VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

• Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23394466]Glorinha on järkyttävän ruma. Missä sun silmälasi on?[/QUOTE]

lukulasit on nenällä, luulisin näkeväni niillä kuvatkin tarpeeksi hyvin...
ihmetyttää vaan milläs silmällä itse kuvia katselet...sillä p***silmällä ilmeisesti, ja jos ihan niillä katsomiseen tarkoitetuilla, kipin kapin silmälääkärille

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23392791:
Kai sitä on minunkin uskallettava. Tässä viimeisin kuva minusta, keskiviikolta, tai siis kohtuni sisällöstä :D

PS. ei kannata klikata isoksi, tulee meinaan ihan julmetun iso :)
Hyi helvetti! No tuolta toukalta et ainakaan voi kysyä, saatko laittaa kuviaan nettiin. Siis jos se syntyy terveenä.

[QUOTE="vieras";23394466]Glorinha on järkyttävän ruma. Missä sun silmälasi on?[/QUOTE]
Mun silmät on leikattu ja lääkäri sanoi, että mulla on supernäkö nyt. Sun silmät on ehkä jotenkin rikki jos et tajua, miten hyvältä Glorinha näyttää. Oiskohan sullakin varaa mennä silmäleikkaukseen?

[QUOTE="vieras";23394482]Kaupasta saa väripurkkeja. Taas tuo isoleukainen IceQueen (what ever) esittelee itseään. HYI![/QUOTE]

ei siinä kyllä kaupan väripurkit ainakaan mulla auta, hiukset on liian tummat :(

isosta leuasta en tiedä mitään, ei pistä ainakaan mun silmään, ja mun mielestä harmaja saisi esitellä kuviaan paljon useammankin !

[QUOTE="vieras";23394562]Olet surullisen ja ei niin kauniin näköinen nainen.[/QUOTE]

Kiitos informaatiosta, mutta tiesin tämän kyllä jo ihan ennenstäänkin. :D Oikeasti en ole kuitenkaan kovin surullinen, ehkä toisinaan vähän mulkku.

Yhteistyössä