VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

• Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23394598]Jos itse on kiven alta ryömineen näköinen niin hänkin vaikuttaa silmissään sievältä.[/QUOTE]

Ihana :LOL: Mä olisin mielelläni kiven alta ryömineen näköinen, kuulostaa jotenkin tosi söpöltä. :heart:

[QUOTE="vieras";23394757]En halua sulta mitään kehuja. En tosin keneltäkään muultakaan netissä. Minä tykkään elellä ihan irl ja joskus vain täällä.

Helluntailahko tappoi tätini, serkkuni ja ystäväni, joten ei siitä sen enempää.[/QUOTE]

Aha, vai oisko näil sun sukulaisilla ollut ennestään mielenterveysongelmia ja tehneet itsemurhan? Mä en ole tappanut yhtään ketään, joten mulle on turha syytää.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23394717:
on pari syytä ettei laita kuvaansa. ei halua että tunnistetaan tai ei itse pidä namaansa julkaisukelpoisena.
sulla taitaa olla molemmat syyt.
Mulla ei ehkä kumpikaan ole se syy. Olen vaan julkisuudessa muuten. Myös kuvallani.

[QUOTE="vieras";23394807]Siedettäviä on montakin, mutta yksi oli mieleenjäävän kaunis.[/QUOTE]

no miksi sun pitää sitten takertua vaan niihin kuviin jotka sun mielestäsi rumia tai muuten vaan kamalia kun voisit niistä joistain harvoista sanoa jotain positiivista...

[QUOTE="vieras";23394831]Mulla ei ehkä kumpikaan ole se syy. Olen vaan julkisuudessa muuten. Myös kuvallani.[/QUOTE]

hahhaa...eikös niin että olet jossain mainoksessa naisten lehdessä :LOL: terve vaan marilii, voisit kyllä joskus linkittää sen mainoskuvan tänne kun se kerran julkinen on kuitenkin !

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23394797:
Aha, vai oisko näil sun sukulaisilla ollut ennestään mielenterveysongelmia ja tehneet itsemurhan? Mä en ole tappanut yhtään ketään, joten mulle on turha syytää.
Älä kuitenkaan ala kenenkään sukulaisia moittia mt-tapuksiksi.
Tätiäni esim. syyllistettiin lahkon taholta lapsensa kuolemaan. Lapsi menehtyi 60-luvulla synnynnäiseen sydänvikaan.
Miksi edes yritän sulle mitään selittää...

[QUOTE="vieras";23394952]Älä kuitenkaan ala kenenkään sukulaisia moittia mt-tapuksiksi.
Tätiäni esim. syyllistettiin lahkon taholta lapsensa kuolemaan. Lapsi menehtyi 60-luvulla synnynnäiseen sydänvikaan.
Miksi edes yritän sulle mitään selittää...[/QUOTE]

Samanlainen syyllistäjä sinäkin olet. Ei ihme jos sulla on noin paha olla, kun teet kaikkes saadakses ittelles koko ajan vaan pahemman mielen! Olet toistuvasti käynyt väkyttämässä mulle mun seurakunnasta ja yrittänyt syyllistää. Varotan sua, että lopeta tai meet vaan enemmän sekasin.

Yhteistyössä