VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

• Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23394530]Olet ruma ja piste. Lopeta se huomionhaku![/QUOTE]

tässä ketjussa nyt ei ole mitään muuta rumaa kuin sun kommentit...miten tässä
alkaa ihan tuntua että eräs vanha tuttu täällä taas haukkuu muita katkerana kun ei ole itse aikanaan saanut mielestään riittävästi kehuja omista kuvistaan...:whistle:

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23394521:
voiskohan tuo vieras laittaa oman kuvansa. voisin antaa pika-arvion yhtään kaunistelematta.
Hullu se, joka laittaa tänne kuvansa, kun meno on tämmöstä, mutta toki rehellistä. Pidä sinäkin se pääsi siellä pensaassa.

[QUOTE="vieras";23394589]Joopa. Timangi seisoo rappukäytävässä järkyttävät ulkoilurytkyt päällä ja pipo silmillä -> kaunis.
Timangi seisoo joku epämääräinen riepu päällä sumeassa kuvassa -> kaunis.[/QUOTE]

niin nämähän onkin ainoat kuvat mitä olen nähnyt ko nikistä...

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23394584:
Olet tosi kiva tyyppi, mutta lisäksi näytät todella hyvältä. Susta on kauniita kuvia, mutta olet livenä kauniinpi vielä.
Kiitos, haluaisin mielelläni uskoa tämän itsekin. :) Sinä ja miehesi olette myös todella ystävällisiä ja mukavia, Turun reissulla oli tosi kivaa! :)

"vieras"
lukulasit on nenällä, luulisin näkeväni niillä kuvatkin tarpeeksi hyvin...
ihmetyttää vaan milläs silmällä itse kuvia katselet...sillä p***silmällä ilmeisesti, ja jos ihan niillä katsomiseen tarkoitetuilla, kipin kapin silmälääkärille
Sulla on surkea ulosanti. Moni muukin on samaa mieltä kanssani, että hän vaan on ruma, mutta täällähän pitääkin 'nuoleskella'.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23394572:
Mun silmät on leikattu ja lääkäri sanoi, että mulla on supernäkö nyt. Sun silmät on ehkä jotenkin rikki jos et tajua, miten hyvältä Glorinha näyttää. Oiskohan sullakin varaa mennä silmäleikkaukseen?
Ja mitähän sinä helvetin hellari tähän väliin taas työnsit itsesi?! Ei kuulu sulle millään muotoa.

"vieras"
tässä ketjussa nyt ei ole mitään muuta rumaa kuin sun kommentit...miten tässä
alkaa ihan tuntua että eräs vanha tuttu täällä taas haukkuu muita katkerana kun ei ole itse aikanaan saanut mielestään riittävästi kehuja omista kuvistaan...:whistle:
Se mitä minä kommentoin, on kiinni ihan mielipiteestäni. Miksi oletat, että jokainen laittaa tänne kuviaan, olkoon sitten minkänäköinen hyvänsä?

[QUOTE="vieras";23394659]Ei ollut kyse sinusta, eikä hiustesi väristä. Yllätys?[/QUOTE]

komppasin Revolia joka halusi samanlaiset hiukset kuin Harmajalla ja miten saada sellaiset, sinä sanoit että saahan niitä väripurkkeja kaupasta, johon totesin ettei ainakaan tähän kuontaloon saa samaa väriä purkista...
joten kommenttini liittyi asiaan. Yllätys ?

[QUOTE="vieras";23394653]Ja mitähän sinä helvetin hellari tähän väliin taas työnsit itsesi?! Ei kuulu sulle millään muotoa.[/QUOTE]

No ei suinkaan mikään helvetin hellari. Ihan täällä maanpäällä nää helluntaiseurakunnat toimii. Ja kyllä tää asia kuuluu kaikille, jos julkisesti nettiin kirjoittelet. Jos halut että suakin kehutaan, niin laita kuvas, voin yrittää keksii jotain.

dgsksdgjk
Kertokaapa nyt muijat miksi ihmeessä te annatte noille haukkujille huomiota??!? Ne on just näitä tyyppejä jotka saa huomiota ainoastaan tolla ja lopettavat kyllä jos eivät sitä saa. Joten kannattaskohan vaan antaa olla.

[QUOTE="vieras";23394691]Se mitä minä kommentoin, on kiinni ihan mielipiteestäni. Miksi oletat, että jokainen laittaa tänne kuviaan, olkoon sitten minkänäköinen hyvänsä?[/QUOTE]

sanotaan nyt niin että kun ketju on pullollaan hyvin erityyppisten naisten kuvia, niin on aika ihmeellistä jos sieltä ei löydy yhtäkään joka olisi sun mielestä edes siedettävä

[QUOTE="vieras";23394691]Se mitä minä kommentoin, on kiinni ihan mielipiteestäni. Miksi oletat, että jokainen laittaa tänne kuviaan, olkoon sitten minkänäköinen hyvänsä?[/QUOTE]

on pari syytä ettei laita kuvaansa. ei halua että tunnistetaan tai ei itse pidä namaansa julkaisukelpoisena.
sulla taitaa olla molemmat syyt.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23394702:
No ei suinkaan mikään helvetin hellari. Ihan täällä maanpäällä nää helluntaiseurakunnat toimii. Ja kyllä tää asia kuuluu kaikille, jos julkisesti nettiin kirjoittelet. Jos halut että suakin kehutaan, niin laita kuvas, voin yrittää keksii jotain.
En halua sulta mitään kehuja. En tosin keneltäkään muultakaan netissä. Minä tykkään elellä ihan irl ja joskus vain täällä.

Helluntailahko tappoi tätini, serkkuni ja ystäväni, joten ei siitä sen enempää.

[QUOTE="vieras";23394714]Palstan kuvakyttääjä? Elämä jo eletty, jos sitäkään? Ei mulla tosiaankaan ole aikaa kärkkyä kaikkien kuvia puhumattakaan, että muistaisin nimimerkit.

Lisää nyt jumalauta tää siihen muistiinpanovihkoos.[/QUOTE]

niin sä meinaat ettei kukaan tunne täällä ketään palstan ulkopuolella...
no sun tapauksessa en kyllä ihmettele ollenkaan ettei kukaan halua olla sun kanssa tekemisissä kuin pakosta täällä

Yhteistyössä