VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

• Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23395159]Uuhh... mä niin tarvitsen vanhan elähtäneen punkkarin sääliä. Kivahan teitä on kiusia ;). Ootte niin tosikkoja.[/QUOTE]

no niin paljastit ittes ! kerro nyt vielä marilii miten mä olen sua kiusannut koulussa yläasteella vaikka oot mua 10 vuotta vanhempi, typerys...tule nyt vielä illalla kännissä tänne mokaamaan itseäsi lisää kuten sulla viikonloppuisin on tapana:LOL:

"vieras"
siis sun omasta mielestäsi nokkelasti harmaana luullen ettei sua tunnisteta
joo, kritiikkiä voi antaa monella tapaa, mutta sun kommentit ovat olleet nimenomaan haukkumista...
sun kandeis miettiä mikä sut pakottaa haukkumaan muita...
mua voit haukkua ihan niin paljon kun lystäät, mutta se ei kai ole niin kivaa sitten...kun sun tarkoitus on loukata, ja ikävä kyllä sun kaltaisesi ihminen ei ikinä tule yltämään sille tasolle että kykenisi loukkaamaan mua
Täällähän on kuin jossain tutkintovankeudessa: 'luullen ettei sua tunnisteta'. Siis mitä ihmettä. Vieras -nimimerkin paikalla kirjoittaa aika monta ja olen kyllä huomannut, että on jokunen muukin, joka ei teitä kehu.
Äläs nyt kuitenkaan yleistä.

[QUOTE="vieras";23395203]Täällähän on kuin jossain tutkintovankeudessa: 'luullen ettei sua tunnisteta'. Siis mitä ihmettä. Vieras -nimimerkin paikalla kirjoittaa aika monta ja olen kyllä huomannut, että on jokunen muukin, joka ei teitä kehu.
Äläs nyt kuitenkaan yleistä.[/QUOTE]

älä nyt enää jaksa selittää, tai selitä vaan jos sulle tulee siitä parempi mieli

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23395154:
Kilahdin. Olet oksettava ja iljettävä, vääristynyt ihminen ja tunnen sua kohtaa vastenmielisyyttä. Ainoa, mikä vähän lohduttaa on se, että olet onneton ja surkea tyyppi.
Mua ei okseta. Sinä sen sijaan olet kaunis, upea, fiksu ja aivan valloittava ihminen. :)

"vieras"
Onko kellään koskaan käynyt mielessä, että kyseessä voisi olla mielipiteen kysyminen tai ihan vain ajatuksien herättäminen, eikä mikään hemmetin kehujen kalastelu? Mua ainakin tympii kaikki kehut jos itse tiedän ettei kuvani ole kummoinen. Sen sijaan rehellisiin kommentteihin olen tyytyväinen.
Ja mistähän senkin tiedät, mikä on rehellinen kommentti? Pari kuvaketjua kun luin niin siellä kyllä joku epätoivonen pyyteli, että miks mun kuvaa ei kommentoida.. kehukaa ees vähäsen.

Alkuperäinen kirjoittaja luuletkö häh;23395236:
:D Luuletko sinä että nuo kaikki "Vieras" nimimerkillä kirjoitetut viestit on samalta henkilöltä?? =)
Et kysynyt minulta, mutta kirjoitustyylistä päätellen siellä on yksi, jolla iso pyörä heittää nyt aika pahasti. Toki muitakin vieraita mahtuu joukkoon.

"vieras"
Onko kellään koskaan käynyt mielessä, että kyseessä voisi olla mielipiteen kysyminen tai ihan vain ajatuksien herättäminen, eikä mikään hemmetin kehujen kalastelu? Mua ainakin tympii kaikki kehut jos itse tiedän ettei kuvani ole kummoinen. Sen sijaan rehellisiin kommentteihin olen tyytyväinen.
Jos kerran tiedät, että kuvasi ei ole kummoinen niin pidä se sitten vaan siellä koneesi kansiossa.

[QUOTE="vieras";23395240]Ja mistähän senkin tiedät, mikä on rehellinen kommentti? Pari kuvaketjua kun luin niin siellä kyllä joku epätoivonen pyyteli, että miks mun kuvaa ei kommentoida.. kehukaa ees vähäsen.[/QUOTE]

No omalla kohdallani tiedän, että negatiiviset kommentit ovat yleensä rehellisiä. Ja luuletko että nuo "kehukaa mua" -lausahdukset on ihan tosissaan heitetty, eiköhän se liene vähän vitsi?!?

"vieras"
Voisko silti ajatella, että ei kuitenkaan haukkuisi? Siitä kun tulee usein paha mieli, eikä se auta yhtään mitään.

P.S. Täällä ei ole yhtään sellaista kuvaa, jossa oleva ihminen olisi ruma. Jos joku niin ajattelee, on syytä hankkia aika psykologille. Silmälääkäri kun ei voi auttaa henkisessä pahassa olossa.
Jokainen näkee jotain rumaa jopa ihmisessä. Kaikki eivät vaan sano sitä ääneen tai kirjoita kommenttina.

[QUOTE="vieras";23395301]Äläs nyt. Sinäkö päätät, että mielipiteeni ovat vääristyneitä?[/QUOTE]

ei kun se on mun mielipide (ja näköjään monen muunkin), siinä missä nuo sinun "mielipiteetkin"..

Mä en ole koskaan osannut ottaa näitä kuvapinoja minään kauneuskilpailuna. Siksi olen näihin osallistunutkin. On yksinkertaisesti mukavaa nähdä, minkälaisia tyyppejä täällä palstailee, ja vaikka jonkun kuvan olisi nähnyt jo useaan kertaan, uudet kuvat ovat aina tervetulleita.

Itselläni on jotenkin kummallinen suhde näihin ketjuihin. Haukut tuntuvat tietenkin inhalta, ei kai kukaan voi muuta väittää, mutta sekään ei ole kivaa jos jätetään kokonaan huomiotta. En oikein tiedä, mihin olisin tyytyväinen. Kai kehuihin, mutta olen sen verran realistinen oman pärstäni suhteen, etten todellakaan odota mitään ylistyssanojen vyöryä. Hankalaa.

marilii, hanki elämä.
[QUOTE="vieras";23395159]Uuhh... mä niin tarvitsen vanhan elähtäneen punkkarin sääliä. Kivahan teitä on kiusia ;). Ootte niin tosikkoja.[/QUOTE]

Mariliin tunnistaa tästä viimestään :D Ei jumalauta, ei koskaan mitään uutta sanottavaa tolla muijalla....

Mä en ole koskaan osannut ottaa näitä kuvapinoja minään kauneuskilpailuna. Siksi olen näihin osallistunutkin. On yksinkertaisesti mukavaa nähdä, minkälaisia tyyppejä täällä palstailee, ja vaikka jonkun kuvan olisi nähnyt jo useaan kertaan, uudet kuvat ovat aina tervetulleita.

Juuri näin, kumma miten joillakin niin negatiivinen asenne näihin ketjuihin..

Yhteistyössä