Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Viivi
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Mä luulen että Mariannan kanssa oli tehty sopimus että se lähtee tässä vaiheessa koska nyt jälleen 13 kilpailijaa talossa.
varmaan joku tekee tollasen sopimuksen että luovuttaa KISAN kesken!!
Siis lähtee sinne venäjän BB:n,tarjosivat hälle mahdollisuuden?

vieras

Johanilla ja Tuulilla intiimi yö BB-talon sviitissä
16.09.2008 09:21

Johan ja Tuuli viettivät ensimmäisen yönsä BB-talon yläkerran sviitissä varsin läheisissä tunnelmissa.

Big Brotherin uuden viikkotehtävän myötä yläkertaan kaksin nukkumaan päässyt kaksikko vetäytyi yöpuulle muita asukkaita aikaisemmin.

Johan kaappasi hetken kursailtuaan Tuulin sängyssä kainaloonsa.

Unen saaminen kuumassa sviitissä näytti tuottavan hankaluuksia, mutta siitä huolimatta Tuuli ja Johan jatkoivat sinnikäästi yrittämistä toisiinsa kietoutuneina.

vieras
Vaikka Marianna on ihmistyypiltään sellainen jonka kanssa en tulisi toimeen irl kovinkaan hyvin (koska aikuisen ihmisen ois omattava mielestäni alkeelliset käytöstavat joihin kuuluu esim se, ettei vittuilla joka lauseessa) niin musta ois sääli mikäli ois poistunut talosta kokonaan. Hänenlaisensa idiootit ovat koko ohjelman suola ja heitä on vaan niiiiiin ihana inhota :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikka Marianna on ihmistyypiltään sellainen jonka kanssa en tulisi toimeen irl kovinkaan hyvin (koska aikuisen ihmisen ois omattava mielestäni alkeelliset käytöstavat joihin kuuluu esim se, ettei vittuilla joka lauseessa) niin musta ois sääli mikäli ois poistunut talosta kokonaan. Hänenlaisensa idiootit ovat koko ohjelman suola ja heitä on vaan niiiiiin ihana inhota :D
Niimpä ja se ihana nautinto kun se tippuu talosta kun on saanut pelkkiä miinusääniä :D Kurjaa jos luovutti niin se häätö jää näkemättä.

vieras
Eilen oli pätkä tän päivän koosteesta ja eikö Marianna iloisilla mielin todennu päiväkirjahuoneessa "et voisin vaikka lähteäkki". Siis ei näyttäny itkeneeltä vaan iloiselta.

v
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Duudsonit menee taloon perjantaina.. MUAH!
Eikä |O
Ne on ihan turhiksia nykyisin. Olisivat tajunneet lopettaa silloin kun vielä nauratti.
mitä?!! nehän on entistä parempia nykyään. Aivan päättömiä juttuja tekee, rohkeus ja hulluus kasvanu.

voi ei
No nyt tulee mieleen että ei kai sille oo tullu jotain tietoa siitä sen melanoomasta että jos tarvii hoitoja niin bb kattonu että se poistetaan talosta hänen terveydentilan takia ... hmm ... en kuitenkaan usko enää että olis kyse siitä että hänet olis laitettu johonkin toiseen bb taloon koska se ei olis henkilökohtainen syy :whistle:

pöhlö
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Toivottavasti illalla näyttävät pk-huoneen keskustelut ja sieltä saadaan enemmän tietoa. Musta on harmi, että Marianna lähti, se kuitenkin oli kiva seurattava: kiukutteli, oli mustasukkainen, vehkeili, juorusi jne.
Komps! Mä ajattelin ensin, että siinäpä kunnon biaaz, mutta sen juttuja olikin ihan kiva seurata:) Toivottavasti ei ole mistään vakavasta kyse. Jospa tää olisikin vuosisadan vedätys ja se tulisikin vielä takaisin.

mä en ihan ymmärrä tota noiden kaupassa käyntiä, kun tupakkaan laitetaan ihan mieletön määrä YHTEISTÄ rahaa ja askeja jaetaan tupakoitisjoiden kesken. Mutta saako nuo tupakoimattomat vastaavalla summalla haluamaansa tilalle??? Mä en ainakaan hyväksyis tollasta... :eek:

Yhteistyössä