Viivi
Mä luulen että Mariannan kanssa oli tehty sopimus että se lähtee tässä vaiheessa koska nyt jälleen 13 kilpailijaa talossa.
juuri näin!! =)Alkuperäinen kirjoittaja ...:mua kanssa ärsyttäis mielettömästi jos toi veemäisin eukko sais kokea tuon siirron jonkun muun maan taloon.. ennemmin jollekin kivalle tuon toivois tapahtuvan!
varmaan joku tekee tollasen sopimuksen että luovuttaa KISAN kesken!!Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Mä luulen että Mariannan kanssa oli tehty sopimus että se lähtee tässä vaiheessa koska nyt jälleen 13 kilpailijaa talossa.
Siis lähtee sinne venäjän BB:n,tarjosivat hälle mahdollisuuden?Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:varmaan joku tekee tollasen sopimuksen että luovuttaa KISAN kesken!!Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Mä luulen että Mariannan kanssa oli tehty sopimus että se lähtee tässä vaiheessa koska nyt jälleen 13 kilpailijaa talossa.
Niimpä ja se ihana nautinto kun se tippuu talosta kun on saanut pelkkiä miinusääniä Kurjaa jos luovutti niin se häätö jää näkemättä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaikka Marianna on ihmistyypiltään sellainen jonka kanssa en tulisi toimeen irl kovinkaan hyvin (koska aikuisen ihmisen ois omattava mielestäni alkeelliset käytöstavat joihin kuuluu esim se, ettei vittuilla joka lauseessa) niin musta ois sääli mikäli ois poistunut talosta kokonaan. Hänenlaisensa idiootit ovat koko ohjelman suola ja heitä on vaan niiiiiin ihana inhota
Eikä |OAlkuperäinen kirjoittaja ...:Duudsonit menee taloon perjantaina.. MUAH!
mitä?!! nehän on entistä parempia nykyään. Aivan päättömiä juttuja tekee, rohkeus ja hulluus kasvanu.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Eikä |OAlkuperäinen kirjoittaja ...:Duudsonit menee taloon perjantaina.. MUAH!
Ne on ihan turhiksia nykyisin. Olisivat tajunneet lopettaa silloin kun vielä nauratti.
Komps! Mä ajattelin ensin, että siinäpä kunnon biaaz, mutta sen juttuja olikin ihan kiva seurata Toivottavasti ei ole mistään vakavasta kyse. Jospa tää olisikin vuosisadan vedätys ja se tulisikin vielä takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Toivottavasti illalla näyttävät pk-huoneen keskustelut ja sieltä saadaan enemmän tietoa. Musta on harmi, että Marianna lähti, se kuitenkin oli kiva seurattava: kiukutteli, oli mustasukkainen, vehkeili, juorusi jne.