Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Rautalanka
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja NOLO:
Nyt on helppo äänestää tuota keski-ikää lähestyvää wannabeteiniä :)
Just joo..Teinixejäkö siellä pitäis olla pelkästään?Hauskempaa kun on eri ikäisiä siellä.
Häh?
Puhuin ainoastaan Mariasta, että se on nolo, kun on juuttunut teini-ikäänsä. Sitäkin helvetin paljon valitettavampaa, että tekee itsestään vieläkin nolomman 'vanhemman' edustajan taloon HALOO!

pöhlö
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja pöhlö:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Cheryll ulos |O mä en kestä kuunnella ku se puhuu siis tota siis niinku .... nii tai siis jos niin ... :headwall: :headwall:
Just sanoin miehelle samaa. Cheryll on koko aika äänessä, mutta sen lauseet koostuu just noista sanoista eli ei sieltä mitään asiaa tule.
Siinä oot kyllä oikeassa ettei sieltä mitään asiaa tule, mutta siks se just on niin hauska! :D Se luulee olevansa hirmu fiksu, mut sit kuiteskin se on aivan blondien blondi... Sille saa nauraa!
Ehkä se menisikin, jos olisi pidempi lähetys:D Mutta mä katson pelkän koosteen ja rupee ärsyttää, kun Cheryllin "niinku, silleen, tai siis, tiedäksä, sä oot jotenkin niin lähellä" yms. täyttää liikaa siitä tunnin ohjelmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja pöhlö:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Cheryll ulos |O mä en kestä kuunnella ku se puhuu siis tota siis niinku .... nii tai siis jos niin ... :headwall: :headwall:
Just sanoin miehelle samaa. Cheryll on koko aika äänessä, mutta sen lauseet koostuu just noista sanoista eli ei sieltä mitään asiaa tule.
:LOL: Mä kans mainitsin miehelle just äsken kun katottiin että muija puhuu ja puhuu eikä saa asiaansa ulos. Mut siis silleen niinku... Et siis silleen niinku... Että-tota-niinku.... :D

silti en plus ääniä nikolle anna!
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Ei Nikoa mihinkään! Kelle mä sitten nauran?! :eek:
No näinpä just!
tätä mieltä mäkin oon,niko on sellanen ihanan ärsyttävä.mutta sen jutuille saa niin nauraa :D ei nikoa ulos! kaikista eniten vois lähteä "joo,siis,niinku,joo,totain nii,siis silleen"
Ne asukkaat haluaa noista jonkun ulos ja mitä mä tänään olen kattonut ni hitto se niko ulos sieltä ja heti ei käsitä millään tavoin noita sääntöjä vaikka nyt joutuu yönvalvomaan jota epäilen ettei siihen kykene. Ja kun ei kykene kärsii siitä kaikki asukkaat sitten! Tuskin Nikolta löytyy sitä empaattisuutta muita kohtaan! Epäilen. No huomenna se nähdään miten käy!

vieras
Toisessa ketjussa ei ole vastattu, joten laitan tännekin vaikka Marianna-jutut kypsyttääkin jo monia.

Pakko kysyä, kun vähän kutkuttaa tietää, eli ne joilla on 24/7, miten se häviäminen tapahtui? Eli M käskettiin päiväkirjahuoneeseen, muut jäi pöytään. Kuinka nopeasti muut laitettiin pihalle, jossa odottelivat puoli tuntia huomatakseen sitten sisällä Mn häipyneen? Kuvattiinko se puoli tuntia pelkästään ulkona, ei kameroita sisällä talossa päällä ollenkaan. Sammuivatko kaikki sisäkamerat siis kun muut käskettiin pihalle?
En tiedä miksi kiinnostaa, mutta oletan tämän kertovan oliko tähän varauduttu kuinka hyvin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisessa ketjussa ei ole vastattu, joten laitan tännekin vaikka Marianna-jutut kypsyttääkin jo monia.

Pakko kysyä, kun vähän kutkuttaa tietää, eli ne joilla on 24/7, miten se häviäminen tapahtui? Eli M käskettiin päiväkirjahuoneeseen, muut jäi pöytään. Kuinka nopeasti muut laitettiin pihalle, jossa odottelivat puoli tuntia huomatakseen sitten sisällä Mn häipyneen? Kuvattiinko se puoli tuntia pelkästään ulkona, ei kameroita sisällä talossa päällä ollenkaan. Sammuivatko kaikki sisäkamerat siis kun muut käskettiin pihalle?
En tiedä miksi kiinnostaa, mutta oletan tämän kertovan oliko tähän varauduttu kuinka hyvin.
Hän meni pk:huoneeseen kutsusta, en muista koska muut käskettiin pihalle ei ainakaan heti. Mut kun muut oli pihalla talon sisällä olevat kamerat osotti kattoon.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja:
Ei. Hän ja Tuuli ovat bylsineet jo ennen BB:tä IRL:ssä. Nyt Tuuli haluaa enemmän kuin Johan...
Mä kuulin taas päinvastaista, et he ovat vain kerran tavanneet baarissa ennen bb:seen tuloa mut eivät oo paneskellu.

Yhteistyössä