meneeks oikeesti näin? :O

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
hammaslääkäripelosta..

"jos on tarpeeks kova pelko niin kunnan tai kaupungin hammaslääkäri voi laittaa lähetteen nukutuksessa tehtävään hammashoitoon helsinkiin,tai lähelle sun kotipaikkaa mis tehään yleisanestesiassa,silloin maksaa 70e....mä olin jo tarkastuksessa mutta kun olis ollu 3 hammasta juurihoidon tarpeessa ja viisaudenhampaat ni yht.7 hammasta ois poistettu,rohkasin mieleni ja nyt lähes koko remontti tehty omalla hammaslääkärillä,puudutuksessa,ja pelko on pois!!!!!!!!!!!!!"
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 12:33 minni hiiri kirjoitti:
:saint: Hammaslääkärissäkin on nykyään esim. ilokaasuhoitoja ja hyvin ottavat huomioon jos kertoo pelkäävänsä.....ihan eri kun ennen koulun hammashoitolan meno..... :x

Täällä on ainakin sama hammashoitola sekä aikuisille että lapsille/nuorille ja meno on sen mukaista...

Tietääkö oikeesti joku tosta nukuttamis jutusta??
 

Yhteistyössä