Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Voi ei mitkä äänestyksessä! |O :headwall:
Mun puolesta siel ois saanu olla Harri, Miia ja Marianne... Ne on niin tylsiä!

Nyt sais sit noista kolmesta tuo Manta tippua pois. Nikoa ei missään nimessä saa äänestää sieltä pois! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Voi ei mitkä äänestyksessä! |O :headwall:
Mun puolesta siel ois saanu olla Harri, Miia ja Marianne... Ne on niin tylsiä!

Nyt sais sit noista kolmesta tuo Manta tippua pois. Nikoa ei missään nimessä saa äänestää sieltä pois! :D
Täysin samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!

pöhlö
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Cheryll ulos |O mä en kestä kuunnella ku se puhuu siis tota siis niinku .... nii tai siis jos niin ... :headwall: :headwall:
Just sanoin miehelle samaa. Cheryll on koko aika äänessä, mutta sen lauseet koostuu just noista sanoista eli ei sieltä mitään asiaa tule.

Miten helkatti Niko siellä äänestyksessä?? :eek: Ei ikuna sitä pihalle,Manta sieltä joutais kotiin marisemaan ja paskomaan.Mut tuo Nikon äänestykseen joutuminen oli kyllä yllätys,en vielä tässä vaiheessa osannu odottaa,toivottavasti ei putoo!!

Alkuperäinen kirjoittaja pöhlö:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Cheryll ulos |O mä en kestä kuunnella ku se puhuu siis tota siis niinku .... nii tai siis jos niin ... :headwall: :headwall:
Just sanoin miehelle samaa. Cheryll on koko aika äänessä, mutta sen lauseet koostuu just noista sanoista eli ei sieltä mitään asiaa tule.
Siinä oot kyllä oikeassa ettei sieltä mitään asiaa tule, mutta siks se just on niin hauska! :D Se luulee olevansa hirmu fiksu, mut sit kuiteskin se on aivan blondien blondi... Sille saa nauraa!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
Miten helkatti Niko siellä äänestyksessä?? :eek: Ei ikuna sitä pihalle,Manta sieltä joutais kotiin marisemaan ja paskomaan.Mut tuo Nikon äänestykseen joutuminen oli kyllä yllätys,en vielä tässä vaiheessa osannu odottaa,toivottavasti ei putoo!!
Niko on ihan perseestä! Se luulee jo että se voittaa ja on niiiiin ärsyttävä!!!! ITTEÄÄN TÄYNNÄ OLEVA HOMO!

Yhteistyössä