"vieras"
Siis mitä tää nyt on? Ikinä en ole tänne kirjoitellut ns rekatulla nimimerkillä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23394887:Taas marilii
Siis mitä tää nyt on? Ikinä en ole tänne kirjoitellut ns rekatulla nimimerkillä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23394887:Taas marilii
Siis laitat tänne kuvia ja täpinöissäsi odottelet kommentteja?no mä vielä odottelen ko vieraan kommenttia omista kuvistani, ja lupaan älähtää tosi kovaa kun kalikka kalahtaa
Ehkä just ton mariliin.Blumesta joka ei ollut edes todellinen vaan jonkun häiriintyneen henkilön luoma palstapersoona...
Mikä riepoo? Täällä taitaa olla sitten joku muukin uskonlahkoihin kypsynyt. Varottelehan sinä vaan, minä meen paistamaan lettuja.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23394992:Samanlainen syyllistäjä sinäkin olet. Ei ihme jos sulla on noin paha olla, kun teet kaikkes saadakses ittelles koko ajan vaan pahemman mielen! Olet toistuvasti käynyt väkyttämässä mulle mun seurakunnasta ja yrittänyt syyllistää. Varotan sua, että lopeta tai meet vaan enemmän sekasin.
Oletko vajaa? Kaikkihan tuon muistaa ja tietää myös, että oikeasti kauniita ihmisiä täältä palstalta ei löydy.Blumesta joka ei ollut edes todellinen vaan jonkun häiriintyneen henkilön luoma palstapersoona...
hassu :kiss:mä luulen kuitenkin, että se mun näkemisen hyvät puolet on ehkä enemmänkin mun persoonassa, kuin naamassa.
Jos harmaana vieraana tänne kirjoittelu on nokkeluutta niin olen Einstein! Negatiivinen kommentti ei aina ole haukku. Opi se ystävä hyvä.joopajoo, mäkään en ole koskaan tänne kirjoitellut, en mustana enkä harmaana
ja ethän sä ystäväkallis omalla nikilläsi tänne noita haukkuja kirjoittelekaan vaan aina nokkelasti harmaana vieraana
Missä niin väitin? Olen vaan rehellinen. Ehkä kuitenkaan ei pitäisi näitä kehuja kalastelevia mammoja kohtaan sitä olla.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23395046:ja luulet olevas jotenki paremman näkönen ?
ajatusmaailma on ainaki pilaantunu, vissiin siitä julkisuudesta.
Siis Sirkkishän on FIKSU! Kilahditko?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23395080:No mene sinä vanha akka lihottamaan ittees.
Uuhh... mä niin tarvitsen vanhan elähtäneen punkkarin sääliä. Kivahan teitä on kiusia . Ootte niin tosikkoja.no sinä ainakin taidat olla vähän vajaa monessakin suhteessa kun et näe kauneutta todellisissa henkilöissä ainoastaan valheellisesti luoduissa.
Alunperin sä olit huvittava ja kivaa ajanvietettä mulle, mutta lopultakin ei sua voi kuin sääliä
Sulla taitaa oikeasti olla jotain mua vastaan? Yritä kuitenkin rauhottua. En minä pahalla.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23395108:jopa minun mielestä (jolta kehuja ei saa oikeen millään..) löytyy useampikin.
mutta tuossa sun tilassa on normaalia ettei näe kun oman vääristyneen peilikuvansa..