V
vierailija
Vieras
Missä Lapissa oikein asut kun meillä peruna on istutettu jo toukokuun puolivälissä ja on pian syötävissä. Eihän tässä ole kun muutamia viikkoja kun alkaa akkain kelit ja säät viilenee.
Laitan kahdesta jatkokompostorista mullan perunapeltoon ja pyöräytän sen muokkaimella sekaisin, sitten kiskotaan aumat ja potut vakoon. Pari kertaa perataan lähinnä vesiheinää ja käenkaalia pois ja mullataan jos tarvetta.
Olet ilmeisesti katsellut Tanskalaista Pelle Pelotonta.
Laitan kahdesta jatkokompostorista mullan perunapeltoon ja pyöräytän sen muokkaimella sekaisin, sitten kiskotaan aumat ja potut vakoon. Pari kertaa perataan lähinnä vesiheinää ja käenkaalia pois ja mullataan jos tarvetta.
Olet ilmeisesti katsellut Tanskalaista Pelle Pelotonta.