VILAAJAT 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joppuli

Vieras
IILAAJAT 30
ESITTELYLISTA:
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/33,y06/06,km 9/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, km 05/07 Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema
Minja

Listan alusta hukkui V, mutta minkäs voit. Mä yritän tänään saada ton miehen kaadetuksi, mutta kun ei oo tota ovista kyllä näkynyt vaikka kp16, varmaan mennyt jo. Mähän oon niin kovissa kivuissa oviksen aikaan et ei voi erehtyä, nyt meen leipomaan korvapuusteja...

Voi Minervaa... Hetikö se sieltä paukkas kylään kun suus avasit...

Joppuli kp16/28 (Nopeesti on mennyt tää kierto kun ne menkat loppu vasta kp10)

hih VIILAATAT 29 on nyt sitten VILAAJAT 30

Jotenkin ihan fantastista tää sade. Vaeltelin tuolla vähän ostelemassa perheelle syntymäpäivälahjoja kesäksi. Näin kaveria pikimiten jolla on 1,5kk vanha tyttö :).

Omanapa seuraavaksi.
Hätäpäissäni kuvittelin jo tädin tulleen taloon, mutta ei sittenkään. Minkäänlaista menkkamaista kipua ei ole ollut. Kiertopäivät on sitten tänään 29/28, kierto on ollut kyllä tosi kellontarkka kun metuja olen syönyt. Mahtaako olla ettei ovista ole ollutkaan, koska en oo jaksanut tässä kierrossa hirveesti välittää edes testata. Pitäisiköhän vielä odottaa vai mennä ostamaan testiä!

Joppulille hauskoja puuhasteluja ;)
Meidän yläkerran naapurikin on innostunut narisuttamaan sänkyä. Eilen illasta ja heti taas aamulla. Ollaan asuttu täällä kohta 2vuotta ja moista narinaa ei oo aikaisemmin kuulunut. Spekuloitiin tuossa aamupalalla että mahtaako siellä olla toinen puolisoista vaihtunut kun niin ovat innoissaan :) Jos jatkavat joka ilta niin pitää käydä vihjaamassa että ostavat uuden sängyn tai puuhastelkoot vaikka lattialla... hih

minkuliini :O)

Tuossa vielä viimeisin:

JÄNNÄYSLISTA
26.5. (la) Minerva 77
28.5. (ma) Pikkumyy27
1.6. (pe) Fanny77
5.6. (ti) Elviira80
7.6. (to) Joppuli
8.6 (pe) Nella26
10.6. (su) Aava80
20.6. (ke) Inkku78

VIILAAJAT

ESITTELYLISTA:
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki

To-be-viilaajat:

Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona 27.10.2007
Hema
Minja

Lisäsin listalle tuon lasketun ajan, kun huomasin sen kohdaltani puuttuvan...

tog.gif

Toinpas tuon plussa junan taas..

Nyt on peukut Minervalle pystyssä!!! Milloin ajattelit testata?

Täällä jo hiukan paremmalla mielellä mennään. Täytyy nostaa nokka kohti uutta yritystä.

Fannyltä utelisin että kuinka pian keskenmenon jälkeen voi uutta yritystä ruveta miettimään? Miten laskeskelit noita kiertopäiviä keskenmenon jälkeen?

Prinressa kp joku

Alkaa olla jännät paikat käsillä täälläkin. Perjantaina tosin testasin negan, mutta voihan sitä toivoo et testailin liian aikasin. Tällä hetkellä ei oo tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, ei siitä tädistäkään siis...
Eilen olin sit tupareissa ja biletin ihan kunnolla, vähän sillä asenteella et ehkä en tän jälkeen sit ainakaan vuoteen ota ;) Oli kyllä tosi kivat bileet. Ja tänään ihan ok olo, onneksi...

Minervalle sormet ja varpaat pystyssä db db db db db db db db db db !!!!!!!!!!!!!

En ymmärrä ollenkaan missä mennään, ei vieläkään oireita. Ihanaa että jaksatte innostua, itse en uskalla!
Kierrot on olleet aika tasasia 3. ja 4. yrityskierto ovat olleet 30päiväsiä ja se viimeinen lugekierto venyi 32 päivään, muuten ollaan pysytty siinä 28päivässä.
En mä vielä ainakaan ajatellut hötkyillä suuntaan enkä toiseen. Ei jaksais mitään negatestejä katella.

minsku kp 30/??

pikkumyylle peukkuja kovasti bd!! ajattelitko koska testailla uudelleen?

Huomenta Viilaajanaiset :)

Pitkä, työntäyteinen ja raskas viikonloppu takana ja uusi vko alussa..

Hmm,no niin tyttäret, jokos meille on mukavia uutisia? ;)

Meillä "varmimmat tärppipäivät" nyt takana ja kovasti on koitettu ottaa ilo ja hyöty irti näistä päivistä..itselläni välillä aika epätodellinen olo kun voi mielessään ajatella että nyt sitä ollaan sit tosissaankin tosipuuhissa ;) ..Rakkaimpani tossa yks ilta sanoikin kammaripuuhien jälkeen että nyt varmaan tärppäs, tuntui ihan siltä!! ;)
Eli sitä odotellessa... :D

Aurinko paistaa, joten täytynee lähteä kastelukannun kanssa pihamaata kohti, ja yrittää edesauttaa että nurmikkoa näkis tossa omalla pihamaallakin...

Peukut ja varpaat pystyssä ilouutisia odottaen,

Nella

No niin sieltä se täti tuli yöllä kamalan ukonilman saattelemana.
Positiivista tässä on se että 6.6.(kp10) on se lääkäri naistenklinikalla jos täti ois tullut ajallaan niin ovi sois voinut jo olla ohi.

Pikkumyylle pidetään nyt tuplapeukkuja!

Täällähän on ollut vilskettä, hyvähyvä! Palasin juuri työmatkalta ja olo on aika... No, ei paras mahdollinen. Tiukka työtahti ja tiukka juhliminen painaa.

Prinressalle pahoittelut keskenmenosta. :( Tosi kurjaa, mutta vaikutat kuitenkin olevan jo toipumassa? Hienoa, että olet jaksanut purkaa tuntojasi tännekin, toivottavasti siitä on ollut apua. Minulle on vasta viimeisten muutaman kuukauden aikana selvinnyt, miten yleisiä keskenmenot ovatkaan. Kiva kun toit plussajunan uuteenkin ketjuun, sinne nyt kiireesti kaikki!

Minerva voisi kyllä jo alkaa testata, kuulostaa vähintäänkin lupaavalta! Toisaalta ymmärrän kyllä tuon varmistelun, sitä negatikkua on aina yhtä ikävä katsella. Ja pikkumyylle myös peukut pystyssä, ihanaa päästä taas jänskäilemään plussia tähän ketjuun! Nellallakin on hyvä vauhti päällä! :D Ja kiva oli kuulla noista meidän odottajistakin pitkästä aikaa. Pitääkin seuraavaksi mennä sinne puolelle vakoilemaan kuulumisia.

Kesäistä maanantaita kaikille!

VIILAAJAT

ESITTELYLISTA:
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki

To-be-viilaajat:

Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona 27.10.2007
Hema
Minja

Pakko se on vihdoin uskoa, että vuodella on taas vanhennuttu... Tai siis viisastuttu. Päivitin siis ikäni listaan.

Prinressalle:riippuu,miten keskenmeno on mennyt.Ts.itselläni kaikki tuli pois ihan spontaanisti eikä raskaus ollut kovin pitkällä,joten yrittää saattoi heti.Laskin kp:ä vuodon alkamisesta ja suurinpiirtein oikein se menikin.Seuraavat menkat oli kammottavat!!
Siskollani taas(ja monilla muilla...)tarvittiin lääkkeellinen kohdun tyhjennys ja silloin ainakin yksi kierto pitää jättää väliin,ts.käyttää ehkäisyä.Raskaus oli myös pidemmällä.
Yleensä lääkäri ohjeistaa asiasta sairaalassa.

Minskulle pahoittelut!!Ja pikkumyylle peukut pystyssä!!

(.)Menkkatuntemuksia ja turvotusta.Odotellaan...

Fanny oisko kp20/27 tai jotain...

p.s.jännäystä vasta ensi maanantaina eli 4.6.!

Onni numero kaksi että se täti saapui paikalle on se että mies on vesirokossa.
Omat vanhemmat ei muista että olenko itse sairastanut sen, joten sitäkin tässä sitten saa jännittää.

m kp 1

JÄNNÄYSLISTA

28.05. (ma) Pikkumyy27
04.06. (ma) Fanny77
05.06. (ti) Elviira80
07.06. (to) Joppuli
08.06 (pe) Nella26
10.06. (su) Aava80
20.06. (ke) Inkku78
27.06. (ke) Minerva77

Päivitin listaan Fannyn ja itseni.
Miten pikkumyyn kuulumiset???

Fanny: mulla oli kanssa tollanen spontaani, eli kaikki tuli ihan ite pois. HUomenna ajattelinkin kysellä kun on soittoaika kättärille. Tai aamulla käyn taas niissä labroissa.

Pahoittelut Minervalle. Lohtu hali!!

Pikkumyylle peukut pystyssä.

Täällä voidaan jo paremmin. Tänään kyllä töissä ollessa meinas itku tulla kun meijän osastonhoitajakin aamulla niin huolissaan oli musta ja halaili. Noh uutta yritystä vaan kiertoon. Luulin tosiaan etten ottais tätä näin raskaasti kun oon niin paljon käynny näitä asioita koulunkautta läpi ja työssäkin. Mut kyllä se vaan kolahti vaikka kuinka luulis olevan valmistautunu kaikkein pahimpaankin. Noh se siitä ja nyt hymyssä suin uuteen kiertoon!!

Prinressa kp 6 jo oho kun aika menee nopeesti.

28.05. (ma) Pikkumyy27
04.06. (ma) Fanny77
05.06. (ti) Elviira80
07.06. (to) Joppuli
08.06 (pe) Nella26
10.06. (su) Aava80
20.06. (ke) Inkku78
27.06. (ke) Minerva77
25.7 ke Prinressa

Laitoin ittelleni tonne heinäkuulle päivän, en sitte tiiä meneekä noin laskin kp:n mukaan jolloin menis noin mut ei voi tietää miten kierto lähtee menemään.

Itkeskelin koko illan :(
Ajattelin että nyt on kaikki siittiötkin kuollee tuossa kuumeessa ja
ikinä saada mitää vauvaa aikaseksi.... grrrr

Nyt taas hymyilyttää toi eilinen :)

..mutta Minerva, jospa ne siittiöt tykkäiskin oikein kovasta lämmöstä???
Onhan niillä "tuolla" muutenkin aikas lämpimät oltavat, eikö vaan? ;D

Aikas pelottavaa käydä lukemassa alkuraskauden oireita netistä kun tuntuu että just noita oireita itellä on...Sama juttu jos lukee jotain sairauskuvauksia, niin samat oireet tuntuu löytyvän itteltäkin... Noitten mukaan ei epäilystäkään ettenkö olis raskaana!! :)

Pirteää tiistaita viilaajat, ja lämpimiä lemmentuulia makuukammareihin ;)

-Nella-

Voi kurjaa Minerva. :( Kuulostaa tuo itkeskely vähän samalta kuin oma viimeisin kp ykköseni. Mies oli aivan äimänä, kun itkin koko päivän.

Kiva että Prinressa voi jo paremmin. Olen vasta lähiaikoina tajunnut, miten yleisiä keskenmenot ovat. Koskahan sitä oikein uskaltaa iloita raskaudesta (sitten kun sinne asti nyt ensin pääsee...)?

Laskeskelin juuri, että nyt on menossa kp 24. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Ja oikeasti jos luontoäiti on yhtään fiksu, niin se ei raskauta mua tässä kierrossa. Olen niin stressaantunut ja poikki etten meinaa hereillä pysyä. Kesälomaa odotellessa...

heipsan kaikille! Olen tässä vähän poistunut takavasemmalle mutta käynyt kurkkimassa juttujanne. Pahoitteluni prinsessalle keskenmenosta, toivottavasti aurinko vielä paistaa sun kesääs. Jänniä paikkoja täällä muutenkin on ollut, pikkumyylle peukkuja! Mulle kävi sillon niin että testasin liian aikasin ja plussa tuli vasta myöhemmin, toivotaan et sullekin käy niin että plussaks vielä muuttuu!
Täällä masua kasvatellaan ja hyvin voidaan muutenkin, viikkoja nyt 14+1.
Plusuja kaikille!