Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
h
- Mun mielestä on niin ruma temppu just näiltä asukkailta, että sinä, joka oot antanut kaikkesi, huolehtinut, halannut ja pitänyt huolta meistä, niin sitten puukotetaan selkään, Andreas totesi rauhallisena Marialle.

- No mutta sellaista mun koko elämä on ollut. Mä en voi sille mitään, että otan aina kaikki muut ihmiset ensimmäisenä huomioon, Maria selvitti.

Andreas toivoi, että edes ulkomaailmassa katsojat olivat nähneet Marian hyvyyden. Niko puolestaan kertasi useaan otteeseen, ettei halunnut lähteä talosta, mutta ei halunnut Marian tai Cheryllinkään putoavan. Cheryll oli häätökolmikosta kuitenkin miehelle mieluisin poistuja.

Häätöäänestykseen joutuminen oli saanut Nikon tolaltaan pahemman kerran. Mies mietti mahdollisuutta, että hän olisi äänestyksessä jokaisella seuraavallakin viikolla, jos ei nyt putoaisi. Mies totesi, että se hajottaisi hänet totaalisesti.

- Jos putoan, niin mä halaan sen yhden minuutin aikana vaan ne ihmiset, jotka haluan. Muille mä haistatan p*skan. Sitten te näette, millainen mä oikeasti olen, Maria tokaisi ykskantaan.

vieras
Toi mANta ja Ade on oikeesti ihan pahimmat juoruämmät!! "pappa ja mamma" voi v****!!!!!
Ja niin kaksinaamaisia että ei pahempia vois enää olla. Ja itsensä näkevät kaikkein suorasanaisimpina, lämpiminä ja ystävällisinä ihmisinä, jotka tukevat muita. Just!

Manta nyt ehdottomasti ulos, nii pääsis kattoon kuinka vaikuttaa tyrannin poistuminen muihin asukkaisiin!!

h
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi mANta ja Ade on oikeesti ihan pahimmat juoruämmät!! "pappa ja mamma" voi v****!!!!!
Ja niin kaksinaamaisia että ei pahempia vois enää olla. Ja itsensä näkevät kaikkein suorasanaisimpina, lämpiminä ja ystävällisinä ihmisinä, jotka tukevat muita. Just!

Manta nyt ehdottomasti ulos, nii pääsis kattoon kuinka vaikuttaa tyrannin poistuminen muihin asukkaisiin!!
Just näin! Ei mene puhuta seläntakana pahaa. Eipä! Katsoin yöllä 24/7 ja oli sellaista settiä että huh huh.

vieras
Niin ja MANTA ei esim. ole saanut rangauistuksen RANGAISTUSTA siitä että puhuu jatkuvasti nimeämisistä ja koittaa onkia kätyreiltään tietoja ketkä uskaltaneet häntä äänestää....

Katselin myös puolille öihin saakka 24/7:aa ja voi h****tti mitä porukkaa!! Manta & lapsukaiset senkun jaksavat keskittyä vain ja ainoastaan toisten haukkumiseen ja kieroiluun, ja rikkovat sääntöjä sen minkä ehtivät!!
Marianne käyttäytyy kuin pahinkin teiniprinsessa ja lumppu!! Haukkuu ja hyökkää teron päälle, toinen onneksi osaa pysyä rauhalllisena eikä mene mukaan. Marianne kiehnää vuoroin naisia ja miehiä ja valittaa kuin puutteessa on. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
toi marianne jahtaa nyt ihan selvästi johania porealtaassa!! lähentelee ja siirtelee siiderilasiaan sen mukaan että saa kurotella sitä johanin yli :LOL:
Toi meni jossain kohden jopa säälittäväksi touhuksi, ihan molempien puolelta sillä jos Johanille tarjoutuis mahdollisuus panna menemään tuota Mariannea niin kyllä siinä säkit heiluis hetken. Mutta toisaaltaan molemmat tuntuvat olevan aikalailla ns helppoja tapauksia joten ei kait siinä mitään.

Siinä vaiheessa, kun Johan piti Anniinaa sylissä niin Mariannelle se oli ilmiselvästi taas joku haasteen paikka tulla tunkemaan itsensä esiin.

Se Teron jahtaaminen ja vänkääminen menee pitkälti kännin pikkiin, mutta se mitä Johan sanoi Terolle pahanolon purkamisesta jne eli kuin hänelle tärkeä ihminen lähti talosta...eipä se ole paljoa miestä näyttänyt haittaavan.

Se mikä on varmaa niin on se, että kun Marianne on äänestyksessä niin hän saa minulta takuuvarmasti miinukset ja varmuuden vuoksi pariin otteeseen.
Ärsyttävä pikkulikka.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Kattoko kukaan muua yöllä 24/7? En uskalla nyt paljastaa mitään jos täällä ei haluta, mutta jos ok, niin voin sanoa pari juttua.
En kattonu. En ole hankkinut moista huttua :D .
Anna tulla kaikki mitä tapahtui puolen yön jälkeen...ei jaksanut katsoa pissiksen riehumista altaassa enempää vaan uni vei voiton.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis mä oon niin samaa mieltä!!! Siinä oikeen kaks LEIJONAA vailla huomiota ja jalustalle nostoa, juoruavat toisista kokoajan paskaa. Mä inhoon niitä..... |O Toivon sydämeni pohjasta, että toi Manta lähtee. Sit katotaan miten talon käy. Tuleeko parempi ilmapiiri vai miten käy?

h
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Niko oli kuullut ainaki Tuulilta että nainen ties Johanin tulon jo kesällä taloon; ja Johan Tuulin tulon;vaikka niistä ei saa kertoa
Että ne on tyhmiä jos ovat tuollaisia tuolla puhuneet.
Ja Manta jauhoi koko ajan sitä että jos tippuu sunnuntaina niin menee käräjille ja haluaa oman osuutensa tästä (käsitin että rahaa).. Miksi??? Ei ole tainnut Keuruu haisuli tajuta jutun ideaa. Siellä äänestetään aina ihmisiä pois ja vain yksi saa rahat.

h
Mä veikkaan, että Tuuli on suuttunut Johanille, koska Johan on ehkä pannut sitä IRL ja Tuuli olisi ehkä halunnut muutakin. Nyt tuolla talossa Tuuli yritti taas sviitissä lähentyä, mutta koska Johan ei ollut kiinnostunut, Tuuli keksi ton sopimusrikkomusjutun. Tuuli haluaa vaan kostaa.

Yhteistyössä