Sanoivat vaan että harkitaan niitä antibiootteja kun kerran imetän.Mut olen syönyt kyllä imetysaikana yhden kuurin aikasemmin eikä siitä tullut mitään,joten miksei ne antais.Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Niin just ja mehukeittoa.
Kyllä mun käsittääkseni leikkauksen yhteydessä aina annetaan antibiootit.