VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

• Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
"hih"
Voisko silti ajatella, että ei kuitenkaan haukkuisi? Siitä kun tulee usein paha mieli, eikä se auta yhtään mitään.

P.S. Täällä ei ole yhtään sellaista kuvaa, jossa oleva ihminen olisi ruma. Jos joku niin ajattelee, on syytä hankkia aika psykologille. Silmälääkäri kun ei voi auttaa henkisessä pahassa olossa.
Hmm. Tuolla joku silmät kirkkaana väitti, että laittaa kuviansa, koska haluaa rehellisiä kommentteja. Kuitenkin jos joku laittaa jotain ei-kehuvaa, niin se heti otetaan vittuiluna ja saa kauhean haukkumisryöpyn niskaansa.

Ja ikävä kyllä, kyllä tuolla muutama kuva oli, jossa kohde näytti kyllä enemmän rumalta kun kauniilta ja jos ei nyt rumalta, niin ainakin vähän vähä-älyiseltän. Esim. omasta mielestäni se yksi tyyppi, joka ilmeisesti on spagaatissa tai jotain siinä lattialla, näyttää ihan rammalta ja se muumityyppi näyttää kyllä niin täysin samalta kun se avatarin pitkänokka-muumihahmo. Toki siellä oikeasti kauniitakin oli, kuten esim. se pitkähiuksinen silmälasityyppi tai se punatukkainen tyttö jolla oli vähän liikaa ripsaria ja kaamea tissipaita.

[QUOTE="hih";23396667]Mielestäni nuo useimmat negatiivisetkin kommentit ja osa jopa noista haukkumisista oli aika hauskoja. Siis omasta mielestäni on ihan hauska, että kuvia laitetaan, mutta jotenkin välillä tuo kehuminen menee tuolla aika yli, joten hyvää vaihtelua, että joku väliin laittaa vähän toiselta laidalta tulemaan :D[/QUOTE]

no kyllähän ne voi tuntua hauskoiltakin jos se nyt ei satu olemaan oma kuva haukkumisen kohteena...henk.koht mua ei vaivaa jos/kun mua sanotaan rumaksi ja lihavaksi, mä kun en ole edes nuorena ollut mikään missi ja lihavahan mä olen, mitäs sitä kiistämään , mutta toisten puolesta v-tuttaa sitäkin useammin, en vaan voi käsittää miksi pitää lytätä täysin jonkun ulkonäkö, kun voi vaan olla hiljaa jos ei tykkää. Eihän sitä pakko kehua ole, jos ei mielestään kehumisen aihetta löydä

"hih"
no kyllähän ne voi tuntua hauskoiltakin jos se nyt ei satu olemaan oma kuva haukkumisen kohteena...henk.koht mua ei vaivaa jos/kun mua sanotaan rumaksi ja lihavaksi, mä kun en ole edes nuorena ollut mikään missi ja lihavahan mä olen, mitäs sitä kiistämään , mutta toisten puolesta v-tuttaa sitäkin useammin, en vaan voi käsittää miksi pitää lytätä täysin jonkun ulkonäkö, kun voi vaan olla hiljaa jos ei tykkää. Eihän sitä pakko kehua ole, jos ei mielestään kehumisen aihetta löydä
Mielestäni se on vähän siinä ja siinä, että onko tuo negatiivinen huomiointi väärin. Jos joku vapaaehtoisesti laittaa omia kuviaan toisten arvioitavaksi, osaa varmasti varautua siihen, että kuva ei kaikkia miellytä ja että osa kommenteista tulee olemaan vähemmän mairittelevia.

Ei se varmasti kivaa ole, mutta toisaalta ei niitä kuvia pakko ole laittaa ja toisaalta osa noista kommenteista nyt oli niin yliampuvia, että ne nyt voi kuitata kukin ihan vitsinä. Oli siellä joukossa osa nyt ehkä vähän asiattomia, mutta ainakin ne mitä itse huomasin, olivat kyllä pääsääntöisesti jopa humoristiseen sävyyn kirjoitettuja.

[QUOTE="hih";23396883]Mielestäni se on vähän siinä ja siinä, että onko tuo negatiivinen huomiointi väärin. Jos joku vapaaehtoisesti laittaa omia kuviaan toisten arvioitavaksi, osaa varmasti varautua siihen, että kuva ei kaikkia miellytä ja että osa kommenteista tulee olemaan vähemmän mairittelevia.

Ei se varmasti kivaa ole, mutta toisaalta ei niitä kuvia pakko ole laittaa ja toisaalta osa noista kommenteista nyt oli niin yliampuvia, että ne nyt voi kuitata kukin ihan vitsinä. Oli siellä joukossa osa nyt ehkä vähän asiattomia, mutta ainakin ne mitä itse huomasin, olivat kyllä pääsääntöisesti jopa humoristiseen sävyyn kirjoitettuja.[/QUOTE]

samaa mieltä siitä että pitää varautua siihen että kaikenlaisia kommentteja voi tulla, ja sekin on totta ettei kenekään ole pakko laittaa yhtään kuvaa itsestään.
Mutta vastustan henkeen ja vereen ajatusta että joku pieni kovaääninen joukkio sanelisi mitä täällä sopii tehdä, ken on riittävän kaunis osallistuakseen kuvaketjuihin, se vikahan on nimenomaan niissä asiattomissa kommentoijissa eikä niissä jotka kuvia laittavat.
Mitään patenttiratkaisua mulla ei ikävä kyllä ole tähän asiaan...tuskin ne jotka suoltavat asiattomuuksia tulevat käyttäytymistään muuttamaan, koska heille se on "huumoria, ajanvietettä ja mielipiteen ilmaisua" ja toisaalta näitä kuvaketjuja tulee aina olemaan, ellei niitä erikseen kielletä palstan säännöissä.

samaa mieltä siitä että pitää varautua siihen että kaikenlaisia kommentteja voi tulla, ja sekin on totta ettei kenekään ole pakko laittaa yhtään kuvaa itsestään.
Mutta vastustan henkeen ja vereen ajatusta että joku pieni kovaääninen joukkio sanelisi mitä täällä sopii tehdä, ken on riittävän kaunis osallistuakseen kuvaketjuihin, se vikahan on nimenomaan niissä asiattomissa kommentoijissa eikä niissä jotka kuvia laittavat.
Mitään patenttiratkaisua mulla ei ikävä kyllä ole tähän asiaan...tuskin ne jotka suoltavat asiattomuuksia tulevat käyttäytymistään muuttamaan, koska heille se on "huumoria, ajanvietettä ja mielipiteen ilmaisua" ja toisaalta näitä kuvaketjuja tulee aina olemaan, ellei niitä erikseen kielletä palstan säännöissä.
Hyvin kirjoitettu. =)
On se kyllä niin, että tänne kuvan laittaessaan jokainen tietää, että haukkuja voi tulla. Niin tiesin minäkin. Jonkun ventovieraan ihmisen sanat mun pärstästä ei mua loukkaa yhtään.

Suzyanne
[QUOTE="vieras";23375166]Ihan kamalan huono ryhti, muusta puhumattakaan.[/QUOTE]

Mun ryhdissä ei ole mitään vikaa, olen tuossa kuvassa "kaula kenossa", jostain syystä olen usein kuvissa tuollaisessa ihme kyyryssä.

Mitä muuhun kommenttiisi tulee, niin eipä ole kukaan ainaakan oksentanut minut nähdessään, tai sitten on mennyt nurkan taakse laatoittamaan.

No makuja on monenlaisia, ja toivon että olen sisäisesti kauniimpi kuin ulkoisesti. Toivottavasti sinä nyt et kuitenkaan elinikäisiä traumoja kuvastani saanut. :hug:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
erkki eräs
Mun ryhdissä ei ole mitään vikaa, olen tuossa kuvassa "kaula kenossa", jostain syystä olen usein kuvissa tuollaisessa ihme kyyryssä.

Mitä muuhun kommenttiisi tulee, niin eipä ole kukaan ainaakan oksentanut minut nähdessään, tai sitten on mennyt nurkan taakse laatoittamaan.

No makuja on monenlaisia, ja toivon että olen sisäisesti kauniimpi kuin ulkoisesti. Toivottavasti sinä nyt et kuitenkaan elinikäisiä traumoja kuvastani saanut. :hug:
Älä usko tollaisia paskanjauhajia. Melkein nelikymppiseksi naiseksi olet upea ja hyvinsäilynyt , tuollaista ku saisi p.... pussata.

[QUOTE="hih";23396667]Mielestäni nuo useimmat negatiivisetkin kommentit ja osa jopa noista haukkumisista oli aika hauskoja. Siis omasta mielestäni on ihan hauska, että kuvia laitetaan, mutta jotenkin välillä tuo kehuminen menee tuolla aika yli, joten hyvää vaihtelua, että joku väliin laittaa vähän toiselta laidalta tulemaan :D[/QUOTE]

Moni kuvansa laittava varmaan tietää omat puutteensa, ja laittavat kuvan silti. Mutta että siitä jaksetaan räkyttää joka ketjussa ja usein vielä samoille ihmisille, nii ei oikein mee mun pieneen päähän. En vaan nää siinä mitään hauskaa. Vaikka moni harmaa ihan vaan riidan halun vuox laittaa nuita ilkeitä kommentteja...

Yhteistyössä