V
"vieras"
Vieras
Mulla on siis menossa poistoon 3 takahammasta, 2 ylhäältä ja 1 alhaalta. Hammaslääkäri puhui jotain että tuon alahampaan huono kunto voi johtua viisaudenhampaista (?) ja että takahampaiden poisto ei haittaa, koska viisaudenhampaat kasvaa tilalle. Onko kellään näin? Mulla on ollut jotenkin sellainen käsitys että viisaudenhampaat ei edes ole oikeita hampaita, mutta tuossa googletellessa tuli mieleen että revitäänkö ne pois vain siksi että eivät mahdu puhkemaan kun kaikki hampaat on tallella..Ja mitä jos ne viisurit ei tulekaan?! Mulla on ihan kauhea hammaslääkärikammo ja melkein tekisi mieli käskeä repimään kaikki hampaat pois ja laittaa tekarit..