[QUOTE="Millis";23394738]Sä oot muuten tosi kaunis, mutta sulla on kauheen tummat silmänalukset [/QUOTE]
Etkö sä nää, että ne on varjot? Miten voi olla noin puusilmä?
Etkö sä nää, että ne on varjot? Miten voi olla noin puusilmä?
Samaa mieltä, mutta se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.Kertokaapa nyt muijat miksi ihmeessä te annatte noille haukkujille huomiota??!? Ne on just näitä tyyppejä jotka saa huomiota ainoastaan tolla ja lopettavat kyllä jos eivät sitä saa. Joten kannattaskohan vaan antaa olla.
Siedettäviä on montakin, mutta yksi oli mieleenjäävän kaunis.sanotaan nyt niin että kun ketju on pullollaan hyvin erityyppisten naisten kuvia, niin on aika ihmeellistä jos sieltä ei löydy yhtäkään joka olisi sun mielestä edes siedettävä
Mutta eihän kuvassasi ole mitään moitittavaa, tai on että se on mustavalkoinen ja suppea kuva.
tummat silmät ja vaaleat hiukset, söpöläinen *painaa tykkää nappulaa*
Samoin!tummat silmät ja vaaleat hiukset, söpöläinen *painaa tykkää nappulaa*
Mulla ei ehkä kumpikaan ole se syy. Olen vaan julkisuudessa muuten. Myös kuvallani.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23394717:on pari syytä ettei laita kuvaansa. ei halua että tunnistetaan tai ei itse pidä namaansa julkaisukelpoisena.
sulla taitaa olla molemmat syyt.
Nätti kuva. Olet sievä kyllä luonnossakin.
Kumpi noista on sinun syysi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23394717:on pari syytä ettei laita kuvaansa. ei halua että tunnistetaan tai ei itse pidä namaansa julkaisukelpoisena.
sulla taitaa olla molemmat syyt.
Taas mariliihahhaa...eikös niin että olet jossain mainoksessa naisten lehdessä terve vaan marilii, voisit kyllä joskus linkittää sen mainoskuvan tänne kun se kerran julkinen on kuitenkin !
En kyllä minäkään halua olla tekemisissä täällä olevien kanssa. Miksi pitäisikään?niin sä meinaat ettei kukaan tunne täällä ketään palstan ulkopuolella...
no sun tapauksessa en kyllä ihmettele ollenkaan ettei kukaan halua olla sun kanssa tekemisissä kuin pakosta täällä
Onko se aina kettuilua, jos ei kehu kauniiksi, jos siihen vaan ei ole aihetta?
Älä kuitenkaan ala kenenkään sukulaisia moittia mt-tapuksiksi.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23394797:Aha, vai oisko näil sun sukulaisilla ollut ennestään mielenterveysongelmia ja tehneet itsemurhan? Mä en ole tappanut yhtään ketään, joten mulle on turha syytää.
Saanut monesti turpiinsa? Nenäkin on turvoksissa.tummat silmät ja vaaleat hiukset, söpöläinen *painaa tykkää nappulaa*
No kun täällä ei ole enää muita, kuin kamalia kuvia. Blumesta toki sanoinkin positiivista.no miksi sun pitää sitten takertua vaan niihin kuviin jotka sun mielestäsi rumia tai muuten vaan kamalia kun voisit niistä joistain harvoista sanoa jotain positiivista...
No höh? Kyllä minut olet ihan telkkarissa nähnyt.hahhaa...eikös niin että olet jossain mainoksessa naisten lehdessä terve vaan marilii, voisit kyllä joskus linkittää sen mainoskuvan tänne kun se kerran julkinen on kuitenkin !