Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:nii ja tuskin kaikilla siis kipuja on jälkeen päin,monet on sanonut ettei ole ollu... mulla oli vaan niin iso homma tuolla, paljon tikkejä ja alaleuassa oli perkeleet ommellu poskea ja ientä yhteen että puhuminenkin sattui. ei vissiin saanu muuten haavaa umpeen. ja tuli myös 11 aftaa kerralla ku vissiin nii kuivas tai jotain mun suu. ne aftat oli aivan saatanan kipeet ja sit vasta loppuviikolla löysin apteekista purskuteltavan aloclair aineen joka auttoi ihanasti.
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:nii ja tuskin kaikilla siis kipuja on jälkeen päin,monet on sanonut ettei ole ollu... mulla oli vaan niin iso homma tuolla, paljon tikkejä ja alaleuassa oli perkeleet ommellu poskea ja ientä yhteen että puhuminenkin sattui. ei vissiin saanu muuten haavaa umpeen. ja tuli myös 11 aftaa kerralla ku vissiin nii kuivas tai jotain mun suu. ne aftat oli aivan saatanan kipeet ja sit vasta loppuviikolla löysin apteekista purskuteltavan aloclair aineen joka auttoi ihanasti.
Mulla kans ompeli ikenen poskeen kiinni ja se oli ihan pirun kipeä. Helpotti heti kun ompeleet poistettiin, onneksi.
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:monta sulta pitäs ottaa pois?
koita saada nukutuksessa, se oli ihanaa kun ei tarvinu jännittää! siis jännitti sekin mutta...
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:nii ja tuskin kaikilla siis kipuja on jälkeen päin,monet on sanonut ettei ole ollu... mulla oli vaan niin iso homma tuolla, paljon tikkejä ja alaleuassa oli perkeleet ommellu poskea ja ientä yhteen että puhuminenkin sattui. ei vissiin saanu muuten haavaa umpeen. ja tuli myös 11 aftaa kerralla ku vissiin nii kuivas tai jotain mun suu. ne aftat oli aivan saatanan kipeet ja sit vasta loppuviikolla löysin apteekista purskuteltavan aloclair aineen joka auttoi ihanasti.
Mulla kans ompeli ikenen poskeen kiinni ja se oli ihan pirun kipeä. Helpotti heti kun ompeleet poistettiin, onneksi.
Hui kauhistus
Onkohan ihan yleistäkin...Saitteko syötyä mitään kun oli tikit suussa?