S
Saraldo
Vieras
Kävin loppuvuodesta hammaslääkärillä, jolla en ollut ennen ollut. Hän paikkasi multa aika monta hammasta. Koko ajan sen jälkeen mulla on ollut alaleuka jotenkin kipeä ja nyt on alkanut kaksi hammasta sattua purressa ja toinen vielä vihlookin kunnolla. Nämä kaksi hammasta olivat siis näiden paikattujen joukossa. Siinä vihlovassa hampaassa oli pienen pieni reikä ienrajassa, mutta se ei vaivannut ollenkaan. Ennen kuin nyt... Ja se toinen hammas on siinä lähettyvillä ja siitä tämä hammaslääkäri poisti vanhan paikan, kun se oli murtunut ja paikkasi vierestä uuden reiän. Nyt se siis sattuu, kun sillä puree.
Onko hammaslääkäreillä joku takuuaika työssään ja mahtaiskohan nämä mun vaivat olla sellaisia, jotka pitäisi maksutta hoitaa kuntoon? Kyseessä siis yksityinen hammaslääkäri. Aion kyllä soittaa sinne huomenna, mutta onko teillä kokemusta vastaavasta?
Onko hammaslääkäreillä joku takuuaika työssään ja mahtaiskohan nämä mun vaivat olla sellaisia, jotka pitäisi maksutta hoitaa kuntoon? Kyseessä siis yksityinen hammaslääkäri. Aion kyllä soittaa sinne huomenna, mutta onko teillä kokemusta vastaavasta?