Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Oikeasti,ei tuolla talossa ole ketään jonka haluaisin voittavan.Enää.Tai tuosta Jari-Matista en vielä tiedä,vaikuttaa olevan ainut normaali?Miten ne onkin saanut kaikki pahimmat paskanpuhujat tänä vuonna tuonne??

Mulla on mennyt ihan ohi,mikäs kyyhkyläisille on tullut?(Marianne ja Tero)
Mun mielestä Marianne meni hieman liian pitkälle eilisessä keskustelussaan Teron kanssa....katso pari kolme sivua taaksepäin niin näet mitä tarkoitan.
Kiitos!Miten mennytkin multa ohi...Kyllä nyt Marianne hieman mokas :whistle:
Joo, sen jankuttaminen oli niin ärsyttävää ja omasta mielestään pystyi keskustelemaan samalla tasolla Teron kanssa....toi on vaan niin kammottavaa kun parikymppinen on sitä mieltä jotta hän on kokenut kaiken saman kuin esim kolmikymppinen. (muistelee itseään :ashamed: )

Mitäs mieltä olette siitä, kun esim Johan ja Tero ovat sanoneet etteivät ole tuolla talossa omia itseään ?
Maria ja Nikohan siitä eilen hermostuivat. Mutta niin se vain on ettei tuolla voi olla ihan täysin oma itsensä sillä aivan varmasti joutuu miettimään mitä kenellekkin sanoo jne ihan vain siitä syystä kun ei tunne ihmisiä. Se ihmisen todellinen minä tulee esiin vasta sitten, kun on tutustunut muihin ja kokee olonsa turvalliseksi.
Mantaa vaan ärsyttää kun se on oma itsensä vähän liiankin kanssa :LOL: On kyllä tullut sen eritteet tutuks paremmin kun omat.Pierutkin on hauskoja vain tiettyyn pisteeseen asti :kieh: Oon kyllä ihan samaa mieltä,ettei tuolla varmasti täysin pysty olla oma itsensä.

Turbojurpo
Nikon taitava Maria-parodia pari päivää sitten paljasti ainakin sen, että monella talolaisella on amatööriteatteritaustaa. He osaavat näytellä. Se on selvästikin ollut valintaperuste (toivottavasti Big Brother ei nyt rankaise minua kun puhun tuotannosta) taloon. Kuinka oma itsensä tyypillinen talolainen sitten on? Jossain jenkkilässä tavallisesta kaduntallaajasta tulee välittömästi näyttelijä kun hän joutuu kameroiden eteen, mutta entä täällä? Seuraammeko vain näyttelijöiden edesottamuksia?

Mitäs mieltä olette siitä, kun esim Johan ja Tero ovat sanoneet etteivät ole tuolla talossa omia itseään ?
Maria ja Nikohan siitä eilen hermostuivat. Mutta niin se vain on ettei tuolla voi olla ihan täysin oma itsensä sillä aivan varmasti joutuu miettimään mitä kenellekkin sanoo jne ihan vain siitä syystä kun ei tunne ihmisiä. Se ihmisen todellinen minä tulee esiin vasta sitten, kun on tutustunut muihin ja kokee olonsa turvalliseksi.
Mantaa vaan ärsyttää kun se on oma itsensä vähän liiankin kanssa :LOL: On kyllä tullut sen eritteet tutuks paremmin kun omat.Pierutkin on hauskoja vain tiettyyn pisteeseen asti :kieh: Oon kyllä ihan samaa mieltä,ettei tuolla varmasti täysin pysty olla oma itsensä.
Niin mene ja tiedä ovatko kaikki Mantan naapurit samanlaisia mätisäkkejä jotka hoitavat asuntonsa lämmityksen pieremällä ja täyttävät muille luettavaksi oman suolentoiminnan kuvaavaa listaa. Siis, on voinut olla ylläri, kun muut ei mätäne samalla tavalla kuin Manta joten se on silloin selvä merkki siitä, että muut eivät ole omia itseään.

eilisessä kossteessa näytettiin kun ne cherylin kimpussa olli kun hän sanoi ettei vaan tunne yhtään tuolaisia ihmisiä.

pakko myöntään ettei kukaan mun tutuista toisi pehmolelua taloon. saati omista lelua.
ja noi miehet tuolla niin naisia että pahaa tekee.

tero ainut mies talossa.

Ja eikö ne asukaat lainkaan huomannut kuika he ilkeili cherylille sen synttäreiden jälkeen. oikein kaiki kävi sitä vastaan.. eikä kukaan huomannut niistäö kuinka ilkeitä he oli..

se että cheryn käytös muuttuu johtuu varmaan siitä että ytitttää sopeutua joukkoon,vaikka ei oikein sovi.

Minä
Mää olen kyllä järkyttynyt että miten 19v tyttö voi puhua tuolla tavalla ollen noin addiktoitunut seksinharrastaja!
Vai onko hänellä joku rooli päällä ja haluaa antaa itsestään jonkun tietynlaisen kuvan?
En ohjelmaa kovin aktiivisesti seuraa mutta iltapäivälehtien otsikot pitää hyvin ajantasalla.

Viittaan tällä iltalehden tekstiin:

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809198292756_bb.shtml

Alkuperäinen kirjoittaja katsoja:
Minusta Marianne keskusteli Teron kanssa hyvin ja saikin Teron ymmärtämään pointin.
Ok, meillä on vaan näkemysero siitä mikä on rakentavaa keskustelua ja milloin valo palaa lampussa...Mariannella se lamppu ei syttynyt kertaakaan palamaan tuon keskustelun aikana vaan hänen osaltaan keskustelu oli tyhjän jankkaamista ja ei pystynyt antamaan yhtään kunnon perustelua mihinkään mitä Tero häneltä kysyi.
Näin minun mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
eilisessä kossteessa näytettiin kun ne cherylin kimpussa olli kun hän sanoi ettei vaan tunne yhtään tuolaisia ihmisiä.

pakko myöntään ettei kukaan mun tutuista toisi pehmolelua taloon. saati omista lelua.
ja noi miehet tuolla niin naisia että pahaa tekee.

tero ainut mies talossa.

Ja eikö ne asukaat lainkaan huomannut kuika he ilkeili cherylille sen synttäreiden jälkeen. oikein kaiki kävi sitä vastaan.. eikä kukaan huomannut niistäö kuinka ilkeitä he oli..

se että cheryn käytös muuttuu johtuu varmaan siitä että ytitttää sopeutua joukkoon,vaikka ei oikein sovi.
Mä luulen kans, että Cherryl yritti sopeutua siihen porukkaan joka talossa alkujaan oli ja sitten koki suuren helpotuksen tunteen, kun uudet tulivat taloon. Varsinkin Antti joka on aika herrasmies ja saa Cherrylin tuntemaan itsensä naiseksi..eikä kuten Harri joka omalla itsetunnon puutteella möläyttelee mitä tyhmempiä juttuja aika ajoin.

ÄllöJohan
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Miksiköhän Johan haluaa salata isäksi tulonsa??
siviilisääty sinkku...
Johan on kertonut, että hänestä tulee isä. Johan on sinkku hän ei seurustele enää tulevan lapsensa äidin kanssa!
En viitti kaikkee huudella mutta ihan vihjeeksi, kuultu itse tulevalta äidiltä että eipä ole Johanilla ihan puhtaat jauhot pussissa. Ehkä totuudet tulee julki viimeistään kun BB loppuu.
Sika mikä sika.

sdbs
Alkuperäinen kirjoittaja ÄllöJohan:
siviilisääty sinkku...
Johan on kertonut, että hänestä tulee isä. Johan on sinkku hän ei seurustele enää tulevan lapsensa äidin kanssa!
En viitti kaikkee huudella mutta ihan vihjeeksi, kuultu itse tulevalta äidiltä että eipä ole Johanilla ihan puhtaat jauhot pussissa. Ehkä totuudet tulee julki viimeistään kun BB loppuu.
Sika mikä sika.

heh,joopa joo

ÄllöJohan
Alkuperäinen kirjoittaja sdbs:
siviilisääty sinkku...
Sika mikä sika.

heh,joopa joo
Ei mua ainakaan naurattanut. Se ns. "ex-vaimo" töissä kaverin työpaikalla ja hälle avautunut. Iljettää nyt koko Johan! Että naura sinä vaan.

sdbs
Alkuperäinen kirjoittaja sdbs:
siviilisääty sinkku...
Sika mikä sika.

heh,joopa joo
Ei mua ainakaan naurattanut. Se ns. "ex-vaimo" töissä kaverin työpaikalla ja hälle avautunut. Iljettää nyt koko Johan! Että naura sinä vaan.

onpa luotettavaa, aina johonkin ketjuun, jos joku kuolee tms tulee joku joka sanoo et joo tunnen sen ja sen tms. mut sitten ei voida kuitenkaan muka sanoa..et joo, nauran kun ei mee provoilu läpi

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mitäköhän se Tuuli tarkoitti eilisessä jaksossa kun sanoi Harrille jotain että olisi pystynyt estämään Johanin pääsyn taloon...? tai jotain vastaavaa.
jep. mahtaako tulla esiin.

ei ne oo vaan mitään moro tuttuja, vaan se tuuli tietää jotain mitä ei kaikki

ei ole talossa tällähetkellä montaa suosikkia...Ansku on vielä ainakin ollut ihan ok, hirveen kiltin oloinen tosin, että saa nähä kuinka muiden vietävissä..

Isoimmat inhokit: MARIANNE, MARIA, MIIA JA ADE :x :x

minä
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
voi vittu....toi marianne on tyhmä. En tajua miksi se jaksaa ilkeillä Terolle...no lapsi mikä lapsi.
näittekö kuin se oli ympäriinsä nyt johanissa? oliko se siinä eilisessä jaksossa. ihme muija, kaikille antamassa. enkä muutenkaan tajuu miks kaikki muijat on niin ihastuneita johaniin. tosi ylimielinen ällö.

Yhteistyössä