Mulla on huonot hampaat. Nyt vielä riesana viisaudenhampaat. Alhaalle on tulossa ja osin puhjennu yks, se kuvattiin ja sitä ei ehkä voida poistaa kun on niin lähellä hermoa, et voi tulla hermovaurio. Pelottaa tietysti tuollainen, varsinkin ku se on välillä kipeä! Nyt sit on ylhäällä kans jomottanu välillä mut ei vielä puhjennu. Ja TAAS alkoi jomottaa, tuo toinen ylähammas. Mua pelottaa :'( haluan tekohampaat.