hammaslääkäripelosta..
"jos on tarpeeks kova pelko niin kunnan tai kaupungin hammaslääkäri voi laittaa lähetteen nukutuksessa tehtävään hammashoitoon helsinkiin,tai lähelle sun kotipaikkaa mis tehään yleisanestesiassa,silloin maksaa 70e....mä olin jo tarkastuksessa mutta kun olis ollu 3 hammasta juurihoidon tarpeessa ja viisaudenhampaat ni yht.7 hammasta ois poistettu,rohkasin mieleni ja nyt lähes koko remontti tehty omalla hammaslääkärillä,puudutuksessa,ja pelko on pois!!!!!!!!!!!!!"
"jos on tarpeeks kova pelko niin kunnan tai kaupungin hammaslääkäri voi laittaa lähetteen nukutuksessa tehtävään hammashoitoon helsinkiin,tai lähelle sun kotipaikkaa mis tehään yleisanestesiassa,silloin maksaa 70e....mä olin jo tarkastuksessa mutta kun olis ollu 3 hammasta juurihoidon tarpeessa ja viisaudenhampaat ni yht.7 hammasta ois poistettu,rohkasin mieleni ja nyt lähes koko remontti tehty omalla hammaslääkärillä,puudutuksessa,ja pelko on pois!!!!!!!!!!!!!"