viikon 7 plussaajat-pino

Teretulemast Valotzki! Mistä muuten moinen nikki? (en ole utelias en.. :ashamed: :D )

Söin/join äsken puoli litraa mansikkavadelmapirtelöä ja nyt tuntuu että masu poksahtaa.. Oliko pakko tehdä sitä niin paljon?! No, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa vai miten se nyt meneekään..

Olen nukkunut tänään kahdet kahden tunnin päikkärit!
:eek: Tuntuu, että pieni vie kaikki äidin energiat nopealla kasvullaan. Kun maha tosiaan tuntuu nyt kasvavan silmissä ja samalla on tullut hirmu väsy. Pikkuhiljaa alkaa myös tuntua siltä, että vois tää odotus joskus loppuakin ;) Enimmäkseen kyllä ihan vielä viihdyn tässäkin olotilassa, mutta tänään esim. ekaa kertaa mietin, että hyvällä mäihällä jo jouluna saan pukea vanhat farkut jalkaan.. (synnärille en ota niitä edes mukaan, kun eivät mahdu reisistä. Pitää siis keretä synnytyksen jälkeen laihtumaankin hitu :D -siksi vasta joulua veikkaan..) Niin ja tänään ilokseni hoksasin, että tänään laskettuun aikaan on enää ALLE 2 kk!! (LA siis 28.10) Mutta tosiaan -jotain kivaa puuhaa pitäis tässä pariksi kuukaudeksi varmaan alkaa kehittelemään, muuten voi aika käydä pitkäksi..

Ja vähän pelottaa tuo painonnousu kyllä. Tekee niin älyttömästi mieli herkkuja.. :ashamed: Ja jo nyt olo tuhti! :D Kelläpä ei tässä vaiheessa tosin.

-kanttis 31+3
 
Kanttis, jotkut onnellisethan jättää kilot synnärille, jos sinä sitten kuuluisit siihen joukkoon. :) Mies on lupaillut, että lähtee Aleksin kanssa useammin sitten kävelylle/kauppaan yms. niin ehdin ite jumppailla yms. :D Jospa tämän toisen jälkeen jaksaisi panostaa kroppaansakin. Hmm... Tuossa ei ollut järkeä paljoakaan, ihan kuin kahden lapsen kanssa jaksaisi paremmin kuin yhden. :LOL: No, aikas hyvä motivaatio on se, että imetyksen jälkeen aion päästä jonoon rintojen pienennykseen. :) Eli siinähän ei saa kai olla ylipainoa hirveästi ja uudet, pienemmät rinnat sopis varmasti paremmin kiinteämpään kroppaan muutenkin. :D :whistle:

Esikoisen kohdalla painoa tuli reippaasti. Lääkäri sanoikin, että kannattaisi vähän varoa, raskauskilot voi olla vaikea tiputtaa. Mietin että jep jep, tietenkin jada jada. :D Olis pitäny oikeasti kuunnella. No, sektion jälkeen ei paljoa tiputella kiloja, etenkään kun täytyy ottaa huomioon se, että imetyksen takia ruokaa pitää kuitenkin syödä normaalisti. :)

Ihanat ilmat olleet! =) Eilen kun mentiin ulos muksun kanssa, alkoi sataa vettä. Mietin ääneen ennen lähtöä, että pitäiskö laittaa kumpparit Aleksille kun maa paikoin märkänä. Mies totesi että nääh. ;) No, kevyt sade ei haitannut, joten ei rynnätty heti kotiin vaikka vähän kastuttiinkin. Piristi kummasti; jaksoin illalla vielä tiskata ja siivota.

Rv 31+1
 
piu84
Huomenta!!

Tänään onkin sitten se lääkärineuvola. Saa nähdä mitä siellä sanotaan... kun minusta tunnostaa ettei tuo maha ole kasvanut sitten viime kerrasta. (tai sitten on mutta en huomaa)

Aionkin valittaa tuosta oikean rinnan alla olevasta lihaskivusta ku se on jo kuukauden jatkunut (kerroin tuossa jossain vaiheessa et kävin lääkärillä sen takia, nyt sitten pitäis olla sama lääkäri)

Kuinka moni katso Big Brotherin?? Aiotteko jatkossakin katsoa?
Itse kiinnostuin ohjelmasta. Minua rupesi jo ärsyttämään. Se yksi mies joka höpöttää isolla äänellä kokoajan on niiiiiiiiiiiiiiiiin ärsyttävä. En muista nimee... oisko ollut joku mika?? Täytyy tarkistaa ja sitten korjata... Se onkin Jani!!!muistin väärin.

Mutta lähden suihkuun niin kerkiää tehdä hommat valmiiksi ennen lähtöä neuvolan suuntaan.

Piu rv 32+2

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 11:01 Kanttarelli82 kirjoitti:
Kyllä alkaa synnytys olemaan mielessä yhä useammin. Epämääräisesti ajattelen sen siis lähestyvän, mutta en osaa siitä oikeastaan panikoida. Enhän vielä tiedä, mitä se oikeasti on.. Koko ajan on kuiteekin ollut mielessä, että eiköhän se alakautta tule ja varmaan juuri epiduraalin avulla. Sen enempää en oikein ole osannut miettiä.
-kanttis 31+2
Moi täältäkin :heart:

Hyvä asenne sinulla Kanttis. Eihän meistä kukaan tiedä, oli sitten synnyttänyt kerran, kaksi tai ei ollenkaan, miten kaikki tällä kerralla menee. Joitakin toiveita voi olla mennessään, kunhan on valmis joustamaan asioiden niin vaatiessa. Minulla ei ole ollut mitään kivunlievityksiä kummassakaan synnytyksessä. Ekassa olisin tarvinnu, vaan ei ehditty antaa, toisessa ei tarvinnut. Voisi olettaa, ettei kolmannellakaan kerralla tarvi mitään droppeja, mutta ei silti voi olla varma.

Kätilöllä on iso merkitys. Mutta sekin on hyvä, että erilaisille synnyttäjille passaa erilainen kätilö: joku tykkää napakammasta tyylistä, joku taas ei voi sietää tiukkoja ohjauksia. Ja puoliso on sitten sen henkisen puolen a ja o :heart:

Kuopus pyörähti viittä vailla tänä aamuna pinnasängystään omatoimisesti lattialle. Jokohan olis aika vaihtaa lastensänkyyn?

terveisin Ametisti sekä vatsatrapetistitaiteilija Timppa 24+0

 
piu84
No niin nyt on käyty siellä lääkärineuvolassa.

Elikäs painoa oli 76,2 kg (lähtöpaino 69,5 kg), pissa puhdas, verenpaine 127/72, sf-mitta 28 cm (kasvanut neljä senttiä neljässä viikossa). Kohdunsuu on kiinteä, kiinni ja 2 cm. Vauvan sydämensyke on n. 140.
Ja tällä viikolla täytyy käydä labrassa ku valitin tuosta kämmenten kutinasta.. katsotaan maksa-arvot.

Seuraava neuvola onkin sitten 13.9.

Siinäpä kuulumisia ja menen ruoanlaittoon!!

Piu rv 32+2 (edelleen) :)
 
Piu, hyvät lukemat kaikin puolin siis. =)

Ite soitin tänään neuvolaan kun en perjantaina kyennyt sinne labraan menemään. Teki ihan pikkuisen se paasto tiukkaa, vaikka luulin että helposti voin olla syömättä, kunhan nestettä saan. :D Eli luovutin ja söin. ;) No, antoi labran numeron ja soitin sinne. Meinas tunkea mut vahingossa siihen 2 tunnin sokerirasitukseen, vaikka paastoverensokeri siis piti katsoa. :whistle: No, tämän viikon perjantaina sitten labraan heti aamusta. Pitää ennen 12 tunnin paastoa mättää oikein kunnolla sitten. Toivottavasti huimausta, pahoinvointia ja maitohappomaista tunnetta ei tule sitten taas.
 
Tänään oli toisen kerran tuota perhevalmennusta ja nyt oli kyllä hyödyllinen kerta. Tämä kerta keskittyikin synnytykseen/kivunlievitykseen/synnärin käytäntöihin ja aikasta paljon oli uutta tietoa. Mieskin ihan tykkäs. Ensimmäistä kertaa alkoi synnytys vähän jännittää, mutta ei silleen pahalla tavalla -lähinnä tajusi, että se oikeasti lähestyy ja vähän käsitti, mitä sen aikana tulee tapahtumaan.

Huomenna on sitten taas neuvola. Toivottavasti siellä on kaikki kunnossa.

Selkä on ollut ihmeen hyvässä kunnossa viime viikot. Tai sitten olen oppinut vain niin hyvin varomaan kaikkia riskialttiita tilanteita/asentoja.

Jääkaapissa kummittelee suklaalevy.. :p Jos avaan sen ja otan vain pari palasta.. Korkeintaan kahdeksan! Tai ainakin puoli levyä pitää jättää huomiselle. . . :D

-kanttis 31+4
 
Voihan vihtori.. Painoa oli tullut reippaat 900g/viikkovauhtia! :eek: Silstikin neuvolatädin mielestä kaikki paremmin kuin hyvin. Eikä sokerirasituksesta halaistua sanaa, vaikken kyllä siihen tahtoisikaan. sf-mitta oli 28, eli keskikäyrällä ja muutkin arvot kohdallaan. Vauva oli kääntynyt pää alaspäin! Saisi nyt sitten pysyäkin noin..

Kävin kirjastossa lainaamassa vinon pinon romskuja. Täytyyhän sitä ihmislapsen joskus tehdä muutakin, kuin vanua koneen ääressä! =)
Telkustakaan ei tunnu nykyään tulevan mitään muuta kin reality-sarjoja ja ostosteeveetä. Olen varmaan viimeisen kuukauden aikana katsonut yhteensä korkeintaan viisi tuntia telkkaria.

Nyt vois mennä syömään sen lopun suklaan (sitä todellakin on vielä jäljellä!) ja lukemaan jotain noista opuksista.

-kanttis 31+5

 
hitsiläinen ku oliki päässy unohtumaan edellisistä raskauksista tää inhottava nivusten "vihlonta", elikkäs se ku toi peipe potkii tuonne alas nivusiin niin, että itellä lähtee jalat alta. :eek: johonki hermoihin tai mihin lie osuukaan, ku niin inhottavasti juimasee. *höh* ja tarttis murjottavaa hymiötä. :) mulla on tullu ongelma tuosta syömisestä, ku mä en meinaa muistaa syödä.. :eek: millähän mä saisin itelle muistia lisää..ilmeisesti sen verran vie vaavi ruokalaukustaki tilaa, ettei ees nälkä itse ilmoita itestään. =) tuli muuten tässä taas mieleen, ku ei oikee tiijä mitä tekis, ku saatas ostaa anopilta ja appiukolta halavalla niitten talo, mut mulla vähä arveluttaa, et tuntusko se, et asus sitte anoppilassa. :eek: tokihan sitä sais rempattua mieleisekseen, niinku tekisinki, ennen ku ees suostusin sinne muuttaan, mut silti tuntusko se jo ku pihaan ajas, et ois anoppilaan menossa. no pitänee kait tässä talven tullen harkita, se ois kuitenki niin halapa meille, että sen takia ei kantsis jättää ostamatta. oispahan ukollaki jotai mieleistä tekemistä, ku pääsis omaan talliin värkkäämään. joo, vaan nyt syöttään tuota tytyä ja nukkumaan. *on mulla mietteet* :D

mut silti täältä

sieppo 31+0
 
triinu
täälläkin on nyt taas neuvolakäynti takana. Kävin tarkistamassa sitä sf-mittaa, kun ei ollut viimeksi kasvanut ollenkaan. No nyt oli sf-mitta onneksi kasvanut kaksi senttia eli yhteislukema tältä päivältä 29,5 cm =) hyvä näin, eipä tarvitse mihinkaan tarkastukseen mennä! Muutkin arvot olivat ok ja vauvelin sydänäänet kuuluivat oikein kovaa :heart: :heart:

sieppo: siitä anopin/apen talon ostamisesta. Kyllä kannattaa harkita, kun halvalla saa. Mun miehen veli osti muutama vuosi sitten isältään lapsuuskotinsa. Kyllä hän sanoi, että alussa oli vähän outo olo, varsinkin kun muuttivat entsien äitin-isin makuhuoneen omaksi makuuhuoneksi :LOL: Mutta nyt ovat remontoinneet taloa ja muuttanut mielesekseen ja kuulemma ihan OMALTA kotilta tuntuu =) =) Onnea vaan harkintaan!

triinu ja kellutin 31+0
 
hitsi... mua alkaa jännittään teidän puolesta kun teillä alkaa olla viikkoja niin runsaasti. ei mee kauaa :D

tuuttehan sitten kertomaan kun ootte synnyttäneet että millaista oli ja kumpi tuli jne... :hug:

:wave: hyviä vointeja

t. mittari ja pullero 13+5

 
siiri-miina
:heart: heippa :heart:

Harmittaa, kirjoitin pitkän sepustuksen ja hävis taivaan tuuliin :(

täällä tullaan perässä pikku hiljaa =) nyt viikkoja 25+1

Kaikki on mennyt tosi hyvin ja olo on muutenkin hyvä. Välillä vatsa

kovenee mutta kai se jo näihin viikoihin kuuluukin.

viikon 7plussaajilla alkaa olla loppu suora jo =)

Ilmat ovat niin ihania kun vaan syksyllä voi olla, pihahommia ei

enään oikeen jaksa tehdä ja kyykistelyt ovat aika hankalia

maha kun on aivan alhaalla :)

Mutta lähdenkin tästä nyt silti pikkasen touhuumaan pihalle, ainakin

hetkeksi!

Kaikkea hyvää teille ja koittakaa jaksella paksusti koko porukka

 
Huh huh, tänään sitten innostuin; pari tuntia meni tiskatessa ja puolisen tuntia siivotessa, muksukin kylvetetty jne. Hyvä että välillä jaksaa... Selkä kyllä aikamoisessa rasituksessa. :/

Täytyy huomenna soittaa labraan ja perua sinne meneminen. Äidin piti sinne viskata aamulla ennen töitä, mutta sai sairaslomaa tämän ja huomisen päivän nokkosrokon takia. Ilkeän näköinen ihottuma, oli pakko googlettaa. :x No, maanantaina varmaan sitten labraan.

Mittari, ihan tarpeeksi on aikaa vielä jäljellä. :whistle: Itelläni vielä 2 kk ja risat. Esikoinenkin ehtii täyttää 2v ennen pikkusiskon (jos se tyttö tosiaan on) syntymää.. :') :heart: Tänään hoksasin, että tullut 2 hammasta Aleksille lisää. 2 enää puuttuu. Jospa sitten yötkin rauhottuisivat, kun ne viimeisetkin tulleet. :)

Rv 30+3
 
Nea
Heippa!
Neuvolassa nyt sitten taas käyty. Kaikki oli ihan ok, verenpaine meinaa vaan olla vähän korkea ja sitä seuraillaan. Vaavi kuulemma laskeutunut jonkin verran (?), en ihan pysynyt neuvolatädin jutuissa aina mukana :D Maanantaina lääkärille tarkistamaan paikat kun noita supistuksia niin tiuhaan tulee.

Väsyttää... \|O Taidanpa lähteä vielä takasin nukkumaan.

Kivat viikonloput kaikille :)

-nea 33+0
 
piu84
moro!!

Aamu alkoi erittäin pirteänä joten olen tänään ollut ahkerana. Olen käyttänyt matot, petivaatteet pihalla. Imuroinut ja mopannut koko kämpän. Pessyt pari koneellista pyykkiä. Leivoin justiinsa suklaamuru muffinseja!!! Eilen leivoin jopa pullaa...

Nyt sitten aherrus kuitenkin kostautuu ja illan olen kipeänä.
Mutta on se kivempi olla puhtaassa kämpässä kuin likaisessa.

Vielä pitäis keksii et mitä tekis ruoaksi ennen kuin mies tulee töistä??!! Se kyl yks päivä sano et voisit tehä lihapullia.. mutta jaksaisko tuota rueta vääntää..

Illat alkaa olla yhtä tuskaa kun ei saa hyvää asentoa nukkumaan mennessä. Ja yöllä herää sitten melkeen joka kerta kun kääntää kylkeä!

Juu mut taidan lähtee vääntää niitä lihapullia!!

piu84 rv 32+5

 
Ja taas on perjantai! =)

Näyttää olevan energiaa liikkeellä täässä pinossa -itsekin sain tiskattua ihan järkyn tiskivuoren.. Eilen oli mun vuoro olla emäntänä meidän tyttöporukan kesken ja siinähän sitä tiskiä syntyy! Mutta ai että tulikin syötyä hyvin. :p

Nukkuminen ei oikeastaan vielä kovin hankalaa (jos ei heräilyjä lasketa), mutta illalla tekisi kyllä ennen nukahtamista saada tyyny kinttujen väliin. Se auttaa jotenkin selkää.

Hyvää viikonloppua toivottellen,

-kanttis 32+0 (meinasin kirjottaa 23+0.. en vissiin meinaa pysyä noitten kiitävien viikkojen perässä ;) )

Niin ja vielä sellainen juttu, että ensi viikolla menen tekemään kolmen päivän sijaisuuden ala-asteelle. Saa nähdä, miten jaksan liikkatunnit..? Pitää varmaan pistää penskat vaan juoksemaan maa-meri-laivaa, jotta itse saa vain keskittyä siihen pillin puhalteluun ja tuomarointiin. =)
 
siis nyt oli pako "purkautua" johonki. :/ tää on toisaalta "nolo" juttu, mutta voinette liene kuvitella, kui raivona / tympääntynyt / kyllästynyt olin tähän raskaana oloon tänä iltana. siis mä olin koko päivän oottanu et tulis ilta ja penskat nukkus ja ois sitä sekstailu-aikaa miehen kans. =) no tuli ilta ja penskat nukku ja oli aikaa, mutta mutta, mulla tää maha tuli eka kertaa ongelmaksi, siis ei kertaakaan aijempien raskauksien yhteydessä oo ees ollu tällasta ongelmaa. toi maha / vauva vaan painaa niin tuonne alas, että eihän tuosta meijän puuhastelusta tullu sit yhtikäs mitään! :eek: :ashamed: :( kaikki kävi vaan kipeää joko mahaan tai "sinne" :ashamed: ja mää ku olin niin sitä oottanu ja tuli kyllä tosissaan sellanen olo, että musta ei kyllä oo yhtää mihinkää. :'( mies mua yritti lohdutella, et kyllä hän ymmärtää, ei se haittaa, mut mulla tympäs ja mulla haittas. tuntu tosissaan että nyt sit tieten viimeset 9 viikkoa tulee olemaan yhtä kärsimystä isonevan ja aina vaan alemmas painavan mahan kans, siis syö itsetuntoa!!!! :( :( harvoin ollu näi paha mieli itellä ja vielä tällaisesta asiasta, joka sinänsä on täysin ymmärettävä ja normaalia ja sille ei ite yksinkertasesti mitään mahda. mut siitä huolimatta tympii... :headwall: :headwall: :headwall:

että tällanen purkaus! vähä jo helpotti kuvitella, et täällä kenties joku on joka voi ymmärtää. :)

sieppo 31+2
 
sieppo, eikö mikään asento sovi? :/ Mulla sattuu välillä takaapäin naiminen ja se on muutenkin hankalampaa, kun täytyy kannatella vatsaa samalla. Siis kontillaan ollessa. Mutta kyljellään onnistuu vielä vallan mainiosti. :D Lähetyssaarnaajassa miehen kädet taas joutuu koetukselle kun se varoo vatsaa ja joutuu siten pitään ittensä "ylempänä", jos niin voi sanoa. Istualtaan onnistuu hyvin, siis esim. nojatuolissa jännässä asennossa. :D Kannattaa kokeilla eri asentoja. Ja jos ei mikään muu auta, niin ainahan on suuseksi olemassa. :)
 
Sieppo: Oon ainaki itellä huomannu, että limakalvot on kuivemmat ku ennen ja välillä meinaa ihan sen takia sattua. Eli liukuvoidetta vaan siinä tapauksessa kehiin! =) Meilläkin on kyllä tuon kolmenkymmenen viikon jälkeen alkanut olla seksipuuhat hankalampia tuon mahankin takia. Oikeastaan ainoa toimiva systeemi on tällä hetkellä se, että minä olen ensin päällä (tosi istuvassa asennossa ettei maha litisty) ja sitten lopuksi takaapäin. Takaapäinkään ei pysty kokoajan olemaan, kun joutuu siinäkin sitä mahaa "kannattelemaan".
No mutta, ymmärrän ihan täysin turhautuneisuutesi/ärtymyksesi, täällä saman asian tiimoilta välillä ihan samanlaisia oloja.. :headwall: Pitää kyllä kokeilla tuota V:n ehdottamaa istuma-asentoa.. ;) Toivottavasti teillekin joku hyvä asento vielä löytyis!

-kanttis 32+1
 
sepäs se tässä onkin, kun ei oikee mikää käy! :eek: siis kun toi beibi tuola mahassa on kait suunnilleen tulokuopissaan, ainaki päätellen siitä,ku viimeksi lääkäri-neuvolassa lääkäri meinas sisätutkimusta tehdessään, että pää tuntuu ihan selvästi sisäkautta tuola alhaalla lähtökuopissaan, nii luulen et se sit tekee sen että kaikki vaan "sattuu". ku oiski kiinni kuivuudesta tai muusta. :whistle: ja sit taas suuseksin "toimitus" multa menee hankalaksi, ku maha tiellä. ;) tai sit pitänee kehittää siihenki toimiva asento. :whistle: toi nojatuoli vois siinä toimia aika hyvin. :p mut aika turhauttavaa tää on :headwall: no, kokemus se on tääkin, joutua pakon sanelemana kaivelemaan mielikuvituksen viimesetki sopukat, että ratkasu löytys. :whistle: tuntuu vaan, että menee "latinki" siihen, ku joutuu sompaamaan ja sompaamaan..eikä voi vaan nauttia. :ashamed: :p :D

sieppo 31+3
 
Seksistä kun kerran puhe... ;)

Meillä poitsu yöhoidossa mummilassa. Ihanaa, saatiin rauha taloon. Poika kun kotona ja hereillä, ei juurikaan ole ollut omaa aikaa. :/ No, nyt mies suihkussa ja mietittiin päikkäreille menoa. Ei ukko aavista, ettei ehdi vaatetta pistää päälle edes. :D :p :heart: :saint:

Mitenhän seksielämän käy sitten kun on kaksi lasta talossa..? :eek: On todisteita siitä, että jotenkin se jatkuu, kun joillakin on enemmän kuin 2 lasta, mutta miten? :D Ei sitä pysty touhuamaan makkarissa kun vauva nukkuu siellä, eikä meillä ole enää vuodesohvaa olkkarissa. Ja tunnelma kärsii kun tietää että poitsu voi hiippailla hetkenä minä hyvänsä huoneestaan. :/
 
Jos nää supparit ei ala hellittää, meillä on iltaan mennessä vauva. Uskaltaakohan tässä kakkimaan mennä, ettei mukula putoa pönttöön..
On näitä kyllä ollu, ja joka kerta ovat loppuneet, joten ei vielä pidä vaipua epätoivoon, paikatki oli ainaki viimekäynnillä kiinni, mutta on siitä jo kohta kolme viikkoa.
Seksistä, ihme kyllä, seksielämä ei ole loppunu kahteen lapseen, vaan edelleen sitä on, tosin harvemmin ku ennen eli vain iltamyöhäällä kun molemmat nukkuu.Nyt pitäis kyllä hillitä, kun on nuita supistuksiaki, mutta ei millään malta. Maha on kyllä jo tiellä, paras asento onki niin, että mies on lattialla polvillaan ja minä sohvan reunalla istuallaan, sillon ei töki niin syvällekkään eikä satu.
 
viblsp: meillä ei oo onneksi kukaan vauvoina ollu niin herkkäunisia, ettei makkarissa ois pystyny touhuaan. :D sit toisekseen: lapset ajoissa nukkumaan ja jää kahdenkeskeistä aikaa, joko suihkun merkeissä tai muuten vaan. aamulla lapset kattoon jotain videota ja "isi hoitaan äitiä" makkariin. ja ei ainakaan meillä oo häirinny se tieto, et lapset voi yllättää, yleensä sitä kuulee ennen yllätystä jonkinlaisen kolahduksen lastenhuoneesta, ennen kuin varsinaista yllätystä on tapahtunut. ;) ja on joskus käynyt niinki, että kesken kaiken on pitäny käydä peittelemässä pikkuinen takas sänkyynsä, mutta pikkutauon jälkeen sit entistä suuremmalla innolla leikki jatkuu. :p oisko kerran tai kahesti meillä käyny niin, että loppu ois lasten takia jääny pikaseksi. =) ja siihenki ku asennoituu, nii ei haittaa..se oli sellasta sillä kertaa. =)
mä täälä just ilmoitin isännälle töihin, että kun sain levättyä tarpeeksi, niin nyt tuntus taas siltä,et vois johonki kyetäkki, nii naureskeli vaan, että hyvä mun lupailla, ku tietää, että hän on illan ja yön putkeen töissä. :saint: :D mut jospa se tajuais tuosta ees sen, että "anna emännän levätä, niin siitä voi ollakki johonki." :kieh: :D

sieppo
 
Haisu, joko supistukset loppuneet?

Sieppo, ei se siitä vauvan häiriintymisestä niinkään kiinni ole. Siis kun pienet vauvathan nukkuvat todella sikeästi usein. :) Mutta meillä se ei ole koskaan tullu mieleenkään touhuta samassa huoneessa lapsen kanssa, vaikka se ei ymmärtäisikään mitä tapahtuu, jos sattuisi heräämään. Pitää keksiä jotain, vaikkapa vauvalle varasänky olkkariin tms... :whistle:

- Vispilä limakalvot arkana rv 30+5 - ;) :whistle:
 
Nyt ne supparit taas onneksi loppu, yöllä oli aikamoisia.
Mie en kans voi samassa huoneessa sekstailla, missä lapset on. Kun vauva on ollu pieni, ollaan menty sohvalle, esikko nukkuki vastasyntyneestä asti omassa huoneessa, mutta kakkonen siirty omaansa vasta 10kuisena, nyt ovat yhteisessä huoneessa.
 

Yhteistyössä