VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

• Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23395011]Siis mitä tää nyt on? Ikinä en ole tänne kirjoitellut ns rekatulla nimimerkillä.[/QUOTE]

joopajoo, mäkään en ole koskaan tänne kirjoitellut, en mustana enkä harmaana:LOL:
ja ethän sä ystäväkallis omalla nikilläsi tänne noita haukkuja kirjoittelekaan vaan aina nokkelasti harmaana vieraana

[QUOTE="vieras";23394831]Mulla ei ehkä kumpikaan ole se syy. Olen vaan julkisuudessa muuten. Myös kuvallani.[/QUOTE]

ja luulet olevas jotenki paremman näkönen ?
ajatusmaailma on ainaki pilaantunu, vissiin siitä julkisuudesta.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23394992:
Samanlainen syyllistäjä sinäkin olet. Ei ihme jos sulla on noin paha olla, kun teet kaikkes saadakses ittelles koko ajan vaan pahemman mielen! Olet toistuvasti käynyt väkyttämässä mulle mun seurakunnasta ja yrittänyt syyllistää. Varotan sua, että lopeta tai meet vaan enemmän sekasin.
Mikä riepoo? Täällä taitaa olla sitten joku muukin uskonlahkoihin kypsynyt. Varottelehan sinä vaan, minä meen paistamaan lettuja. :)

[QUOTE="vieras";23395072]Oletko vajaa? Kaikkihan tuon muistaa ja tietää myös, että oikeasti kauniita ihmisiä täältä palstalta ei löydy.[/QUOTE]

Eipä niin, vaikka olis livenä nähnyt kauniin palstalaisen!

[QUOTE="vieras";23395072]Oletko vajaa? Kaikkihan tuon muistaa ja tietää myös, että oikeasti kauniita ihmisiä täältä palstalta ei löydy.[/QUOTE]

no sinä ainakin taidat olla vähän vajaa monessakin suhteessa kun et näe kauneutta todellisissa henkilöissä ainoastaan valheellisesti luoduissa.
Alunperin sä olit huvittava ja kivaa ajanvietettä mulle, mutta lopultakin ei sua voi kuin sääliä

jopa minun mielestä (jolta kehuja ei saa oikeen millään..) löytyy useampikin.
mutta tuossa sun tilassa on normaalia ettei näe kun oman vääristyneen peilikuvansa..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23395046:
ja luulet olevas jotenki paremman näkönen ?
ajatusmaailma on ainaki pilaantunu, vissiin siitä julkisuudesta.
Missä niin väitin? Olen vaan rehellinen. Ehkä kuitenkaan ei pitäisi näitä kehuja kalastelevia mammoja kohtaan sitä olla.

[QUOTE="vieras";23395098]Jos harmaana vieraana tänne kirjoittelu on nokkeluutta niin olen Einstein! Negatiivinen kommentti ei aina ole haukku. Opi se ystävä hyvä.[/QUOTE]

siis sun omasta mielestäsi nokkelasti harmaana luullen ettei sua tunnisteta
joo, kritiikkiä voi antaa monella tapaa, mutta sun kommentit ovat olleet nimenomaan haukkumista...
sun kandeis miettiä mikä sut pakottaa haukkumaan muita...
mua voit haukkua ihan niin paljon kun lystäät, mutta se ei kai ole niin kivaa sitten...kun sun tarkoitus on loukata, ja ikävä kyllä sun kaltaisesi ihminen ei ikinä tule yltämään sille tasolle että kykenisi loukkaamaan mua

[QUOTE="vieras";23395125]Siis Sirkkishän on FIKSU! :LOL: Kilahditko?[/QUOTE]

Kilahdin. Olet oksettava ja iljettävä, vääristynyt ihminen ja tunnen sua kohtaa vastenmielisyyttä. Ainoa, mikä vähän lohduttaa on se, että olet onneton ja surkea tyyppi.

[QUOTE="vieras";23395113]Missä niin väitin? Olen vaan rehellinen. Ehkä kuitenkaan ei pitäisi näitä kehuja kalastelevia mammoja kohtaan sitä olla.[/QUOTE]

Onko kellään koskaan käynyt mielessä, että kyseessä voisi olla mielipiteen kysyminen tai ihan vain ajatuksien herättäminen, eikä mikään hemmetin kehujen kalastelu? Mua ainakin tympii kaikki kehut jos itse tiedän ettei kuvani ole kummoinen. Sen sijaan rehellisiin kommentteihin olen tyytyväinen.

"vieras"
no sinä ainakin taidat olla vähän vajaa monessakin suhteessa kun et näe kauneutta todellisissa henkilöissä ainoastaan valheellisesti luoduissa.
Alunperin sä olit huvittava ja kivaa ajanvietettä mulle, mutta lopultakin ei sua voi kuin sääliä
Uuhh... mä niin tarvitsen vanhan elähtäneen punkkarin sääliä. Kivahan teitä on kiusia ;). Ootte niin tosikkoja.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23395108:
jopa minun mielestä (jolta kehuja ei saa oikeen millään..) löytyy useampikin.
mutta tuossa sun tilassa on normaalia ettei näe kun oman vääristyneen peilikuvansa..
Sulla taitaa oikeasti olla jotain mua vastaan? Yritä kuitenkin rauhottua. En minä pahalla.

[QUOTE="vieras";23394921]Onko se aina kettuilua, jos ei kehu kauniiksi, jos siihen vaan ei ole aihetta?[/QUOTE]

Voisko silti ajatella, että ei kuitenkaan haukkuisi? Siitä kun tulee usein paha mieli, eikä se auta yhtään mitään.

P.S. Täällä ei ole yhtään sellaista kuvaa, jossa oleva ihminen olisi ruma. Jos joku niin ajattelee, on syytä hankkia aika psykologille. Silmälääkäri kun ei voi auttaa henkisessä pahassa olossa.

Yhteistyössä