No näinpä just!Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ei Nikoa mihinkään! Kelle mä sitten nauran?!
Just näin!!!!! |O Nehän on koko ohjelman suola nykyään, lähtekööt Cheryll kun ei oo muitakaan vaihtoehtoja.Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Ei Nikoa ja Mantaa ulos saatana!
Täysin samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Voi ei mitkä äänestyksessä! |O :headwall:
Mun puolesta siel ois saanu olla Harri, Miia ja Marianne... Ne on niin tylsiä!
Nyt sais sit noista kolmesta tuo Manta tippua pois. Nikoa ei missään nimessä saa äänestää sieltä pois!
Just sanoin miehelle samaa. Cheryll on koko aika äänessä, mutta sen lauseet koostuu just noista sanoista eli ei sieltä mitään asiaa tule.Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Cheryll ulos |O mä en kestä kuunnella ku se puhuu siis tota siis niinku .... nii tai siis jos niin ... :headwall: :headwall:
Just joo..Teinixejäkö siellä pitäis olla pelkästään?Hauskempaa kun on eri ikäisiä siellä.Alkuperäinen kirjoittaja NOLO:Nyt on helppo äänestää tuota keski-ikää lähestyvää wannabeteiniä
Siinä oot kyllä oikeassa ettei sieltä mitään asiaa tule, mutta siks se just on niin hauska! Se luulee olevansa hirmu fiksu, mut sit kuiteskin se on aivan blondien blondi... Sille saa nauraa!Alkuperäinen kirjoittaja pöhlö:Just sanoin miehelle samaa. Cheryll on koko aika äänessä, mutta sen lauseet koostuu just noista sanoista eli ei sieltä mitään asiaa tule.Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Cheryll ulos |O mä en kestä kuunnella ku se puhuu siis tota siis niinku .... nii tai siis jos niin ... :headwall: :headwall:
Niko on ihan perseestä! Se luulee jo että se voittaa ja on niiiiin ärsyttävä!!!! ITTEÄÄN TÄYNNÄ OLEVA HOMO!Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:Miten helkatti Niko siellä äänestyksessä?? Ei ikuna sitä pihalle,Manta sieltä joutais kotiin marisemaan ja paskomaan.Mut tuo Nikon äänestykseen joutuminen oli kyllä yllätys,en vielä tässä vaiheessa osannu odottaa,toivottavasti ei putoo!!