Heippa!
Täälläpä ollut jännää poissaoloni aikana!
Sieppokin sitten osoittautui olevan edelleen yhtenä kappaleena. No, pian ehditään kaikki haljeta.
Kanttis, toivottavasti selviää plussatikutuksen syy eikä ole mitään sen kummempaa. Mulla oli alkuun hirveän vaikeaa, öö, tehdä pesua niin, ettei plussaa tulisi. Sitten ruvettiin ottamaan se käytäntö, että annan näytteen jo kotona ja kiikutan neuvolaan, se auttoi. :ashamed: Mutta sullahan ei ollut puhtausongelmaa käsittääkseni. En itse asiassa ole koskaan tullut miettineeksi, mitä tuohon valkuaiseen voi liittyä, että miksi se testataan.
Haisun miehelle onnittelut opiskelupaikasta! On sitten kotimuuraustakin tullut tehtyä! Sain innoituksen tuosta masukipsistä, taitaapa olla paras heti tänään täälläkin kokeilla. Mulla ois jonkun verran kipsinauhaakin tuossa hyllyssä kaikenlaisia projekteja varten, se on kyllä kätsyä ja totta varmaan, että helpompaa käyttää ainakin tähän tarkoitukseen.
Annastiina, kiva kun tulit pistäytymään! =) Kunpa pääsis pikapuoliin itsekin sinne vauvapuolelle. Ei silti, täällähän on aivan ihanaa väkeä ja oma poppoo, mutta tahtoo sen nyytin! :heart:
Meillä eilen kiva päivä Jannen kanssa, lähdettiin rauhallisesti liikkeelle ja käytiin kävelyllä ja sitten autolla Ikeassa ostamassa vauvanhoitolavuaaria varten hana ja vessaan säilytyslokeroita. Käly tuli joukon jatkoksi mukaan Ikeaan, juuri edellisenä päivänä oltiin kuultu hänen huhtivauvastaan.
Oli kiva vaihtaa odotuskokemuksia, paremmin viitsii hehkuttaa ja valittaa, kun tietää, että toisellakin on tärpännyt. Illalla vielä katsottiin Taru sormusten herrasta -trilogian laajennettu kakkososa, oli hienoa kerrankin oikein uppoutua leffaan.
Tänään sitten pyörähdettiin viikolle 38!
Itse synnyin juuri vastaavana päivänä eli kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Taas oikein pesunkestävänä optimistina melkein oletin, että meilläkin jo yön aikana tapahtuisi JOTAKIN, kun kerran tällainen "sukurasite" on. Vaan eipä sitten ollut sanottavaa hyötyä lapsivettä varten pinoamistani pyyhkeistä. Nukuin harvinaisen hyvin ja raavin vain käsiä kerrankin, ei mitään supistuksia, vesiä eikä muutakaan.
Kanttis, kiitokset suolavesivinkistä. Tuntuu auttavan ainakin vähän noihin takatassuihin, kun kuumassa huljuttelee.
Sunnuntaipäivää, täytyypä katsoa, mitä hauskaa puuhasteltavaa täksi päiväksi keksisi!
T. Kalenteri