Kävin tänään hml:ssä. Mulla ollut oireilua kahdessa hampaassa, joista toinen avattiin tänään. Molemmat päällisin puolin ok, röntgenkuvat siistit.
Toinen hampaista siis avattiin, hammasta ei saatu puutuneeksi kolmella piikillä. Hammasta alkoi särkemään kunnolla. Hammaslääkäri sanoi että seurataan yön yli, ja menen huomenna uudestaan jos vielä särkee.
Pelkään hammaslääkäriä kuollakseni. Juuri sitä kipua. Hml sanoi, että laitetaan vaikka viisi piikkiä puudutetta, ja sitten voidaan "nukuttaa" hammas. Eli tehdä sedaatio. En älynyt kysyä, että kuinka ja poistaako se tunnon varmasti ja netistä en löydä tietoa.
Onko jollekkin siis tehty hampaan nukutus? Auttoiko?
Toinen hampaista siis avattiin, hammasta ei saatu puutuneeksi kolmella piikillä. Hammasta alkoi särkemään kunnolla. Hammaslääkäri sanoi että seurataan yön yli, ja menen huomenna uudestaan jos vielä särkee.
Pelkään hammaslääkäriä kuollakseni. Juuri sitä kipua. Hml sanoi, että laitetaan vaikka viisi piikkiä puudutetta, ja sitten voidaan "nukuttaa" hammas. Eli tehdä sedaatio. En älynyt kysyä, että kuinka ja poistaako se tunnon varmasti ja netistä en löydä tietoa.
Onko jollekkin siis tehty hampaan nukutus? Auttoiko?