veikkaus
30? tai liki sitä. olet niin seesteisen näköinen kaunis kuvaArvatkaa ikä ?
30? tai liki sitä. olet niin seesteisen näköinen kaunis kuvaArvatkaa ikä ?
Hmm. Tuolla joku silmät kirkkaana väitti, että laittaa kuviansa, koska haluaa rehellisiä kommentteja. Kuitenkin jos joku laittaa jotain ei-kehuvaa, niin se heti otetaan vittuiluna ja saa kauhean haukkumisryöpyn niskaansa.Voisko silti ajatella, että ei kuitenkaan haukkuisi? Siitä kun tulee usein paha mieli, eikä se auta yhtään mitään.
P.S. Täällä ei ole yhtään sellaista kuvaa, jossa oleva ihminen olisi ruma. Jos joku niin ajattelee, on syytä hankkia aika psykologille. Silmälääkäri kun ei voi auttaa henkisessä pahassa olossa.
Mielestäni se on vähän siinä ja siinä, että onko tuo negatiivinen huomiointi väärin. Jos joku vapaaehtoisesti laittaa omia kuviaan toisten arvioitavaksi, osaa varmasti varautua siihen, että kuva ei kaikkia miellytä ja että osa kommenteista tulee olemaan vähemmän mairittelevia.no kyllähän ne voi tuntua hauskoiltakin jos se nyt ei satu olemaan oma kuva haukkumisen kohteena...henk.koht mua ei vaivaa jos/kun mua sanotaan rumaksi ja lihavaksi, mä kun en ole edes nuorena ollut mikään missi ja lihavahan mä olen, mitäs sitä kiistämään , mutta toisten puolesta v-tuttaa sitäkin useammin, en vaan voi käsittää miksi pitää lytätä täysin jonkun ulkonäkö, kun voi vaan olla hiljaa jos ei tykkää. Eihän sitä pakko kehua ole, jos ei mielestään kehumisen aihetta löydä
Hyvin kirjoitettu. =)samaa mieltä siitä että pitää varautua siihen että kaikenlaisia kommentteja voi tulla, ja sekin on totta ettei kenekään ole pakko laittaa yhtään kuvaa itsestään.
Mutta vastustan henkeen ja vereen ajatusta että joku pieni kovaääninen joukkio sanelisi mitä täällä sopii tehdä, ken on riittävän kaunis osallistuakseen kuvaketjuihin, se vikahan on nimenomaan niissä asiattomissa kommentoijissa eikä niissä jotka kuvia laittavat.
Mitään patenttiratkaisua mulla ei ikävä kyllä ole tähän asiaan...tuskin ne jotka suoltavat asiattomuuksia tulevat käyttäytymistään muuttamaan, koska heille se on "huumoria, ajanvietettä ja mielipiteen ilmaisua" ja toisaalta näitä kuvaketjuja tulee aina olemaan, ellei niitä erikseen kielletä palstan säännöissä.
Kiitos!Mä jopa tuosta yhestä kuvasta tunnistin. Oon aina tykänny sun kuvista
Jep.Olitko myös shena
Mie jo ehinki säikähtää etteikö yks mun lempipalstareista tunne mua enää! Moi vaan sulle! :heart:tunnistin sut kyllä
Älä usko tollaisia paskanjauhajia. Melkein nelikymppiseksi naiseksi olet upea ja hyvinsäilynyt , tuollaista ku saisi p.... pussata.Mun ryhdissä ei ole mitään vikaa, olen tuossa kuvassa "kaula kenossa", jostain syystä olen usein kuvissa tuollaisessa ihme kyyryssä.
Mitä muuhun kommenttiisi tulee, niin eipä ole kukaan ainaakan oksentanut minut nähdessään, tai sitten on mennyt nurkan taakse laatoittamaan.
No makuja on monenlaisia, ja toivon että olen sisäisesti kauniimpi kuin ulkoisesti. Toivottavasti sinä nyt et kuitenkaan elinikäisiä traumoja kuvastani saanut. :hug:
Kaunis kuva .Aijaa.com - 7719288.jpg
Mä olen tässä pinossa ollut ennenkin, mutta olen vain sen hetken kun itse palstalla ja sitten poistan kuvan kun häivyn, joku kontrolli sentään
Mutta kerta kiellon päälle tyrkkään Helgaa kuvaan hetkisen kun surffailen
mikä sinun oikeassa poskessasi on?Aijaa.com - 7719288.jpg
Mä olen tässä pinossa ollut ennenkin, mutta olen vain sen hetken kun itse palstalla ja sitten poistan kuvan kun häivyn, joku kontrolli sentään
Mutta kerta kiellon päälle tyrkkään Helgaa kuvaan hetkisen kun surffailen
Hyi! Svedut vittuun täältä. Perustakaa itsellenne omakehupalsta.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23399846:Aijaa.com - 7720937.jpg
Good morning
Ihana aurinkosää ja kaunis jassååAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;23399846:Aijaa.com - 7720937.jpg
Good morning