V
vieras
Vieras
Mulla on yhtäkkiä menny viisaudenhampaat todella huonoon kuntoon, lähtee paloja ja sattuu. Eli multa pitäis nyt poistaa kolme hammasta ja mulla on mieletön hammaslääkäripelko. Onkohan sikölle jotain haittaa jos mä nyt meen poistattamaan noita hampaita? Nyt on rv 10+5. Tämä on todella kauan odotettu raskaus, niin olen siksi niin varovainen kaiken kanssa :/