kun jokainen vuorollaan sais olla kokin roolissakin...

Muutenkin liikaa pätee kaikkeen! Ja Miia!!!! Ärsyttävä........... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Vaikuttaa siltä että Cheryll ei tykkää olla palveluammatissa. :D Pikku neiti olis mieluummin asiakas tuossa viikkotehtävässä. :whistle:
Siis niinku...Repeilin kun se tökki kylppärin lattiaa siis niinku kuivalla harjalla ja kysyi; "Mikä järki täss siis niinku on?" :LOL:

Manta sitten valveutuneena huomautti, jotta vesi puuttuu ja pesuaine... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Siis niinku...Repeilin kun se tökki kylppärin lattiaa siis niinku kuivalla harjalla ja kysyi; "Mikä järki täss siis niinku on?" :LOL:

Manta sitten valveutuneena huomautti, jotta vesi puuttuu ja pesuaine... :whistle:
:LOL: Mä en nähny tota.Siivoaako se ollenkaan kotona? :D
Tuskin. Sehän sanoi, että hän vaikka valvoo koko yön ja tarjoilee, jollei hänen tarvii olla hotellin siivooja :LOL: .

mä kyllä luulen että toi viikkotehtävä kosahtaa,miia oli tossa kylpytakissa siivoili keittiötä.no asiakkaat ei ollu heränny mutta jos ny ihan tarkkoja ollaan ni ois varmaankin pitäny työvaatteet olla päällä.ja mantahan oli käyny halaamassa adea yks ilta..

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mä kyllä luulen että toi viikkotehtävä kosahtaa,miia oli tossa kylpytakissa siivoili keittiötä.no asiakkaat ei ollu heränny mutta jos ny ihan tarkkoja ollaan ni ois varmaankin pitäny työvaatteet olla päällä.ja mantahan oli käyny halaamassa adea yks ilta..
Näinpä ja ollaanko hotellissa yleensä kylpytakissa aamaisella?Oli sit 5 tähden tai joku muu.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Näinpä ja ollaanko hotellissa yleensä kylpytakissa aamaisella?Oli sit 5 tähden tai joku muu.
ja miia ja cheri rupes just pelaamaan shakkia :whistle:

mä en tiiä oonko mä nyt outo mutta andreas valmisti hienon aamiaisen ja se on ollu pöydässä pari tuntia,eikä tainnu ku yks vai kaks asukasta kävi syömässä kupin muroja.mua jotenki ärsyttää tollanen ettei sen vertaa jaksa nousta :D ja on käyty sanomassa että aamiainen on pöydässä.no nyt ne rupes niitä korjaamaan pöydästä pois.

sanokaa nyt mitä iloa saatte tosta mantasta?
eihän se muuta tee kuin mutise ja masenna muita mukana.

ja nikokin..sehän koko ajan poraa ja rutisee..koko kooste pelkkää nikoa. en oo nähnyt siiitä vielä mitään hauskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
sanokaa nyt mitä iloa saatte tosta mantasta?
eihän se muuta tee kuin mutise ja masenna muita mukana.

ja nikokin..sehän koko ajan poraa ja rutisee..koko kooste pelkkää nikoa. en oo nähnyt siiitä vielä mitään hauskaa.
mä oon sitä mieltä että noi koosteet antaa niin väärän kuvan noista asukkaista...muhun nikon jutut iskee,sille saa kyllä nauraa ku kuuntelee sen juttuja

Yhteistyössä